ogród japoński we Wrocławiu

1. Data: 2005-05-10 19:39:50

Temat: ogród japoński we Wrocławiu
Od: " Agnieszka B" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ogród japoński już zakwitł? Wybieram się z rodziną. Chciałabym pójść do
ogrodu i zobaczyć wspaniałe rośliny i wstąpić na "targi kamienia".

2. Data: 2005-05-10 19:49:39

Temat: Re: ogród japoński we Wrocławiu
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Agnieszka B" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy ogród japoński już zakwitł? Wybieram się z rodziną. Chciałabym pójść
do
> ogrodu i zobaczyć wspaniałe rośliny i wstąpić na "targi kamienia".
>

> --
Nie wiem jak teraz ogród wygląda :-( , jednak zważywszy jest tam dużo
rododendronów to przełom maja i czerwca musi być piękny!!
pozdrawiam,
Bogda

3. Data: 2005-05-11 07:39:43

Od: z...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak teraz ogród wygląda :-(  , jednak zważywszy jest tam dużo
> rododendronów to przełom maja i czerwca musi być piękny!!
> Bogda

A ja sobie wyobrażałem że w ogrodzie japonskim muszą być bambusy. A we
wrocławskim nie uświadczysz ani jednego "badylka"

4. Data: 2005-05-12 13:57:57

Od: "FilipJ" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem jak teraz ogród wygląda :-( , jednak zważywszy jest tam dużo
> rododendronów to przełom maja i czerwca musi być piękny!!

Jest :)
A do tego te irysy- jak to odmiana?

Przy okazji pobytu polecam odwiedzić również ogród botaniczny- powinny
kwitnąć kosaćce.

Pozdrawiam
FJ

5. Data: 2005-05-12 20:59:56

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jest :)
> A do tego te irysy- jak to odmiana?
>
> Przy okazji pobytu polecam odwiedzić również ogród botaniczny- powinny

Witam!
Ogród Japonski oglądam bardzo czesto , bo obok przejeżdzam do domu.Kwitna
przecudnie rododendrony i azalie.Jest pięknie.
W Ogrodzie Botanicznym byłam w ostatnią sobotę .Kwitną irysy niskie -pumila
w niezliczonej ilosci kolorów. Azalie i rododendrony kwitna tez.
Pozdrawiam,Elżbieta

6. Data: 2005-05-13 08:19:48

Od: "FilipJ" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elba" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niskie -pumila
> w niezliczonej ilosci kolorów. Azalie i rododendrony kwitna tez.

Ja niestety mam trochę dalej bo około 350km ;)

Ale jak już kwitnie to trzeba jechać ;)

Pozdrawiam
FJ

[OT] Od Izy W. w sprawie poczty