odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)

51. Data: 2006-06-23 13:08:43

Temat: Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fjmn925qm0a0ko9d409s2ga43h6svvhv5a@4ax.com...
>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Agnieszka"
> <a...@z...pl> mówiąc:

> Ejno, ja napisałam, że jestem ciekawa, a nie, że mnie interesuje. ;-)

Ciekawość - pierwszy stopień do piekła, uczą tego w przedszkolu ;-)

Agnieszka

52. Data: 2006-06-23 13:39:51

Od: "Radek" <r...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mnie się wydaje, że to Radek okazał się małym trolkiem wywołując do
> odpowiedzi: " bardziej "nienormalne" mamuśki"" i tresujące
> "matki-fanatyczki", prowokując mnie do "kłótni i bezsensowne dyskusji" ;-)

Jeśli trolowaniem jest wyrażenie swojego zdania - to zgoda :)
Potem niestety trochę zajęty byłem, poza tym piątek, wakacje...
no i przyznam, że mimo wszystko nie wszystkim warto odpisywać ;)

Pozdrawiam,
Radek

53. Data: 2006-06-23 15:11:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> Tak Ci źle z tym ciastkiem?

Tak mi dobrze z tym ciastkiem. I dobrze mi tak. :-)

Pozdrawiam słodko
Ewa

54. Data: 2006-06-23 20:54:37

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Matylda Borucka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Mój też ma 5,5 roku i waży ~20kg (przy 112 cm wzrostu). Także lubi
> pojeść. Ale wygląda jak szczupak.
> Ile Twoja córka ma wzrostu? I jaką sylwetkę, że tak trochę panikujesz?

nie mierzyłam jej dawno, ale ubrania kupuję jej na 122 i 128 cm.
Może nie jest gruba, ale jest duża i ma duży brzuch.

> Obiady w przedszkoalch nie należa do tych bardzo kalorycznych.
> A nawet porcje nie za duże dają. IMO utuczyć się w przedszkolu
> nie da raczej ;-)

ona je z dokładkami, ale panie już wiedzą, zeby jej nie dawać zbyt wielu
dokładek.

> Ale dlaczego? Czy Twoja córka jest gruba?

nie jest szczupła i jest dzieckiem mało ruchliwym, bardzo mało ruchliwym.

> To jest limit dzienny? Czy tygodniowy? Czy może jeszcze rzadziej?

dzienny.

> To pozwól. Możesz chyba zrobić dziecku przyjemność raz na jakiś czas.

Raz na jakiś czas pozwalam, ale rzadko.
M.

55. Data: 2006-06-23 20:57:07

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
>syn - 5 lat i 2 mies. 22,5 kg, 116 cm

i jak według Ciebie wygląda, nie jest trochę za gruby? Pytam, bo właściwie
chyba podobnie wyglądają. Tyle, że facet musi być duży.

M.

56. Data: 2006-06-23 20:59:59

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Matylda Borucka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> A odnośnie pytania:
> Daj sobie spokój z zakazami i limitami. O ile nie jest jeszcze za późno
> dziecko samo ustali sobie limit - i zdziwisz się, że nie będzie on zbyt
> wysoki.

Jestem pewna, ze będzie wyższy niż w tej chwili i to o wiele.

> Słodycze smakują najlepiej w małych ilościach - zabawą jest próbowanie:
> raz czekoladki, raz batoniki, raz żelki itp itd

No właśnie.

> Dzieci wychowywane bez cudacznych regułek zakompleksiałych
> rodziców potrafią się doskonale znaleźć w świecie słodyczy, McDonaldów,
> KFC/PH etc.

Hmm.., najpierw jednak muszą poznać te miejsca i kilkadziesiąt razy
spróbować.
Nie,nie.
M.

57. Data: 2006-06-23 23:10:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> U mnie nawet doszło do tego, że kiedyś nie mogłam piec, ponieważ nie
> zdążyłam nawet babki z formy wyciągnąć.

Moja mać przestała piec, bo sama zjadała, rozdawała, albo trzeba bylo
wyrzucić. Przestała, robi mi grzybki ;)
Bysiek to chyba ani kawalka ciasta w zyciu nie zjadl do konca

--
s i w a
hueh, uwierzycie, ze z Beskidów? ;)

58. Data: 2006-06-24 06:03:13

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matylda Borucka napisał(a):
> [...]
>
> i jak według Ciebie wygląda, nie jest trochę za gruby? Pytam, bo właściwie
> chyba podobnie wyglądają. Tyle, że facet musi być duży.

Miom zdaniem jest w sam raz (wszystkie spodnie ma za szerokie). A wciąż
się boję, żeby nie miał tendencji do tycia po mnie.
Jest świetny.

59. Data: 2006-06-24 07:02:54

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mierzyłam jej dawno, ale ubrania kupuję jej na 122 i 128 cm.

Ja też kupuję mojemu ubrania w takim rozmiarze.

> Może nie jest gruba, ale jest duża i ma duży brzuch.

Hmm...może po rodzicach duża jest?

> nie jest szczupła i jest dzieckiem mało ruchliwym, bardzo mało ruchliwym.

To może powinnaś zachęcic ja do większej aktywności ruchowej?
Jakieś zabawy z piłką na podwórku, dużo jazdy na rowerze, częste
bieganie na zasadzie 'gonię cię'. No nie wiem...dużo można wymyślić.

Mój Piotrek cały dzień jest w ruchu. Do przedszkola biegnie. Muszę
go hamować by szedł przy wózku. W przedszkolu to wiadomo,
cały czas dzieciaki w ruchu. Na podwórku non stop w ruchu.
W domu też często biega od pokoju do pokoju lub się wygłupia.
A i przy tym wcina porcje takie jak my :-)

> dzienny.

No to nie żałujesz jej jakoś słodyczy. :-)

Sylwia,
Piotruś (3.01.2001)
i Maciuś (30.11.2005)

60. Data: 2006-06-24 07:24:06

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:

> Na te grupę pisują bardziej "nienormalne" mamuśki ;)
> Takie, co to cukierek/czekolada od babci jest powodem zerwania
> kontaktu ew. obrażenia się na kilka lat za próbę "podważania
> autorytetu rodziców".

zieeEEeew

--
Ewa (30.1), Julka (3.9), Zuza (1.10)