ogrod J.Krzysztofa Chilinskiego

51. Data: 2002-08-02 13:09:03

Temat: Re: ogrod J.Krzysztofa Chilinskiego
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in
news:3D4A72B6.6EAFCEEF@people.pl:

> Zazdroszczę... W mieście jestem tylko w pracy, a i tak mam go
> dokładnie dość.

Bo czlowiek jest gatunkiem lasostepu, a nie sztucznych kanionow :-)

> Ani wtedy, ani teraz :-( Debowy to jest co najwyżej parkiet.

O rany. Wyobrazilam sobie nalewke na parkiecie...

> Ma to być przgład moich owocków własnych - oczywiście poza
> rodzynkami, które u mnie nirosną, a są niezbedne, bo nie uznaję
> cukru w nalewkach.

Czyli tradycyjna. Taka jest najlepsza, byle nie przeholowac z truskawkami,
bo nieogolone moga dac gorzkawy posmak. I trzeba uwazac na ilosc pestek
wisni i innych - jesli dajesz niedrylowane - bo tez mozna przedobrzyc. Ale
pestki daja taki fajny posmak migdalowo-waniliowy czy jak tam go nazwac, ze
warto cos wpuscic :-)

> No jasne, tylko się wstydzą :-))

Czego? Przeciez tradycja nalewkowo-alkoholowa zaczyna sie od Piasta-
Kolodzieja sycacego miod, a potem to juz sie rozwijalo... :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

52. Data: 2002-08-02 19:10:17

Temat: Re: tarnina (Re: ogrod J.Krzysztofa Chilinskiego)
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Daj od razu przepis na grupe, bo inni tez moga chciec :-)

Dość tych dyskusji o alkoholach ;-))
Bo wszyscy pomyślą(nagłówek) żem uzależniony.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

53. Data: 2002-08-05 07:41:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisala:

> Bo czlowiek jest gatunkiem lasostepu, a nie sztucznych kanionow :-)

W miescie to nawet robale nie przezyją - moje malwy ponadgryzane,
a warszawskie całe i zdrowe :-)

> O rany. Wyobrazilam sobie nalewke na parkiecie...

:-))))) parkiet obowiązkowo wypastowany.

> Czyli tradycyjna. Taka jest najlepsza, byle nie przeholowac z truskawkami,
> bo nieogolone moga dac gorzkawy posmak. I trzeba uwazac na ilosc pestek
> wisni i innych - jesli dajesz niedrylowane - bo tez mozna przedobrzyc.

WYpestkowałam, ale drylownicą, a ona troche przepuszcza więc
ilość pestkek powinna byc właściwa :-)

> Ale
> pestki daja taki fajny posmak migdalowo-waniliowy czy jak tam go nazwac, ze
> warto cos wpuscic :-)

No to pewnie się samo wpuściło :-)

> Czego? Przeciez tradycja nalewkowo-alkoholowa zaczyna sie od Piasta-
> Kolodzieja sycacego miod, a potem to juz sie rozwijalo... :-)

No właśnie to "rozwijanie się" spowodowało, że znam ludzi, którym
każde picie kojarzy się z alkoholizmem ;-)

Krycha&Co(ty)

54. Data: 2002-08-06 09:05:36

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Sunnie z adresu <s...@k...net.pl> napisał:
> Takie zwykle zurawiny z ktorych robilo sie galaretke na swieta? Mozna
> je normalnie kupic, czy pozyskales z natury?

Chyba kiedys kupiłem. Widziałem, są w handlu.

> "Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko
> rzeczy niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"

Czy tą zasadę można wykorzystać w upiekrzeniu ogrodu?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

55. Data: 2002-08-06 17:02:30

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 11:05 02-08-06, you wrote:

>Chyba kiedys kupiłem. Widziałem, są w handlu.

OK rozejrze sie moze sprezentuje rozdzicom na wies, wlasnie sobie siedze w
lesie i zachwycam sie przyroda.. Oprocz tego wykonuje pozyteczne prace typu
podsypanie roz Florovitem czy podciecie zbyt ekspansywnego winobluszczu na
pergoli..

>Czy tą zasadę można wykorzystać w upiekrzeniu ogrodu?

A czemuz by nie? :) Obserwujac cisa posadzonego przez rodzicow uwazam ze to
stwierdzenie jest jak najbardziej uzasadnione- wydaje sie nieprawdopodobne,
ze on kiedys bedzie duzy...

Pozdrowki,
Ania

---
"Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko rzeczy
niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

gejzer nowych pomyslow znow w akcji.
Gdzie kupić pływak styropianowy?