odezwa do dobrych ludzi

11. Data: 2001-09-28 11:32:58

Temat: Re: odezwa do dobrych ludzi
Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie było do Ciebie, tylko do dobrych ludzi
Wenza

12. Data: 2001-09-28 17:08:03

Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2001-09-28 17:52:58

Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
> (C)Pearl

kilo kartofli dziennie wystarczy i nocleg na łące ????????

14. Data: 2001-09-28 17:53:37

Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wenza" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> To nie było do Ciebie, tylko do dobrych ludzi
> Wenza

Weneza mała uwaga nie wiem dlaczego ale twoje wiadomości pojawiają się w
kilku kopiach
Piotr

15. Data: 2001-09-28 18:01:17

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>Zresztą, jeśli ktoś z FPMiINR to czyta to
> niech wypowie, jak długo powinien trwać taki kurs (abstrachując od
kosztów).

http://www.idn.org.pl/fpmiinr/waz

http://ecdl.idn.org.pl

http://www.idn.org.pl/users/lesli/serwery (o wirtualnych serwerach
lokalnych tworzonych przzez lokalne grupy ON)

Sa szkolenia 20- i 40-godzinne, ale zeby mogli na nie dojechac
wozkowicze trzeba to zsynchronizowac z mozliwosciami lokalnego
transportu ON, a czesto zadbac o zrefundowanie kosztow dojazdu.

K.Markiewicz

16. Data: 2001-09-28 19:06:57

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
RP.

> kilo kartofli dziennie wystarczy i nocleg na łące ????????

U nas już przymrozki. :-)

--
Pozdrawiam.
Pearl

17. Data: 2001-09-28 20:20:16

Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

|Sam zauważyłem, że wiadomości idą w kilku kopiach, ale miałem problemy z
wysyłką i nerwy mnie zjadły. Sorry!

18. Data: 2001-09-29 07:42:45

Od: "xx" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wenza-inwalida, kaleka, niepełnosprawny - jak tam chcesz, ale obywatel
tego
> cywilizowanego (taką mam nadzieją) k...@a...pl
> Roześlę ten mail gdzie się da, może zechce mnie ktoś wysłuchać i pomóc.
> ----------------------------------------------wzór listu
> Proszę o umożliwienie niepełnosprawnym z problemami w komunikowaniu się
> bezpłatnego korzystania z podstawowych najprostszych łączy
> teleinformacyjnych (tel. analogowy, IDN-jeden kanał, SDI itp.).
>
> (Nazwisko Imię)
>

> nie wiem czy jestem dobrym czy złym,ale wiem że jestem osobą
niepełnosprawną.Nie ma nic za darmo,za twoim apelem zgłosi się dwie trzecie
Polski.Radzę pomyśleć o sieci lub o innych połączeniach bo takie pisanie
listów wszyscy mają w głębokim poważaniu-już po wyborach. Były już
zwolnienia w podatku drogowym,i co.
Kebos

19. Data: 2001-09-29 13:33:13

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Wenzo :-)

oj, inteligentny dyskutant pojawil sie na liscie :-)
hi hi

..ile moze zarobic osoba z I grupa ..
szukam osoby znajacej podstawy braila
Dot. Przejazdów ZTM