ogromna prośba - PONCZO!!!

1. Data: 2003-09-17 16:16:01

Temat: ogromna prośba - PONCZO!!!
Od: "Magdalena Perec" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku serdecznie witam wszystkie forumki! ;-)

Bardzo się ciesze, ze tutaj trafiłam!
Jesteście ogrmną skarbnicą wiedzy! Wielkie ukłony dla WSZYSTKICH!!!

Przyznam szczerze, ze kiedyś jak byłam młodsza (za czasów podstawówki)
bardzo lubiłam haftować głownie Richelieu (nawet sobie białe spodenki
wyszyłam, któr furorę robiły) ale ostatnio nie wykazywałam się w tej
dziedzinie i Wy chya się przyczynicie do powrotu mojego starego hobby. ;-)

ale ja nie o tym! ;-)

Moja mamusia kiedyś bardzo dużo robiła na drutach, teraz jest już na
emeryturze i ja ją poprosiłam, zeby mi zrobiła ponczo!
WIdzialam bardzo ładne w SOLARZE ale niestety cena zawrotna 200 zł
(szooooooooooook!!!) i całe czarne a mi by pasiło brązowe z jakims
ewentualnie wzorem przy brzegach.

czy mogę prosić o "przepis" tzn. jak je robić?
Moja mamusia je widziala w sklepie i mam nadzieję, ze sobie poradzi, ale
chciałam jej dać od Was wskazówki, które na pewno będą bardzo cenne i pomogą
jej pracy.

Bede wdzięczna za linki i zdjęcia!

dziękuję bardzo i pozdrawiam MadziaP.

Jak chcesz napisać na priva to na adres: m...@w...pl i numer gg
1697615

1. Data: 2003-09-18 13:22:20

Temat: Re: ogromna prośba - PONCZO!!!
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Perec"

> WIdzialam bardzo ładne w SOLARZE ale niestety cena zawrotna 200 zł
> (szooooooooooook!!!) i całe czarne a mi by pasiło brązowe z jakims
> ewentualnie wzorem przy brzegach.

Witaj, obejrzyj w kiosku najnowsza Sandre (09/2003), jest w niej ponczo
calkiem ladnejednokolorowe, wzor z kratek "roznowzorzystych" :) Moze to
pomoze?

Elzbieta

1. Data: 2003-09-18 15:05:13

Od: "Magdalena Perec" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora