odważyłam się..

1. Data: 2002-05-21 22:32:33

Temat: odważyłam się..
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wspólgrupowiczki! (ale zabrzmiało....)
straszną mam cheć zaistnieć wśród Was - tzn móc się podzielić swoimi
krzyżykami i innymi osiągnięciami, ale trzeba najpierw zacząć... no właśnie,
zatem:
1. od czego rozpocząć naukę haftu? (interesują mnie raczej obrazy), wiem, że
powinnam od rzeczy niewielkich, ale uparty i ambitny baran jestem więc
zachwyciłam się fiołkami (ściągnęlam z serwerka, ale w jakiś dziwny
sposób...)
przeszłam miękko do punktu nr 2:
czy jest jakaś litościwa dusza w okolicy warszawskeigo Żoliborza, która
wsparła by mnie wiedzą nt. konfiguracji komputera?, nie chcę Monice zawracać
głowy na odległość, a strrrrasznie mi zależy...
3. Czy jakaś inna (lub ta sama) litościwa dusza mogłaby mnie wesprzeć swoją
wiedzą nt. topografii warszawskich sklepów specjalistycznych? (hmm... do
niedawna byłam gdańszczanką)
ufffff.....
chyba wyżaliłam się ze wszystkich problemów:-)
pozdrawiam ciepło,
AnnaBlue

1. Data: 2002-05-21 22:33:42

Temat: Re: odważyłam się..
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha... mam już id i hasło - ale nie działa...
i próbowałam na wiele sposobów
AnnaBlue

1. Data: 2002-05-22 06:15:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acehsg$m9$...@n...onet.pl...

? (hmm... do
> niedawna byłam gdańszczanką)

no i jak Ty mogłaś takie piękne miasto opuścić, jestem rozczarowana ;-))))
To już nie przyjedziesz na spotkanie trójmiejskie pod stopami mojego
męża...... buuuuu ;-))
Wtajemniczenie wiedzą o co chodzi.
Topografii wawki nie znam, ale powodzenia w jej poznawaniu życzyć mogę, i
owszem, i owocnego dziubgania obrazów

pozdrówka

--
Wkn (Gdańsk)

www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-05-22 07:13:56

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> zatem:
> 1. od czego rozpocząć naukę haftu? (interesują mnie raczej obrazy), wiem, że

A kto powiedzial, ze nie powinnas - zdecydowanie powinnas zaczac od
wzoru, ktory Ci sie podoba i na ktory masz ochote - przynajmniej nie
rzucisz go w kat, a tylko na koncowy efekt trzeba bedzie dluzej poczekac
:-)))

Powodzenia i wytrwalosci :-) Arleta

1. Data: 2002-05-22 07:24:26

Temat: Odp: odważyłam się..
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anno droga.
Witamy w grupie.
Poczytaj sobie wątek Warszawianki i jeśli masz ochotę to przyjdź na
jutrzejsze spotkanie. Czwartek godz. 17.
Od czego masz zacząć pracę? Od tego co Ci się najbardziej podoba.

A jeśli chodzi o pomoc, to czy musi być ktoś z Żoliborza? Targówek nie?
Bo jeśli nie masz uprzedzeń terytolialnych, to ja chętnie. Nie jestem
informatykiem, ale jednak jakoś sobie radzę. I bardzo lubię poprawiać
oprogramowanie.
Ela0626

1. Data: 2002-05-22 09:25:26

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie na grupie.
Wiesz ja równiez zaczęłam swoją przygodę z krzyżykami od obrazu wprawdzie
nie za dużego ale dosyć trudnego i udał się bardzo ładny. Drugi - to
"Bociany" Chełmońskiego a trzeci olbrzym (chyba 50x70) jest w trakcie
robienia. A w międzyczasie dłubię jakieś małe prezenciki dla znajomych.
Także trzymam kciuki za Twój pierwszy obraz napewno będzie piekny.

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-22 11:17:24

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedawna byłam gdańszczanką)
> ufffff.....
> chyba wyżaliłam się ze wszystkich problemów:-)

Warszawianki spotykają się jutro w Małej Czarnej. szczegóły w wątku
Warszawianki, zapraszamy.

sekutnica

1. Data: 2002-05-24 11:02:19

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Sekulska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Warszawianki spotykają się jutro w Małej Czarnej. szczegóły w wątku
> Warszawianki, zapraszamy.
>
> sekutnica

A 24-tego frywoliciarki (w Złotym Potoku), ale ci Aniu odrodziły te
imprezki;-)
Gocha

Hobby Studio
problem Mongi