ogórek melonowy

1. Data: 2006-03-11 18:33:00

Temat: ogórek melonowy
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cucumis melo
Kupiłam dzisiaj nasiona, bo pani koniecznie chciała mi coś sprzedać
i zachwalała.
Smaczne te ogórki ? Nie trzeba do podpór przywiązywać?
Bo skoro owoce są bardzo długie ......

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2006-03-12 07:00:18

Temat: Re: ogórek melonowy
Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz napisał(a):

> [...]
> i zachwalała.
> Smaczne te ogórki ? Nie trzeba do podpór przywiązywać?

Cucumis melo to po prostu melon.
http://www.biol.uni.wroc.pl/obuwr/festiwal/strony/ga
togor.html

Pozdrawiam Artur.

3. Data: 2006-03-12 21:40:50

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryba napisał:

> Cucumis melo to po prostu melon.
> http://www.biol.uni.wroc.pl/obuwr/festiwal/strony/ga
togor.html

Mam przed sobą torebkę z nasionami.
Na awersie: pontiCo, Ogród nie z tej ziemi, Cucumis melo, Ogórek
melonowy, NOWE ODMIANT DLA TWOJEGO OGRODU i foto dłuuuugich owoców
bladozielonych
Na rewersie: Odmiana tworząca długie owoce, bez brodawek, pokryte jasną,
bez połysku, lekko omszoną skórką. Mocno zaznaczone żebrowania są
widoczne na całej długości owoców. Owoce doskonałe do bezpośredniego
spożycia, na mizerię oraz jako dodatek do sałatek i kanapek.Wysiew
nasion bezpośrednio do gruntu w połowie maja.....itd
Czyli .... to nie melon. Posiejemy, zobaczymy :-)

Pozrawiam, Barbara

4. Data: 2006-03-12 21:57:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na awersie: pontiCo, Ogród nie z tej ziemi, Cucumis melo, Ogórek
> melonowy, NOWE ODMIANT DLA TWOJEGO OGRODU i foto dłuuuugich owoców

Ahem...wierzymy we wszystko, co mówią sprzedawcy??

Pozdrawiam zrzędliwie, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-03-12 22:00:51

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> [...]
> nasion bezpośrednio do gruntu w połowie maja.....itd
> Czyli .... to nie melon. Posiejemy, zobaczymy :-)

Melon, tylko może być w kształcie ogórka. Smak sama zbadasz.
Niektóre odmiany melona mają w nazwie "ogórek", jak np. ogórek
ormiański.

Pozdrowienia,
Michał

--