jaka woda mineralna jest najlepsza na diete...

21. Data: 2003-12-18 13:56:22

Temat: Re: jaka woda mineralna jest najlepsza na diete...
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Figlarz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:brpfkf$2jn$1@taurus.webcorp.pl...

> Podobnie jak Hafsa nie wiem co znacza te tajemnicze skróty i szyfry
dotyczące kodowania. Nie
> przypuszczasz chyba, że piszę po to by nie być czytanym? Wyjaśnij jak
laikowi jak sie koduje.
> Mam kupę książek o obsłudze kompa ale o kodowaniu nima nic. To tak jak z
dietami.....

http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

> ale to nie ten temat, ot takie zboczenie zawodowe. Drugie pytanie dotyczy
tego sybiru czy
> jak mu tam...acha- KF. Co to jest, do czego służy i jak sie go powołuje do
życia. Jeśli mi
> to wyjaśnisz uznam to za prezent na gwiazdkę i postaram Ci się
zrewanżować.

KillFile, jeśli ktoś Cię tam doda, to nie ujrzy więcej Twoich wypowiedzi:))
Chyba, że są czytowane przez inne osoby;))

A ja też dostanę prezent na gwiazdkę? Jeśli tak to daj znać, powiem Ci co ja
chę tak abyś jeszcze zdążył;)))

Pozdrawiam,
Adam

22. Data: 2003-12-18 14:24:47

Temat: Re: oj głupi ten naród oj głupi
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> dajecie sie nabijać w butelke !!!!! he he
> pije zwykłą kranówe i stwierdziłem że jest lepsza od większości
butelkowanych

Nikt Ci tego stwierdzenia nie broni, ja stwierdziłem, że zwykła kranówa nie
nadaje się do spożycia.

> ale nie dajcie się nabijać w butelke . woda to tylko woda.

Całe szczęście, że nie ręcznik;))) A na poważnie to "oj głupi ten naród oj
głupi"...

Pozdrawiam,
Adam

23. Data: 2003-12-18 14:31:30

Od: "Daniel Figlarz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki
Dzieki, dzięki!!!

> A ja też dostanę prezent na gwiazdkę? Jeśli tak to daj znać, powiem Ci co ja
> chę tak abyś jeszcze zdążył;)))
Jeżeli jestem u Ciebie w kf i mnie wyciągniesz .....
A jak się ten kilefile zakłada i gdzie on się znajduje?
Pozdro

24. Data: 2003-12-18 14:50:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Figlarz w wiadomości news:brsaik$lh4$1@taurus.webcorp.pl pisze:

> Odpuść Kwaśniewskiemu, proszę. Przecież ta dyskusja ma niewiele z nim
> wspólnego.

Raczysz zartowac. Brednie o wodzie, ktore powtorzyl ali, widzialem wlasnie u
niego, plus jakis jeden artykul z ogolnopolskiego magazynu, na ktory lubicie
sie powolywac, bo akurat jest zbiezny w tresci. Ot, kompletne zrodlo wiedzy
na temat wody. Zapraszam jednak kazdego "madrego" optymalnego do mnie,
glupiego, co to wode kupuje w sklepie spozywczym, na szklaneczke
wroclawskiej kranowki. Kranowki, ktorej niektorzy miejscowi lekarze
odradzaja uzywac do mycia, a co dopiero do picia.

25. Data: 2003-12-18 18:26:14

Od: "Daniel Figlarz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w >
> [...]
> wroclawskiej kranowki. Kranowki, ktorej niektorzy miejscowi lekarze
> odradzaja uzywac do mycia, a co dopiero do picia.

To Ty raczej żartujesz. Nikt nie proponuje picia złej i niesmacznej wody, a tak
można mniemać z Twojego postu. A to "piękne" stwierdzenie..."na ktory lubicie
> sie powolywac",trąci ...hm.. "wicie ,rozumicie, pomożecie". Nie jestem pewny czy
wiesz o czym mówię, ale zdaje mi się, że gonisz w piętkę. Gadaj zdrów. Sorry.

26. Data: 2003-12-18 18:57:05

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> butelkowanych
niektórzy w tym samym mieście kupują wodę ze sklepu produkowaną na tym samym
terenie i tej samej jakości
A na poważnie to "oj głupi ten naród oj głupi"...

nie mówię o tych mieścinach które czerpią wodę z ujęc powierzchniowych tam
naprawdę woda jest be, chociaż nie wszędzie.
ps. na początku lat 70 tych zorganizowali seminarium we Wrocławiu na temat
uzdatniania wody. Chwalili sie nową stacją uzdatniania wody z Odry.
ale i tak woda tam była be, nie mówie już nic o W-szawce, ale B-stok,
Gdańsk ?.

27. Data: 2003-12-18 19:53:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Figlarz w wiadomości news:brsrg2$72p$1@taurus.webcorp.pl pisze:

> To Ty raczej żartujesz. Nikt nie proponuje picia złej i niesmacznej
> wody,

Nie? Przejrzyj moze jeszcze raz, tym razem uwaznie, poczatek dyskusji wraz z
nadanym jej przez "swiatlego" optymalnego tematem. Latwiej jest napisac trzy
koslawe zdania o glupim narodzie niz chwile samodzielnie pomyslec nad
potencjalnymi powodami tego, ze ludzie kupuja wode, zamiast pic kranowke.

Rozumiem, skonczyly sie argumenty.

28. Data: 2003-12-18 20:41:29

Od: "Daniel Figlarz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, skonczyly sie argumenty.

Skoro zaczynasz zdanie od "rozumiem", to musze odpowiedzieć. Nie rozumiesz, ale to
takie fajne napisać coś!
Mnie chodzi nie o gościa, który namawia do kranówy ale o przyczepianie się do JK przy
każdej okazji. Czy nie potrafisz dyskutować tak by nie przyczepiać się do kogoś kogo
na tym forum nie ma? Najlepiej wrzucić temat: "Na pohybel JK" i wtedy można nawalić
JK ile wejdzie.
No dobra, tyle piłowania i wątpię by odniosło skutek, bo każdy lubi mieć pewność, że
ma rację.
Woda najlepsza jest z kranu!!! Nie znaczy to, że Wrocław jest stolicą świata.
Szczecin leży nad tą samą rzeką co Wrocek a i wodę ma taką samą a moze i gorszą.
Prosty sposób na polepszenie tej śmierdzącej wody - to przefiltrować ją nawet
niedrogim filtrem węglowym, następnie dodać kostkę lodu i sok z cytryny i masz
najlepszą wodę nad Odrą. Ta w butelce wcale nie musi być inna, bo tego nie wiesz co
jest w środku. I nie mów mi proszę Cię, że JK poleca picie śmierdzącej wody. On
mieszka w Ciechocinku, a tam woda jest lepsza.
Mowią, że jak chce się psa uderzyć to zawsze kij się znajdzie. JK powinien napisać
swoje dzieła nie pisząc ani słowa, to wówczas by nie było do czego się przyczepić
czepialskim:)))

29. Data: 2003-12-18 21:43:02

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Figlarz w wiadomości news:brt3dm$es8$1@taurus.webcorp.pl pisze:

> Skoro zaczynasz zdanie od "rozumiem", to musze odpowiedzieć. Nie
> rozumiesz,

Masz prawo do wlasnego zdania, ale piszesz stanowczo za duzo, by je
uprawomocnic.

> No dobra, tyle piłowania i wątpię by odniosło skutek, bo każdy lubi
> mieć pewność, że ma rację.

I uwazasz, ze w temacie wody ja posiadasz? Pomimo tego, co w koncu napisales
o filtrach i Ciechocinku?

> [...]
> w środku. I nie mów mi proszę Cię, że JK poleca picie śmierdzącej
> wody. On mieszka w Ciechocinku, a tam woda jest lepsza.

I biedaczysko nie byl w stanie sobie wyobrazic, ze inni nie mieszkaja w
Ciechocinku i w kranie moga miec jednak wode parszywa. A teraz ten blad
logiczny powtarza bezrefleksyjnie czesc zagorzalych czytelnikow jego
ksiazek. CBDU

30. Data: 2003-12-19 00:42:26

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli jestem u Ciebie w kf i mnie wyciągniesz .....
> A jak się ten kilefile zakłada i gdzie on się znajduje?

http://yes.iq.pl/faq/yesfaq-4.html

spróbuj wcisnąć "alt+n","r","b"

Pozdrawiam,
Adam