ogród Krychy&Co(tów)

1. Data: 2002-11-14 18:00:21

Temat: ogród Krychy&Co(tów)
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie naszej grupy można zobaczyć zdjęcia z 2002 roku z ogrodu Krychy.
Przy okazji można porównać ze zdjęciami z lat ubiegłych. Ciekawe, ciekawe...
:-)
http://ogrody.agrosan.pl/chiger/

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

2. Data: 2002-11-14 21:11:48

Temat: Re: ogród Krychy&Co(tów) (pytanko)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message
> Na stronie naszej grupy można zobaczyć zdjęcia z 2002 roku z ogrodu Krychy.
> Przy okazji można porównać ze zdjęciami z lat ubiegłych. Ciekawe, ciekawe...
> :-)

Dwa pytania:
1) gdzie Co(ty)?
2) goryczka-mutant - czyto te ogromniaste liście? (jeśli tak, to niech jakiś znawca
goryczek podpowie, co to takiego. Dostałam cosik podobnego w prezencie, oczywiście
bez
nazwy gatunkowej i mnie roznosi)

Lipa z akacją - bardzo wspaniałe. Szczególnie teraz jesienią :-)))))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-11-15 07:16:13

Temat: Re: ogród Krychy&Co(tów)
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:ar0odg$n7$1@news.tpi.pl...
> [...]
Krychy.
> Przy okazji można porównać ze zdjęciami z lat ubiegłych. Ciekawe,

Bardzo ładne. :-)))
Tylko.... brak zdjęcia winorośli i brak zdjęcia żurawin ;-((
Cto znaczy? Jakaś cenzura wycięła??? Proszę niezwłocznie uzupełnić! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2002-11-15 09:04:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wydaje mi się, że to goryczka tybetańska (Gentiana tibetica)
Pozdrawiam Kaśka

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ar13j3$4ck$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2002-11-15 09:37:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> 1) gdzie Co(ty)?

Co(ty) mogą być, rzeczywiście niedopatrzenie, wyślę do Rafała :-)

> [...]
> goryczek podpowie, co to takiego. Dostałam cosik podobnego w prezencie, oczywiście

Tak, ogromniaste liście i jako jedyna z goryczek nie zakwitla.
Cała para w liscie?

> Lipa z akacją - bardzo wspaniałe. Szczególnie teraz jesienią :-)))))

Basiu, to jest wieś, duże podwórze (gumno) i ja tych liści nie
sprzątam. A w lecie jest pod nimi cudownie :-)

Krycha&Co(ty)

6. Data: 2002-11-15 09:41:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Bardzo ładne. :-)))
> Tylko.... brak zdjęcia winorośli i brak zdjęcia żurawin ;-((
> Cto znaczy? Jakaś cenzura wycięła??? Proszę niezwłocznie uzupełnić! :-)))

Nie wycięła - nie było, nawet nie były robione. Żurawiny są malutkie
i niefotogeniczne, a winorośl nawet jest całkiem dekoracyjna,
ale jakoś zapomnieliśmy o niej. W przyszłym roku spróbuję ją
sportretować, to może się dowiem, jak się nazywa :-))

Krycha&Co(ty)

7. Data: 2002-11-15 10:12:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Nie wycięła - nie było, nawet nie były robione. Żurawiny są malutkie
> i niefotogeniczne,
no...., ale jakże efektywne ;-)))

a winorośl nawet jest całkiem dekoracyjna, > ale jakoś zapomnieliśmy o
niej.

To tak można???? Zapmnieć o winorośli??? A nieładnie! :-((((((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2002-11-15 10:28:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> no...., ale jakże efektywne ;-)))

Toteż efekty są :-)

> To tak można???? Zapmnieć o winorośli??? A nieładnie! :-((((((

Rośnie w kąciku, tylko podciąć ja czasem trzeba. A jak coś nie
"na oczach", to zapominam. Tym sposobem parę razy wyhodowalam
monstrualnego kabaczka ;-)

Krycha&Co(ty)

9. Data: 2002-11-15 18:42:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Tak, ogromniaste liście i jako jedyna z goryczek nie zakwitla.
> Cała para w liscie?

Jeśli tybetańska, jak sugeruje Kasia, to proszę jeszcze raz specjalistę (BB!) o
jakieś
wskazówki dot. uprawy.

> Basiu, to jest wieś, duże podwórze (gumno) i ja tych liści nie
> sprzątam. A w lecie jest pod nimi cudownie :-)

Wiem, wiem, pozostaje tylko pozazdrościć (upajania się zapachem bez perspektywy
sprzątania
liści) :-))

Pozdrawiam -padnięta po grabieniu trawników, Basia.

10. Data: 2002-11-17 22:05:51

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Jeśli tybetańska, jak sugeruje Kasia, to proszę jeszcze raz specjalistę
(BB!) o jakieś
> wskazówki dot. uprawy.
Oj Basiu - coś chyba Ci się ogonek niechcąco podwinął za mocno i wyszło co
wyszło a winno przecie być BR!
Moja goryczka wciąż kwitła w miniony weekend - ale jaka ona poza tym ze
jesienna i lubi kwaśno to nie wiem. A dziś było już ciemno i jakoś
zapomiałem sprawdzić co z kwiatkami - choć coś bym pewnie zauważył w
niesamowitym świetle księżyca.
Pozdrawiam serdecznie.
BoGusław

Żółknięcie liści