odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)

31. Data: 2006-06-23 10:50:50

Temat: Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" :

> Nie prościej sprzedać? Jakbym chciała odciąć dzieci od kompa, to bym
> sprzedała, zamiast gryźć paznokcie z ciekawości, czy już zhakowały...

Nie myślisz o tym, że niektórzy to potrzebują komputer głównie do pracy.

Pozdrowienia.

Basia

32. Data: 2006-06-23 10:51:17

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:e7gh01$spt$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Agnieszka" :

> Każdy, kto ma inne zdanie niż Ty lub Radek to troll.
> hmm ...

Dlaczego każdy? Ty nie jesteś trolem, a w tej chwili nie potrafię
powiedzieć, w czym się zgadzamy.

Agnieszka

33. Data: 2006-06-23 10:52:21

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2006-06-23 10:53:02

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...net> napisał(a):

> I do tego Ziemia krąży wokół Słońca, uwierzysz?...

Nie pomyliłeś się z Kopernikiem?

> I to jest jego świadomy wybór... nie tresura matki-fanatyczki?...
> Pocieszaj się - to w sumie nie boli...

Wyborem matki fanatyczki jest to, że nie je mięsa. Słodyczy nie lubi
podobnie jak ja, moja matka i moja babka. Specjalnie świadome to nie
jest. Równie świadomie nie lubi brukselki. Zaskakujące, ale się
zdarza. Jak pisałam, za to chipsów (z wyjątkiem bekonowych) naduzywa,
o ile ma dostęp.

> To ma o czymś świadczyć?

Ziew. O tym, ze gusta smakowe są wrodzone. I jak się słodyczy nie
lubi, to przekarmienie pomoże, a jak się lubi, to się będzie jadło aż
się pęknie.

> Też lubię pizzę, kwaszone ogórki i grzybki...
> i co - urosłem w Twoich oczach?
> No to inaczej:
> poza tym uwielbiam tatar, kiełbasę, schabowe...
> Już jestem dostatecznie niski?

Obawiam się, że Twój obraz w moich oczach nie jest zależny od menu.
No bonus.

> Grają na kompie - wyłączyć i sprzedać kompa.
> Oglądają TV - za okno z telewizorem.
> Za długo na dworze siedzą - szlaban i zamknąć na kłódkę w chlewiku.
> itp. itd. B R A W O ! ! !

Sugerujesz, że te grającym na kompie należy przykuć do komputera,
oglądające TV przywiązać do kanapy, a tym z dworu przestać otwierać
drzwi. Przyznam, że fascynujesz mnie coraz bardziej! Chyba sobie kupię
jakiś kinder-badziew i posnobuję się.

> Oby na długo.

Przekonałeś mnie. Jednak wezmę laptoka.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

35. Data: 2006-06-23 10:55:44

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa <a...@t...pl> napisał(a):

> No to go wytresował! Zuch nie tata. Jak nastolatkowi śmierdzi bo tata
> tak powiedział, mimo, że kolegom pachnie fiołkami, to treser musiał
> stanąć na uszach, żeby za młodu wbić do małej główki, że śmierdzi i JUŻ ;-)

Hueh. Można też tatce napisać:

36. Data: 2006-06-23 11:02:56

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> [...]
>
> Dzieci wiedzą, że telewizor ma guziczki, które bardzo dobrze oddają
> funkcjonalność pilota. Lepiej jednak sprzedać.

Tak się zastanawiam, że przeca to grupa małych dzieci a my tu o hakowaniu?
A teraz moje oczęta dojrzały, ze też na dzieci.starsze poszło - chociaż
5-6 lat to chyba jeszcze nie takie starsze :-)
No więc jak starsze to najlepiej od razu na kłódkę i wtedy i telewizor i
komputer mogą na swoim miejscu zostać.
agg

37. Data: 2006-06-23 11:03:59

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.06.2006, o godzinie 12.39.52, na
pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka napisał(a):

> Zawsze można zbudować w odległym miejscu...

Wtedy nie można od razu karać... chociaż to też dobre.

*Habeck*
- Schutzbach

38. Data: 2006-06-23 11:04:08

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> Wiesz... trolować to też trzeba umieć...
Człowiek uczy się całe życie, a na tej grupie to jeszcze od mistrzów ;-)
agg

39. Data: 2006-06-23 11:14:28

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale widuję dzieci, które jedzą aż się skończy zapas,
> popijają wodą, jedzą dalej i jak je zdmdli, to czekaja aż przestanie,
> żeby dokończyć jedzenie.

To opis mojego męża!

Wcale nie jestem Twoim mezem ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Iza Wójcik

40. Data: 2006-06-23 11:33:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak Ci źle z tym ciastkiem?