ogródkowa baza danych

11. Data: 2006-07-15 11:20:49

Temat: Re: ogródkowa baza danych
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@w...pl> wrote in message
news:1152960592.090010.278360@m79g2000cwm.googlegrou
ps.com...
'trochę' ciężko łapię. wszedłem na adres podany przez
panslawistę i ściągnąłem jakieś openoffice. [nawet fajne; dobry
program rysunkowy, i chyba nada się do domowych papierów /trzy
szuflady/]. chciałem go zarejestrować, ale z angielskiego znam 'next'
i 'exit'; zbuntowało się i wyskoczył 'error'. nie musi być winda.
byłem na podanych stronach; 'www.ux.pl' i 'www.linux.pl', ale co dalej
- nie wiem. chętnie wyprubuję linuxa; podajcie adres wprost do
instalacji.
do ogródkowej bazy danych potrzebuję 'gotowego gotowca'; tak żeby
było 'baśka skreśl!' i 'baśka pisz!'
panslawistę proszę o kontakt wprost na moją skrzynkę, żebym mógł
mu wysłać obiecane nasiona. [z grup dyskusyjnych nie umiem; neta mam
tydzień].

Jakie nasiona?

12. Data: 2006-07-15 11:57:34

Od: "Nie Zmieszany" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):
[...]
> Jakie nasiona?

Może te, które upuściłeś będąc w Rzeszowie.
;-)
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.rec.kuchnia&tid=1093223&MID=%3Ce80qho%24bjm%241%40a
tlantis.news.tpi.pl%3E

13. Data: 2006-07-15 12:13:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kot" <t...@g...pl> wrote in message

> No wlasnie, osobno na linuxa i winde, ale program ten sam...
>
> --
> Kot balkonowy (jeszcze)bezogrodowy

Nie ten sam. Tylko funkcjonalnie taki sam. I nazwa ta sama.
Wieloplatformowośc oznacza tu, że pliki zapisane w Windows, można odczytać
np w Linuxie, czy innym Unixie, a na dodatek będą tak samo wyglądały.

14. Data: 2006-07-15 12:23:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nie Zmieszany" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> ;-)
> http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.rec.kuchnia&tid=1093223&MID=%3Ce80qho%24bjm%241%40a

He..he, te nasiona mają już 28 lat i są żonate z piękną góralką, muzyk o
specjalności gitara i śpiewa nadal pięknie, mam jej nagranie z zespołem. Syn
zrealizował moje marzenia. I to jest zachwycające.
Będę spokojnie mógł zamknąć oczy.

15. Data: 2006-07-15 17:29:25

Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

/do marty/
dzięki tobie już jestem w tabazie. jadalnych faktycznie mało.
pozdrawiam. zgraja.

16. Data: 2006-07-15 17:31:05

Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2006-07-15 18:50:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@w...pl>

> dzięki tobie już jestem w tabazie. jadalnych faktycznie mało.

No to możesz się wykazać opisami. Mam sporo zdjęć ogóreczków, dyń,
kabaczków, pomidorków i innych warzywek. Bedą ilustracje ;-)

Serdecznie Miłka

18. Data: 2006-07-16 12:27:27

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> Wieloplatformowośc oznacza tu, że pliki zapisane w Windows, można odczytać
> np w Linuxie, czy innym Unixie, a na dodatek będą tak samo wyglądały.

Aj aj. Znow wykrecasz kota ogonem. Wyglada tak samo, dziala tak samo, nie? I
dziala pod windowsem, o co w koncu chodzilo, a czemu probowales zaprzeczac.

--
Kot

19. Data: 2006-07-16 15:28:19

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e9db7g$gip$1@inews.gazeta.pl Kot
<t...@g...pl> napisał(a):

> Aj aj. Znow wykrecasz kota ogonem. Wyglada tak samo, dziala tak
> samo, nie? I dziala pod windowsem, o co w koncu chodzilo, a czemu
> probowales zaprzeczac.

Hejka. No własnie, o co w końcu chodzi? :-(
Pozdrawiam tasiemcowo Ja...cki

20. Data: 2006-07-16 18:04:20

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. No własnie, o co w końcu chodzi? :-(

Pewnie żeby posty upierdliwie długie były :-(
Ma Panslavista swoje teorie a prośby i argumenty,
żeby je ciąć, olewa.

Pozdrawiam, Barbara

lato latem ale jak przechowac begonie
laickie ;-) pytanie: fasolka