odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)

61. Data: 2006-06-24 07:25:41

Temat: Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> Chlewik też macie? Przecież najlepiej w komórce!

Najlepiej do kaloryfera. Wtedy ma się cały czas na oku.

--
Ewa (30.1), Julka (3.9), Zuza (1.10)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

62. Data: 2006-06-24 11:13:03

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> s i w a
> hueh, uwierzycie, ze z Beskidów? ;)

A gdzie w tych Beskidach siedzisz?

Iza Wójcik

63. Data: 2006-06-24 11:17:11

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> napisał
| A gdzie w tych Beskidach siedzisz?

W Wiśle - jak dobrze zrozumiałam :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

64. Data: 2006-06-24 11:39:40

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Moja mać przestała piec, bo sama zjadała, rozdawała, albo trzeba bylo
> wyrzucić. Przestała, robi mi grzybki ;)
> Bysiek to chyba ani kawalka ciasta w zyciu nie zjadl do konca

Boszszsz, co za szczęściarze. U mnie słodycze musiałyby mieć kły, pazury
i odrzutowy napęd, żeby się uchować. Najbardziej znienawidzone pytanie:
"mamo, jest coś słodkiego?", na które odwarkuję "nie", zanim zostanie
zadane.

> hueh, uwierzycie, ze z Beskidów? ;)

Nie, bo tam nie ma internetu ;-)
Justyna
GG 6756000

65. Data: 2006-06-24 12:00:02

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jun 2006 12:36:09 +0200, Rozs napisał(a):

> Wtedy (po śniadaniu) dzieci
> dostają słodkiego ile chcą i co sobie zażyczą (no może z wyjątkami, bo
> chipsów nigdy nie kupuję).

No ale chipsy do słodyczy chyba nie należą??
--
Elżbieta

66. Data: 2006-06-24 13:17:43

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> W Wiśle - jak dobrze zrozumiałam :)

Nie do końca. W Jaworzynce. Rejon Koniakowa i Istebnej. Patrzę właśnie
na trójstyk granic.

--
s i w a

67. Data: 2006-06-25 09:41:52

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do końca. W Jaworzynce. Rejon Koniakowa i Istebnej. Patrzę właśnie
> na trójstyk granic.

No to jakbys tak miala fantazje pojechac do Wisly to moge dac namiar na
fajne wycieczki na konskim grzbiecie ale nie wiem , czy planujesz az takie
dalekie zmiany miejsca pobytu

Iza Wójcik

granie na komputerze u 6-latka
wysiękowe zapalenie ucha środkowego