odmawianie seksu po porodzie

11. Data: 2004-07-21 08:06:22

Temat: Re: odmawianie seksu po porodzie
Od: "FiLCiA" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:cdl6mq$mdr$1@news.telbank.pl...

> To moim zdaniem bardzo źle świadczy o kondycji pań. Toż to totalne
kalectwo,
> że większość nie potrafi bezproblemowo zrobić tego co inne ssaki. Za mało
> wysiłku fizycznego i takie są efekty.

Co za typowo "meska" <czyt. samcza> uwaga. Sprobuj wypchnac odbytem 3 kg to
pogadamy ile ci tam rozetna i czego...
To jest typowa procedura ulatwiajaca porod i zmniejszajaca bol porodowy.
Czasami dzieki temu kobieta rodzi 4h, a nie 12.
Kondycja pan.. co za glupota. 9 miesiecy obciazenia organizmu, stres przy
pierwszym dziecku, a ty mowisz o braku stosownego wysilku.
Szczerze mowiac to wklad faceta w okresie "okolociazowym" trwa jakies 30
sekund kiedy ma wytrysk. Z tego co mi wiadomo, dla facetow ten moment jest
jak raj na ziemi.
Szkoda, ze wtedy ne patrza juz na zone wilkiem i nie zarzucaja braku wkladu
fizycznego w ten moment. Oczywiscie latwiej ja dobic w ostatniej fazie
ciazy, kiedy z bolem i resztka sil wypycha na swiat nowe zycie.
Ciesz sie, ze ty jestes jak "zwykly ssak" i podziel sie z zona uwagami
odnosnie porodu, to moze sie zastanowi zanim dojdzie do tych 30 sekund
radosci..
Zbulwersowana Agness

12. Data: 2004-07-21 08:19:16

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że większość nie potrafi bezproblemowo zrobić tego co inne ssaki. Za mało
> wysiłku fizycznego i takie są efekty.

niech ktoś usunie tego człowieka (TRAPEZA) nie można normalnie czytać jego
postów, żeby się nóż w kieszeni nie otworzył! Znowu wypowiada się o czymś o
czym nie ma nawet brązowego pojęcia, współczuję jego żonie, totalna
znieczulica, dziękuję Bogu, że mam dobrego męża

13. Data: 2004-07-21 08:28:01

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaaaaaa? Niesamowite masz poglądy. Proponuję przecisnąć coś wielkości
> arbuza przez otwór wielkości średniej cytryny - a potem będziemy mogli
> podyskutować.

Ale ta cytryna jest trochę elastyczna. Swoją drogą, to coś w tym musi być.
Dlaczego inne ssaki nie rozcinają krocza przy porodzie? Odpowiesz że pionowa
pozycja ciała i inna budowa miednicy. Ale przecież to nie jest
fizjologiczne. Jak to się odbywało przed wynalezieniem cywilizowanej
ginekologii?
Piotr

PS z tym arbuzem to chyba trochę przesadziłaś ;-)

14. Data: 2004-07-21 08:31:56

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciesz sie, ze ty jestes jak "zwykly ssak" i podziel sie z zona uwagami
> odnosnie porodu, to moze sie zastanowi zanim dojdzie do tych 30 sekund

Rozumiem że facet ma 30 sekund radości (zawsze myślałem że dłużej, ale może
mam inne doświadczenia), a Kobieta - męczennica cierpi wtedy i poświęca się.

Czy to nie zalatuje "równouprawnieniem" kobiet? Masz za złe facetom że nie
rodzą? Pocieszę Cię, mają inne problemy.
Piotr

15. Data: 2004-07-21 08:36:09

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> fizjologiczne. Jak to się odbywało przed wynalezieniem cywilizowanej
> ginekologii?

Wtedy kobiety mogly rodzic w pozycji pionowej i grawitacja pomagala. :)

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

16. Data: 2004-07-21 08:41:24

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kalectwo,
>
> niech kto? usunie tego człowieka (TRAPEZA) nie można normalnie czytać jego
> postów, żeby się nóż w kieszeni nie otworzył! Znowu wypowiada się o czym?
> czym nie ma nawet br?zowego pojęcia, współczuję jego żonie, totalna
> znieczulica, dziękuję Bogu, że mam dobrego męża

Chcesz usuwać wszystkich ludzi o innych poglądach niż Twoje? Nieźle
Piotr

Ja inaczej zrozumiałe post Trapeza - pytał czemu tak jest. Przyznasz że to
nie fizjologiczne może zastanawiać.

17. Data: 2004-07-21 08:41:39

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz usuwać wszystkich ludzi o innych poglądach niż Twoje? Nieźle

Piotrze absolutnie nie chce usuwać wszystkich o odmiennym zdaniu, jednak
wypowiadanie sie o czymś o czym nie ma się pojęcia nie uważam za zdanie,
poczytaj posty o innych tematach może zrozumiesz co mam na myśli ;) Ja to
mogę porównać do tego, że miałabym wypowiadać się na temat gwiazd, o czym
nie mam pojęcia.Pozdrawiam

18. Data: 2004-07-21 08:44:42

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kalectwo,
> że większość nie potrafi bezproblemowo zrobić tego co inne ssaki. Za mało

Bez komentarza...

Iwona

19. Data: 2004-07-21 09:12:03

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czym nie ma nawet brązowego pojęcia, współczuję jego żonie, totalna
> znieczulica, dziękuję Bogu, że mam dobrego męża

Wnioski wysunąłem z własnej obserwacji. W robocie jest kilka kobiet, które
niedawno rodziły. Jedna jest w miarę wysportowana, tzn. nic specjalnego, ale
wrotki i jakieś inne wygibasy i ta rodziła bez cięcia. Reszta to zwykłe
"sztywne" lale, dla których jakakolwiek aktywność fizyczna jest śmieszna. I
ta reszta była cięta i dlatego stąd wyciągam takie wnioski. Jeżdżę sobie np.
na maratony rowerowe i odsetek kobiet tam startujących jest bardzo niski. O
czymś to swiadczy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

20. Data: 2004-07-21 09:20:17

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> A myslisz, ze one wszystkie chca byc ciete ?

Zdaję sobie sprawę, że cięcie nie jest dla przyjemności, ale aby nie
nastąpiło niekontrolowane rozdarcie. Mocno mnie zastanawia, że jak wcześniej
napisano 98% poddawane jest cięciu. Przyroda nie jest na pewno aż tak
niedoskonała, że kobiety nie mogą rodzić bez skalpela, a konieczność jego
użycia jest dla mnie patologią wynikłą z braku ruchu, przez co ciało jest
mniej gibkie i rozciągliwe. Może panie, które mają pretensje do mnie o to
pytanie, sprawdzą ile z nich potrafi np. dotknąć głową kolan z
wyprostowanymi nogami.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

pijawki lekarskie