ogród Krychy i Basi

101. Data: 2004-01-12 10:56:45

Temat: Re: ogród Krychy i Basi
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns946D6DD37505Cewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in

> Piekne.. takie lato, rosliny na wierzchu, kwiatki im widac, i to jakie
> kwiatki...
> Ech..
> Basiu, a ta prymulka to vialli?

Oczywiście, że vialii, a co to mogłoby być innego? Draństwo przyprawiło mnie
nieomal o atak serca, startując dopiero pod koniec maja.

Pozdrawiam, Basia.

102. Data: 2004-01-12 10:58:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> super
> >
> Basiu, to jest to co brałyśmy obie od Jurka Zająca.
> Może Tobie nie przyjęło się?

Od Jurka brałam kroplika (kurcze, znowu go nie okryłam!), niczego więcej nie
pamiętam? Ale jeśli to malutka, to mam skądinąd.

Pozdrawiam, Basia.

103. Data: 2004-01-12 13:09:05

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Oczywiście, że vialii, a co to mogłoby być innego? Draństwo
> przyprawiło mnie nieomal o atak serca, startując dopiero pod koniec
> maja.

Mnie przyprawił dwukrotnie, jeszcze w starym ogrodzie, nie startujac
wogole, a raz został pozarty... i teraz zazdrosnym okiem lypie na tych,
ktorym kwitnie.
Moze dam mu jeszcze jedna szanse..
Pozdrowienia - Ewa Sz. lypiaca z zachodu :-)

104. Data: 2004-01-12 13:55:35

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of krycha

(...)
> Basiu, to jest to co brałyśmy obie od Jurka Zająca.
> Może Tobie nie przyjęło się?
>
> pozdrawiam Krycha
A nie jest to przypadkiem Azorella trifurcata.
:-) Bogusław

105. Data: 2004-01-12 18:24:32

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał w wiadomości: <03cc01c3d892$fa6d5580>>

>:)
>ja poszedlem dalej
>i twierdze
>ze nie ogrodu w ktorym nie byloby traw
>:)
Acha, mam jedna, namowila mnie na zakup Majeczka, zimy nie ma to pewnie
przetrwa bez problemow.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

106. Data: 2004-01-12 18:26:46

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał w wiadomości: ...

> Acer palmatum 'Hessei' lub Acer rubrum 'Schlesingeri'
> :-) Bogusław
> P.s.
> Ogród bez tych klonów to nie ogród :-)

Dzieki bardzo, juz kiedys podrzuciles mi nazwy milorzebow, te klony to
pewnie do nabycia mniej wiecej tak samo :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

107. Data: 2004-01-12 18:58:21

Temat: Odp: ogród Krychy i Basi
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEAMFCAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Behalf Of samaki

> No to mamy pierwszy prawdziwy ogród :-) na pl.rec.ogrody.
> Te sterczyki mają jakąś nazwę ???
>
> Pozdrawiam,Bogusław

Ha! Wiedziałam że jak tylko się przyznam to się zaczną trudne pytania a
akurat mi się kartka zawieruszyła. Z tego co pamiętam to jest to Orchis i
Dactylorhiza ale jakie ...

pozdrawia
samaki

PS. chylę czoła przed autorem świetnego artykułu o Cypripedium, mam nadzieję
że też uda mi się go kiedyś zdobyć (i utrzymać...)

108. Data: 2004-01-12 19:19:59

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of samaki
(...)
> Ha! Wiedziałam że jak tylko się przyznam to się zaczną trudne pytania a
> akurat mi się kartka zawieruszyła. Z tego co pamiętam to jest to Orchis i
> Dactylorhiza ale jakie ...

Prawdopodobnie D.majalis
Prawdobodobnie Orchis militaris lub mascula-trudne wyzwanie.

> [...]

> mam nadzieję
> że też uda mi się go kiedyś zdobyć (i utrzymać...)

Nic mi nie wiadomo, gdzie to wyczytałaś :-)
:-) Bogusław

109. Data: 2004-01-12 19:35:16

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of samaki
(...)
> PS. chylę czoła przed autorem świetnego artykułu o Cypripedium,
> mam nadzieję
> że też uda mi się go kiedyś zdobyć (i utrzymać...)

Uważam że Cypripedium calceolus to najpiękniejszy (obuwik ) w całym
świecie.
Nie pomyliłem się, dokladnie tak jest :-)
Mam kwitnących około 200 i ten zawsze gasi urodą wszystkie inne.
P.s.
Około trzech sadzonek C.c. zawsze wiosną przechodzi w inne rejony kraju,
może kiedyś zaszczyci Twój rejon :-)
Pozdrawiam, Bogusław

110. Data: 2004-01-12 19:47:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> To tak jak z baletem, też się tym nie zajmuję:-))))

No, i to być może jest wielkim błędem :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Spotkali się na wycieczce w Tajlandii
Ona Wanda z Polski, a on berliński dandys

Giełda kwiatowa...
Giełda kwiatowa
"Japanese Painting"
Do Drogiego Janusza Czapskiego