ogladnie aktow i wulgarnego seksu przez mezyczyzn ---przyczyny

11. Data: 2006-06-06 21:14:03

Temat: Re: ogladnie aktow i wulgarnego seksu przez mezyczyzn ---przyczyny
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dziwiłoby mnie gdyby to były piękne kobiety, ale widziałam u niego
bardzo nieciekawe kobiety na niektórych zdjęciach, nie chodzi o tylko o
kicz, ale o to, że były czasem wręcz brzydkie.
Były też bardzo atrakcyjne kobiety.
Dziś go zapytałam czemu ogląda...
Powiedział, że sam nie rozumie, i że kobiety różnią się od mężczyzn, nie
ciągnęłam dalej,
ale czuje dystans do niego teraz, to nie jest zazdrość, bardziej
rozczarowanie....

Użytkownik "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e64m88$9su$1@news.task.gda.pl...

12. Data: 2006-06-06 22:29:42

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):
> Dziś go zapytałam czemu ogląda...

Lepiej powiedz czemu nie ma oglądać ;)

> Powiedział, że sam nie rozumie, i że kobiety różnią się od mężczyzn, nie
> ciągnęłam dalej,

To jest warunkowe bodziec - reakcja. Gdy ktoś udaje że nie ma
innych bodźców
narasta w nim ciśnienie i powiększa się pragnienie zakanego owocu, a
tak nie ma presji i wszyscy szczęśliwi.

> ale czuje dystans do niego teraz, to nie jest zazdrość, bardziej
> rozczarowanie....

Seks plus moralne "rozczarowanie" = ból głowy

Proponuję wystąpić w pornusku domowej roboty. Fajna zabawa i będzie
co wspominać ;)

13. Data: 2006-06-07 00:34:23

Od: "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj Joanno... Nie masz sie czym martwic, bo naprawde moge prawie dac Ci
slowo, ze mial z tym do czynienia po prostu nawet przed spotkaniem Ciebie.
To nalog!. To rodzaj uzaleznienia, polecam strone www.onanizm.pl , ktora
czesto wlasnie traktuje o uzaleznieniu od pornografii... Uzytkownikow
przybywa w ogromnym tempie, postow rowniez... Moim zdaniem, nie maja do
konca racji inni, co mowia, ze chlop to "musi", bo tak maja mezczyzni....
Nie jest to prawda... Prawda jest, ze kazdy ma ochote, sobie tez inne
kobiety nagie poogladac, ale przeciez nie kazdy to musi robic, ani nie
znaczy ze to cos dobrego.... Kazdy mezczyzna, pewnie jak zobaczy jakas ladna
pania, to moze przejdzie mu przez mysl cos w stylu: "Chetnie wskoczylbym z
nia do lozka"... Co nie znaczy, ze to musi robic! Niedlguo kazda zdrada
bedzie wytlumaczana tym, ze ktos jest mezczyzna...
A dlaczego tego nie robic? Odpowiedzi moze byc wiele... Bo to conajmniej
chore... gapienie sie w monitor ogladajac jakas pania, poped seksualny jest
czyms bardzo zakorzenionym w naszej naturze i zaspakajany powinien byc
raczej w naturalny sposob - nie uwazam, by w tym poszedl jakis postep... Po
drugie, to jednak moim zdaniem sprawianie przykrosci jesli jest sie z
kims... Mysle, ze sama jestes swietnym przykladem tego, ze kobieta po prostu
czuje sie zraniona, ze mezczyzne interesuja tez inne - niby to oczywiste, a
jednak wypada przynajmniej "udawac", ze to Ty jestem ta jedyna - nawet jesli
czasami ma sie ochote na kogos innego. Ciekawe jakby On sie poczul, gdybys
szla z nim po miescie i zaczela fantazjowac i mowic mu, jak bardzo
chcialabys zobaczyc nago i spedzic noc z co niektorym mijanym mezczyzna,
jemu pewnie zrobiloby sie przykro, ze nie jest dla Ciebie wszystkim. Po
trzecie, trzeba zdac sobie sprawe, ze zjawisko pornografii/erotyki to po
prostu cos zlego, a odwiedzajac takie strony, kupujac takie filmy, gazety
wspiera sie to co tu duzo gadac czesto upodlenie kobiet... Ktore czesto sa
zmuszane do pewnych rzeczy, czesto z braku pieniedzy sie po prostu
"zeszmacaja"...

Przepraszam, za taki chaotyczny post, ale pisany o 2.30.

Zachowanie Twojego Pana po prostu przypisuje uzaleznieniu, ktore jest jednym
z najsilniejszych uzaleznien... Niestety wiem cos o tym, gdyz sam jestem
erotomanem...Niestety...

Walcze juz z tym kilka lat... choc nadal jestem sam i nikogo tym nie
ranie...

Pozdrawiam serdecznie
Nothingman

14. Data: 2006-06-07 07:16:34

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciągnęłam dalej,
> ale czuje dystans do niego teraz, to nie jest zazdrość, bardziej

... nie pakuj się w taki związek.
... nie wiem co Ci napisać, żebyś zrozumiała, że bycie z kimś takim nie ma
sensu, bo sama wierzyłam, że to "nic takiego" - "normalne". Ale to nie jest
normalne. To chore, a tacy faceci, powinni iśc do seksuologa, albo
psychologa zanim "stworzą" jakiś związek.

pozdrawiam,

15. Data: 2006-06-07 07:34:43

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:e656ud$mip$1@news.task.gda.pl...

> [...]
> tym, gdyz sam jestem erotomanem...Niestety...
>
> Walcze juz z tym kilka lat... choc nadal jestem sam i nikogo tym nie ranie...

Czy Ty przypadkiem nie przepinasz gały? O ile faktycznie jesteś
sam i nie spotykasz się z kobietami, nie wróżę sukcesów Twojej walce.

"Nie będę pił wody z kubka, nie będę pił wody z kubka, nie
będę pił wody z kubka... Dopóki nie odzwyczaję się pić wody
z kałuży, nie jestem godny tego zaszczytu".

--
Sławek

16. Data: 2006-06-07 07:57:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

J:
> ... czuje dystans do niego teraz, to nie jest zazdrość,
> bardziej rozczarowanie....

To oznacza ze stawia seks bardzo wysoko (prawdopodobniej:
niewspolmiernie wysoko w porownaniu z toba) w hierarchii
wlasnych potrzeb.
Niektorzy faceci tak maja.
U czesci z nich to mija, czesciej nie.

Sama musisz zdecydowac czy warto z kims takim sie spotykac
/wiazac.

Nie rob niczego wbrew sobie. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

17. Data: 2006-06-07 09:23:57

Od: b...@i...pl (Piotr B.) szukaj wiadomości tego autora

Czytając wasze wypowiedzi uważam za prawdę to, że gościu oglądający
pornosy podnieca się nimi, więc spytaj Go czy woli patrzeć na zdjęcia
kurew czy na Ciebie? czy Ty już mu nie wystarczasz? Żonaty facet
ogląda pornosy, prawdopodobnie to nałóg, nałóg wyniesiony jeszcze z
okresu dorastania, nałóg ten jest popędzany żądzą postrzegania coraz to
większej gamy nagich kobiet, a jak wiemy każda kobieta jest inna i nie
ma drugiej takiej samej pod kątem fizycznym no i osobowości
oczywiście. Ale dążę do udowodnienia tego, że tego faceta podniecają
zdjęcia najprzeróżniejsze z tej dziedziny gdyż jak mówiłaś ogląda
zdjęcia wcale nie ładnych kobiet, tak jakby podświadomie dążył do tego,
aby zostać znawcą, ekspertem w tej dziedzinie. I reasumując takiego
eksperta, kiedy spojrzy na Ciebie naturalną kobietę stwierdzi, że go nie
podniecasz, bo widział piękniejsze, bo widział tysiące nagich kobiet i
bardzo możliwe, że Cię zdradzi bo w jego marzeniem będzie zerżnąć
jedną z tych lasek które tak namiętnie ogląda. No, bo niby skąd się biorą
zdrady jak nie stąd, że własna żona się kiedyś znudzi, będzie znał jej
ciało ze szczegółami, nie będzie mu obca, więc szuka czegoś nowego
przejawiając w sobie zwierzęcą naturę. W skrócie mówiąc taki gościu to
EROTOMAN. Oglądanie pornografii podświadomie niszczy psychikę
człowieka sprawiając, że to staje się jego jedynym celem jedyną
rozrywką, po przez to NIE DOCENIA PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI jak
powinna istnieć pomiędzy kobietą a mężczyzną. Dobra rada jest taka że
facet potrzebuje Twojej pomocy jak również opieki. Wyśmiewaj Go że
jak dzieciak ogląda gazetki, wejdź Mu na ambicję, stwórz rodzinę, nie
pozwalaj mu podniecać się gazetkami bo nikt mi nie wmówi że on się
tym w ogóle nie podnieca. Bo w seksie przecież nie chodzi o świństwa.
No i na koniec ja jako facet dodam, że chyba faceci faktycznie są
wzrokowcami, bo widząc idącą przedemną kobietę kręcącą ładnym
tyłeczkiem nie potrafię się powstrzymać aby nie popatrzeć sobie przez
chwilkę idąc nawet z dziewczyną cholera.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

18. Data: 2006-06-07 10:27:05

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

x napisał(a):
> wszyscy? też mi zadowolenie. Że silikonowa laska bardziej działa na mojego
> faceta niż ja. Suuuper.

Ogólnie zdięcie działa inaczej. Zdjęcia są pewną nowością
do której człowiek
ewolucyjnie się nie przystosował.

> który facet w ogóle jest w stanie zajażyć - właśnie przez takie filmy -
> czego jego kobieta pragnie czego potrzebuje, jego ZWYKŁA realna kobieta, a
> nie silikonowa cizia, która udaje orgazm za orgazmem.

Polska "zwykła" kura domowa ;)
To są kompleksy i nie mówię tego tylko dlatego, że bardziej
podniecają mnie amatorskie filmy porno kręcone przeze mnie i dla mnie
;)

> Poza tym, skoro te "zwykłe" kobiety nie są w stanie wyglądać jak porno

Te "zwykłe" kobiety są wstanie wyglądać jak gwiazdki porno ;)

19. Data: 2006-06-07 11:17:36

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr B. napisał(a):
> Czytając wasze wypowiedzi uważam za prawdę to, że gościu oglądający
> pornosy podnieca się nimi, więc spytaj Go czy woli patrzeć na zdjęcia
> kurew czy na Ciebie? czy Ty już mu nie wystarczasz? Żonaty facet

Wydaje mi się że niektóre panie mówiąc "wulgarny seks"
naprawdę mają pewne uprzedzenia do seksu, takie jakby katolickie czy
coś. Wręcz boją się włączonego światła bo ich razi wulgaryzm,
a niektóre nie obejdą się bez lustra w sypialni.

20. Data: 2006-06-07 11:38:13

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr B." <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> większej gamy nagich kobiet, a jak wiemy każda kobieta jest inna i nie
> ma drugiej takiej samej pod kątem fizycznym no i osobowości

W 100% zgadzam się z Piotrem.
W książce "Sztuka mówienia nie" jest taki przykład jak to powiedzieć
facetowi kiedy przeszkadza. Mniej więcej szło to tak:
"Nie mam zamiaru dzielić naszej sypialni z innymi kobietami, jeśli CI to nie
odpowaiada to poszukam faceta któremu wystarczę tylko ja"
a im szybciej się to uczyni tym lepiej - bo tak jak napisał Piotr nie
spodziewaj się niczego lepszego niż zdrady. Prędzej czy później do tego
dojdzie bo jego fantazje przekroczą bezpieczną linie, fantazje które
powinien poświęcić Tobie a nie innym laskom. Zrób sobie kilka zdjęć nago i
mu podaj - skoro go to tak podnieca. Można robić wiele rzeczy razem ale
"wpuszczanie" osób trzecich w swoje życie najbardziej intymne to koniec
związku!! Jakkolwiek by to nazwał to jest właśnie takie wpuszczanie - może
nawet marzy o innej spotkanej na ulicy kochając się z Tobą ... musisz to
uciąć o ile jeszcze nie jest za późno. Ale to nie oznacza że masz mu
zabronić a on zacznie robić to w uykryciu przed Tobą - bo to nie rozwiąże
problemu. Musisz dać mu coś w zamian albo jeśli jest to dla was problemem to
pozostaje psycholog rodzinny.

Pozdrawiam
bashja

korelacja poziom dochodu na głowę, IQ, IQ rodziców, średnie ocen z lat studiów
Badanie z zakresu seksuologii
hipnoza raz jeszcze..
Obsesja czy juz paranoja ?
odciac sie od przeszlosci