ogrod Jacka

1. Data: 2004-06-01 17:10:15

Temat: ogrod Jacka
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzucilo nas z Kol. Malzonkiem w rejon Opola, co udalo nam sie
bezwstydnie wykorzystac i zobaczyc ogrod Jacka.
Luuuudzie! Jakie to jest ladne!
To jeden z najladniejszych ogrodow, jakie widzialam. Faktura, kolory..
pelno urokliwych zakatkow, kacikow, widoczkow, szczegolikow. I te
klony.. i ten buk.. i ta jodla, i ten modrzew.. ech.. Zdjecia nic a nic
nie klamia :-)
Siedzielismy, lazilismy, gadalismy, ogladalismy... cos pieknego. I gdyby
nie koniecznosc powrotu do Wroclawia (i komary, psiakostka), to nie
wiem, ile bysmy tam czasu spedzili.
Wogole sie deko sfrustrowalam, bo Jacek pokazywal co i rusz nowego
cudaka i tylko rzucal, ze to z nasion, tamto z nasion, a to akurat z
ukorzenionej galazki. Ech...
Jacku! Dziekujemy Ci bardzo za cierpliwosc i poswiecony czas :-)
Teraz sie nosze po ogrodku z klonikiem, a Maciek smetnie patrzy na wode
sikajaca u nas z weza i jeszcze smetniej na trawnik.. Dobrze, ze wlasnie
pada, to chlop mi sie nie sfrustruje do konca :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. nadal zachwycona :-)

2. Data: 2004-06-01 21:50:29

Temat: Re: ogrod Jacka
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie klamia :-)

> Pozdrowienia - Ewa Sz. nadal zachwycona :-)

Jeśli rzeczywiście jest tak, jak na zdjęciach

to ładnie dziękuje i pozdrawia boletus

3. Data: 2004-06-02 07:33:01

Temat: Odp: ogrod Jacka
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Rzucilo nas z Kol. Malzonkiem w rejon Opola, co udalo nam sie
> bezwstydnie wykorzystac i zobaczyc ogrod Jacka.
> Luuuudzie! Jakie to jest ladne! (...)

Nabieram coraz większej ochoty (a mało odwagi)
do odwiedzenia "Tego Ogrodu" . :-)
Jakby nie było mieszkam na Opolszczyźnie
i bywam czasami w mieście wojewódzkim. :-)

pozdrawiam Krycha

4. Data: 2004-06-02 10:13:36

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Jacku! Dziekujemy Ci bardzo za cierpliwosc i poswiecony czas :-)

A ja dziękuję, za BHP w ogrodzie. Najpierw obejrzałam zdjęcia - bardzo
piękne miejsce, a potem przeczytałam sobie wszystko, co tam jest na temat
bezpiecznej pracy w ogrodzie. Dla mnie, początkującej ogrodniczki, to bardzo
cenne wskazówki. Zasada kroku w tył ustrzeże mnie na pewno przed niejednym
przykrym doświadczeniem.

Pozdrawiam, Marzenna

5. Data: 2004-06-02 11:05:45

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
bardzo
> cenne wskazówki. Zasada kroku w tył ustrzeże mnie na pewno przed niejednym

A moglabys cos wiecej opowiedziec?
Magda

6. Data: 2004-06-02 11:11:26

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> A moglabys cos wiecej opowiedziec?

Najlepiej podam link: http://ogrod.mm.com.pl/foto/bhp_w_ogrodzie.htm

Pozdrawiam, Marzenna

7. Data: 2004-06-02 12:36:02

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj , Oj
Po takiej reklamie to będe musiał pewnie kamienne ścieżki wybudować ;-) Ale
ogrodu przed grupowiczami z pewnością nie zamknę. I oczywiście w miare
wolnego czasu chętnie oprowadzę a i z mikro szkółki zawsze coś się znajdzie
dla chętnych do sadzenia
W ogrodzie jest trochę roślinek, które mam od grupowiczów . Z pewnością
niektórzy by się zdziwili jak duże są już to rośliny.
Bardzo się cieszę, że ogródki się podobały . Jak wiadomo jest jeszcze sporo
do zrobienia.
Co do bhp w ogrodzie to ta informacja ma charakter tylko wywoławczy ale
jeśli już kogoś uchroniła przed urazem to trud był wart czasu..
Uszanowanie
Jacek
http://ogrod.mm.com.pl
http://sannati.150m.com

8. Data: 2004-06-02 14:04:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote in message

> Zasada kroku w tył ustrzeże mnie na pewno przed niejednym
> przykrym doświadczeniem.

Nie stosuj jej w gorach :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-06-02 14:20:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej podam link: http://ogrod.mm.com.pl/foto/bhp_w_ogrodzie.htm

Moge dodac, ze slomkowy kapelusz naprawde sie przydaje.
W szczegolnosci chroni przed urazami opisanymi w "kroku wstecz".

Natomiast obca mi jest zasada "urwanego rekawa". Nie przypominam
sobie, zebym kieszenia o cos kedykolwiek zawadzil. A sekator zawsze
wkladam do kieszeni, jest to bardzo poreczne.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-06-02 15:09:07

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Michal Misiurewicz napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i
on :

och może ma ze sobą balon ? ;-)

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

Ranking za maj
do mirzan
Biały orlik
Basen - zadaszenie - jak?