oj przepraszam

1. Data: 2002-10-20 08:17:59

Temat: oj przepraszam
Od: "neona" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niechcacy mi sie wyslalalo.
znalazlam rowniez ksiazke
Szczupła bez wyrzeczeń - metoda Montignac. Specjalnie dla kobiet
ktora z nich lepsza? czy ktos moze mi doradzic?

pozdrawiam i przepraszam za tyle zamieszania
:)

2. Data: 2002-10-20 22:32:33

Temat: Re: oj przepraszam
Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neona" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktora z nich lepsza? czy ktos moze mi doradzic?
>
> pozdrawiam i przepraszam za tyle zamieszania
Moim zdaniem lepsza "szczupła bez wyrzeczeń". I życzę Ci wytrwałości na tej
diecie bo jest bardzo fajna - nie jest się głodnym i się chudnie. Jedni
szybciej inni wolniej ale pewnie i bez jojo!
Pozdrawiam, Asiaczek (już jestem chudsza o 2 kilo)

3. Data: 2002-10-21 11:10:42

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szybciej inni wolniej ale pewnie i bez jojo!
> Pozdrawiam, Asiaczek (już jestem chudsza o 2 kilo)
Tez polecam ta druga .,ale ja mam obie i korzystam z obydwoch.Kup sobie na
poczaTEK jedna.Pozdrawiam i zycze powodzenia.Hafsa

ksiazka cd.
ksiazka
witam wszystkich!!!
gruszki
Do Leszka - odpowiedz autora arykulu na proces glikacji