odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)

41. Data: 2006-06-23 11:46:59

Temat: Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> Kiedyś to też był opis mojego męża. Jedzenia nie traktuje jak kiedyś ( dom
> rodzinny) walkę o żarełko ( na zasadzie kto pierwszy ten się naje)

oj, cos maja wspólnego ci nasi mężowie
ale słodycze dla mojego męża to jest to - dlatego mnie kocha, bo ja
przecież największy cukierek (pączek w lukrze z czekoladą)

42. Data: 2006-06-23 11:47:45

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Agnieszka"
<a...@z...pl> mówiąc:

>Dlaczego każdy? Ty nie jesteś trolem, a w tej chwili nie potrafię
>powiedzieć, w czym się zgadzamy.

A ja?

Agnieszka Długie Uszy.
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

43. Data: 2006-06-23 11:49:30

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Agnieszka"
> <a...@z...pl> mówiąc:

> A ja?

A Ty co? Też nie potrafisz powiedzieć w czym zgadzasz się z Basią czy ze
mną?
Bo czy jesteś trolem, to chyba sobie sama potrafisz odpowiedzieć.

Agnieszka

44. Data: 2006-06-23 11:57:18

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Klara Bemol* napisał(a),a było to tak:

> oj, cos maja wspólnego ci nasi mężowie
> ale słodycze dla mojego męża to jest to - dlatego mnie kocha, bo ja
> przecież największy cukierek (pączek w lukrze z czekoladą)

:-)))
U mnie nawet doszło do tego, że kiedyś nie mogłam piec, ponieważ nie
zdążyłam nawet babki z formy wyciągnąć. Teraz już jest lepiej, teraz już
wie, że jedzenie będzie i ma się nie bać. Szkoda gadać co z nim dzieciństwo
zrobiło ;/

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

45. Data: 2006-06-23 12:01:49

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>mną?
>Bo czy jesteś trolem, to chyba sobie sama potrafisz odpowiedzieć.

Nienie, ale ja jestem ciekawa twojego zdania. :)
Tak na przyszłość.

Agneiszka

46. Data: 2006-06-23 12:03:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nienie, ale ja jestem ciekawa twojego zdania. :)
> Tak na przyszłość.

Spróbuj ująć to jakoś inaczej. W to, że interesuje Cię moje zdanie na
jakikolwiek temat, nikt na tej grupie nie uwierzy ;-)

Agnieszka

47. Data: 2006-06-23 12:12:11

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Spróbuj ująć to jakoś inaczej. W to, że interesuje Cię moje zdanie na
>jakikolwiek temat, nikt na tej grupie nie uwierzy ;-)

Ejno, ja napisałam, że jestem ciekawa, a nie, że mnie interesuje. ;-)

Agnieszka

48. Data: 2006-06-23 12:17:46

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> [...]
> wie, że jedzenie będzie i ma się nie bać. Szkoda gadać co z nim dzieciństwo

A moja teściowa niedawno mówi do mnie - cos Ty, obiad mu dajesz (o swoim
synu!!!), jak bedzie głodny to sobie sam zrobi.

49. Data: 2006-06-23 12:21:39

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> No to go wytresował! Zuch nie tata. Jak nastolatkowi śmierdzi bo tata
> tak powiedział, mimo, że kolegom pachnie fiołkami, to treser musiał
> stanąć na uszach, żeby za młodu wbić do małej główki, że śmierdzi i JUŻ ;-)

Mnie się wydaje, że to Radek okazał się małym trolkiem wywołując do
odpowiedzi: " bardziej "nienormalne" mamuśki"" i tresujące
"matki-fanatyczki", prowokując mnie do "kłótni i bezsensowne dyskusji" ;-)
agg

50. Data: 2006-06-23 13:07:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
Agnieszka napisał(a):
> [...]
odpowiedzi: " bardziej "nienormalne" mamuśki"" i tresujące
"matki-fanatyczki", prowokując mnie do "kłótni i bezsensowne dyskusji" ;-)

No cóż, skoro to, co napisał, spowodowało, że poczułaś się wywołana i
sprowokowało Cię do "kłótni i bezsensownej dyskusji", to... no dobra, to ja
dla odmiany trochę popracuję.

Agnieszka

granie na komputerze u 6-latka
wysiękowe zapalenie ucha środkowego