ogladnie aktow i wulgarnego seksu przez mezyczyzn ---przyczyny

1. Data: 2006-06-05 20:51:09

Temat: ogladnie aktow i wulgarnego seksu przez mezyczyzn ---przyczyny
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dlaczego mężczyźni będący w związkach, będący zadowoleni z seksu ze swoją
partnerką oglądają pornograficzne filny, gazety itd?
J.

2. Data: 2006-06-05 20:58:57

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> dlaczego mężczyźni będący w związkach, będący zadowoleni z seksu ze swoją
> partnerką oglądają pornograficzne filny, gazety itd?
> J.

Z dwóch powodów:
Mężczyźni są wzrokowcami i zwyczajnie ich to podnieca. Zwykle to podniecenie
przenoszą na partnerkę i wszyscy są zadowoleni.
Drugi powód to spełniają w ten sposób swoje pragnienia oraz czerpią pomysły.
Nawet najbardziej idealna partnerka nie jest w stanie spełnić ich wszystkich
zachcianek i wyglądać jak laski z filmów czy gazetek.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

3. Data: 2006-06-05 22:16:41

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N napisał(a):
> Drugi powód to spełniają w ten sposób swoje pragnienia oraz czerpią pomysły.

Czy spełnienie na ekranie można nazwać spełnieniem? Nie sądzę, to
raczej namiastka tego, czego brakuje w realu. Niektórym namiastka
wystarczy, inni będą szukać spełnienia fantazji np. w agencji.

> Nawet najbardziej idealna partnerka nie jest w stanie spełnić ich wszystkich
> zachcianek i wyglądać jak laski z filmów czy gazetek.

A to skąd wiesz? Chyba nikt nie przeprowadził badań w których
sprowadził facetowi jego "ideał", pozwolił z "ideałem" spełnić
wszystkie fantazje, po czym spytał "jak się czujesz? Acha, nie do
końca dobrze". Myślę, że gdyby więcej mężczyzn miało takie
partnerki o jakich fantazjują, nie byłoby takiego popytu na
pornografię ani na seks poza związkiem. Niestety w życiu idzie się
na kompromisy, faceci nie są w związkach z wymarzonymi pod względem
atrakcyjności seksualnej kobietami. Porno to namiastka spełnienia,
zaspokojenie ciekawości "jak to jest kochać się z kobietą jakiej
mieć nie mogę".
Zgadzam się jednak z twierdzeniem, że w miarę jedzenia apetyt
rośnie. Pogoń za ideałem nie ma końca.
Pozdrawiam,
M.U.

4. Data: 2006-06-05 22:48:00

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):
> Witam,
> dlaczego mężczyźni będący w związkach, będący zadowoleni z seksu ze swoją
> partnerką oglądają pornograficzne filny, gazety itd?
> J.

Może faceci nie są stworzeni do monogamii.

Kobiety są tak różne, że trudno coś nazwać ideałem. Dla mnie to
jest zespół określonych cech które na mnie działąją i one grają
w moim umyśle tak samo gdy występują. Nie ma tu jakiegoś
stopniowania jeśli chodzi o przyjemność.
Faceta odkryte ciało przyciąga i razi jak odbite słońce na śniegu,
gdyby było inaczej w reklamach mydła nie rozbierały by się
panienki.
Tak słodko jest sobie pomarzyć jak to jest z inną raz z blondynką
raz brunetką, może dwie na raz...
No i jeszcze... i ... nie jest to moralka, uczucia łączące ludzi
bardzo dużo wzmacniają odczucia seksualne z mojej prespektywy,
spojrzenia, wyraz zadowolenia..... to mnie kręci ;)
chemiczna magia oczarowania sobą i dotyk....

Dlatego myślę że zauroczenie, miłość i seks to jeden pakiet jak
instrumenty grające cudownie w jednym utworze.

dobra znikam....

5. Data: 2006-06-06 07:10:16

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> będący zadowoleni z seksu ze swoją
> partnerką

Może to błędne założenie?

--
Paweł

6. Data: 2006-06-06 08:41:24

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego mężczyźni będący w związkach, będący zadowoleni z seksu ze swoją
> partnerką oglądają pornograficzne filny, gazety itd?

Również dla przyjemności.

7. Data: 2006-06-06 12:39:53

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mężczyźni są wzrokowcami i zwyczajnie ich to podnieca. Zwykle to
> podniecenie
> przenoszą na partnerkę i wszyscy są zadowoleni.

wszyscy? też mi zadowolenie. Że silikonowa laska bardziej działa na mojego
faceta niż ja. Suuuper.

> Nawet najbardziej idealna partnerka nie jest w stanie spełnić ich
> wszystkich zachcianek i wyglądać jak laski z filmów czy gazetek.

tak samo jak i faceci... choćby najbardziej idealny partner nie jest w
stanie spełnić wszystkich
zachcianek i wyglądać jak z filmów czy gazetek, a mimo to mało która
panienka bzyka się z głową odwróconą w kierunku telewizora... ba... mało
który facet w ogóle jest w stanie zajażyć - właśnie przez takie filmy -
czego jego kobieta pragnie czego potrzebuje, jego ZWYKŁA realna kobieta, a
nie silikonowa cizia, która udaje orgazm za orgazmem.
Poza tym, skoro te "zwykłe" kobiety nie są w stanie wyglądać jak porno
laski, nie są tak piękne i cudowne jak one, to po jaką cholerę taki "facio"
bierze sobie kogoś, kogo wykorzytuje jak lalkę?...

Druga sprawa, gdyby facio miał taką porno gwiazdę w domu, byłby szczęśliwy?
... chyba opowiadając dzieciom jaką to mają cudowną matkę... "synku, na
twoją osiemnastkę zaproś swoją klasę, zobaczysz jaką mamusia zrobi im
frajdę"...

pozdrawiam,

8. Data: 2006-06-06 13:50:21

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <j...@w...pl> napisał(a):

> Witam,
> dlaczego mężczyźni będący w związkach, będący zadowoleni z seksu ze swoją
> partnerką oglądają pornograficzne filny, gazety itd?
> J.

zwyczjanie dlatego ze lubia.

nawet jakby facet mial za dziewczyne taka laske z porno, to pewnie ogladalby
nagie akty z toba w roli glownej.

Kiedys bylam zazdrosna o to, kiedys mialam niska samoocene, samoocena
wzrosla, zazdrosc minela.

9. Data: 2006-06-06 17:23:17

Od: nightwatch77 <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Witam,
> dlaczego m??czy 1/4 ni b?d?cy w zwi?zkach, b?d?cy zadowoleni z seksu ze swoj?
> partnerk? ogl?daj? pornograficzne filny, gazety itd?
> J.

Dlatego że wizerunek nagiej kobiety jest bardzo miły dla oka faceta. Ale
podejrzewam że typowy facet może i sobie poogląda parę obrazków a potem
da spokój, bo zabawa po pewnym czasie staje się nudna.

10. Data: 2006-06-06 19:49:29

Od: "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego mężczyźni będący w związkach, będący zadowoleni z seksu ze swoją
> partnerką oglądają pornograficzne filny, gazety itd?

Ja mam zupelnie inna teorie. To, ze 'wlasna' partnerka im sie podoba i
nagosc innych kobiet jest dla nich interesujaca to normalne. Ale czy trzeba
od razu przesiadywac przed porno??? Ja przepuszczam, ze wiekszosc takich
osob, juz przed zwiazkiem po prostu sie od tego uzaleznila... Sam znam
przypadki, gdzie kumple maja po setki pornosow na kompie. Pooglada sobie
kilka-kilkanascie razy dziennie, masturbacja i po pewnym czasie uzaleznienie
gotowe... A robia to tak czesto, ze zadna partenrka by chyba nie wytrzymala
na dluzsza mete, by "zadowolic" takiego "ogiera"...

Pozdrawiam
Nothingman

korelacja poziom dochodu na głowę, IQ, IQ rodziców, średnie ocen z lat studiów
Badanie z zakresu seksuologii
hipnoza raz jeszcze..
Obsesja czy juz paranoja ?
odciac sie od przeszlosci