odkrycia wakacyjne

31. Data: 2011-08-27 16:10:35

Temat: Re: odkrycia wakacyjne
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j3avn7$jij$1@inews.gazeta.pl...

> Jeśli przyjmiemy jakieś reguły, to mamy wg nich dowodów wiele. Upływający
> czas, który te reguły zmienia, poniekąd Twoją tezę podziela.

No zajebiaszcze masz te zalozenia.

32. Data: 2011-08-27 19:23:56

Od: "etm" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ac

> Taka wypowiedź laureata NN nie za bardzo o nim dobrze świadczy, moim
> zdaniem. Jest tu więcej pyszałkowatości niż pokory, żadnego zrozumienia
> dla innych dziedzin nauki - chociażby filozofii -

a co to jest ta filozofia?
i która? ;)

> brak szacunku dla wyznawców religii, co jest zdecydowanie osobistą
> intymną
> sprawą każdego człowieka.

Masz rację; osobistą i intymną. Zarządzanie intymnością zaś, jest
nadużyciem.
Chyba że chodzi o_zarządzanie_maluczkimi, żeby spokojnie rządzić.
Ma to swoje uzasadnienie - dziki lud nie liczy się z nikim i niczym.
I to można zrozumieć.

Tyle że, dzikiego luda coraz więcej i ma on daleko w... wszelkie filozofie.

Ci, którzy żyją uczciwie, zarządzania nie potrzebują.

Ci mądrzejsi nie cierpią kija i marchewki; czują się jak w ZOO
(po tamtej stronie krat), gdy sprytny nadzorca nakazuje_im jak mają żyć.
Wystarczyłoby, gdyby dał wskazówki i zajął się własnym (nieuporządkowanym)
życiem.

> Zdecydowanie wolę o wiele mądrzejszą sokratesową wypowiedź:
> "Wiem, że nic nie wiem."

Tu mogę się z Tobą zgodzić - tak właśnie mam.
Ale ONI tak nie mają - znają WSZYSTKIE odpowiedzi.
Nieprawdaż? I do tego ten faryzeuszowski TON.
A wiara jest człowiekowi potrzebna, dlatego istnieje.

33. Data: 2011-08-28 16:58:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-27 21:23, etm pisze:
> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

ac

> a co to jest ta filozofia?
> i która? ;)

Musiałbym do Wiki zajrzeć.

> [...]
> Wystarczyłoby, gdyby dał wskazówki i zajął się własnym (nieuporządkowanym)

W Twoim wywodzie jest subiektywna ocena warstw społecznych i zależności
między nimi wypowiedziana językiem dalekim od przyzwoitego - nie mówiąc
już o języku nauki.

> Tu mogę się z Tobą zgodzić - tak właśnie mam.

No to ufam, że będą z Ciebie ludzie. :)

> Ale ONI tak nie mają - znają WSZYSTKIE odpowiedzi.
> Nieprawdaż? I do tego ten faryzeuszowski TON.
> A wiara jest człowiekowi potrzebna, dlatego istnieje.

Może to być poza, albo mają taki program zainfekowany czyli nawyki
trzymające ich z dala od rzeczywistości.

michał

34. Data: 2011-08-28 17:00:10

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-27 18:10, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> No zajebiaszcze masz te zalozenia.

Żebym tylko wiedział, czy to dobrze, czy źle...

michał

35. Data: 2011-08-28 17:29:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żebym tylko wiedział, czy to dobrze, czy źle...

zle

36. Data: 2011-08-28 19:34:42

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-28 19:29, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> zle

A to dobrze. Popracuję jeszcze nad tym.
michał

37. Data: 2011-08-28 19:55:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to dobrze. Popracuję jeszcze nad tym.

Dobrze.

38. Data: 2011-08-28 22:17:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 09:36, Hanka pisze:
> Z pozdrowieniami :)
> Jak zwykle - z "między pomiędzy gdzieś".
>
> http://www.youtube.com/watch?v=azJa8gWFrv4
>
> http://www.youtube.com/watch?v=JAAE_51av0M&feature=r
elated

Loreena McKennitt wprowadza mnie zawsze w piękny nastrój. :)

A' propos wakacyjnych odkryć - moje to:
1. Cejrowski (którego nigdy nie darzyłam zbytnią sympatią), strasznie
przypadł mi do gustu dzięki swoim sobotnim audycjom w Jedynce, którymi
umilał mi samochodowe podróże. Postanowiłam, że może nawet poczytam w
wolnej chwili jakieś jego książki.
2. Beata Pawlikowska - po wywiadzie w lipcowym "Sensie"
3. Maleńczuk (za którym nigdy nie przepadałam) w piosence:

http://www.youtube.com/watch?v=dHy94O5g5O8

Dobranocka ;)
Ewa

39. Data: 2011-08-29 16:16:41

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
> właśnie uczciwe stwierdzenie, że Bóg jest tylko wytworem ludzkiej
> wyobraźni jest nazywane przez Kościół najgorszym ze wszystkich

amen.

i.

40. Data: 2011-08-30 08:59:13

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał"

> Zgoda, ale na tym polega chyba filozofia wiary.
Po co tu słowo filozofia?

> Zresztą samo pojęcie "wiara" oznacza, że przede wszystkim najpierw w coś
> wierzymy, o potem staramy się do jakoś zmieścić w logice wydarzeń.
> Codziennie w coś wierzymy, choć nie wymagamy natychmiastowego dowodu w
> istnienie konkretnego faktu potwierdzającego.
Ależ, wszystkie nasze sądy wynikają z przekonań opartych o nasze
przekonania, czyli - wiarę w ich prawdziwość, poprawność. Pewność powinniśmy
mieć tylko co do faktu własnego istnienia oraz do dowodów typu proof więc
siłą rzeczy są to tylko dowody matematyczne. Matematyka jest zresztą tylko i
wyłacznie nauką o konsekwencjach wynikających z przyjętego zbioru
aksjomatów. Cała reszta naszych przekonań to hipotezy którym nadajemy jakiś
poziom ufności w swoim światopoglądzie. Tylko o wiele łatwiej jest uznać za
prawie pewne prawo ciążenia od tego że cały wszechświat stworzył i zawiaduje
nim Flying Spaghetti Monster.

> Chociażby to, że dojdziemy dziś wieczorem do domu, bo mamy taki zamiar, a
> na logikę nie jest to przecież takie pewne...
Logika to nauka o rachunku zdań. Masz tendencje do wstawiania przeróżnych
nauk w nieodpowiednie miejsca.

> Nie mogę więc łatwo zgodzić się z tezą, że wiara w istnienie Boga
> towarzyszy lubiącym bajki. Nie!
Oczywiście że nie. Głównym powodem jest indoktrynacja. W krajach arabskich
byłbyś muzułmaninem, na półwyspie indyjskim hinduistą itp. Potem dopiero
wrodzone skłonności do wiary w bajki.

>Tak jest nasz mózg skonstruowany.
Faktycznie jest w nim ośrodek, którego stymulowanie podobno daje identyczne
efekty jak głębokie religijne uniesienia. Podobno to na niego oddziaływują
uzdrowiciele typu Kaszpirowski, którzy są w stanie na zbiorczym seansie
"uzdrowić" dziesiątki chorych.

> Najpierw w coś wierzymy, a potem staramy się na to posiąść dowody. Inaczej
> zwariować by nam przyszło... :))

Dowodów nie da się posiąść, niestety. Jedyne co może nam zaoferować poważna
teoria pretendująca do miana naukowej to możliwość jej falsyfikacji.

> To trochę brzmi jak: Przyczyną śmierci jest życie. :))
Tak, żeby było śmieszniej to przyczyną nieśmiertelności jest śmiertelność :)

pzdr
olo

Autorytety młodych
Czy to kradziesz? (link)
Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.