oj ta miesiaczka

11. Data: 2001-01-05 10:58:57

Temat: Re: oj ta miesiaczka
Od: "Altheea" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zwiazku z czesta zmiana zamieszkania (studia itp.) zdazylam odwiedzic
kilku (5 lub 6) ginekologow i z kazdym ta sama gadka. tak, to sa leki 4
generacji itp. ale trzeba po nich robic co najmniej trzy miesieczna przerwe
(po roku uzywania). jezeli chodzi o ginekologow to czesc z nich byla z
wroclawia, czesc z krakowa. mam takze swoj autorytet w tej dziedzinie, a
mianowicie ciotke, ktora wyklada na akademii medycznej we wroclawiu na
wydziale farmacji jakies 4 czy 5 przedmiotow, pisze ksiazki na temat lekow i
ich wplywu na organizm ludzki, a takze sama preparuje leki i mieszanki
ziolowe, ktore sa wprowadzane do powszechnego uzytku. poza tym moja mama
jest po farmacji i pewnie tez cos na ten temat wie ;-)))
nie chce sie tu bynajmniej wymadrzac, ale skoro lekarze moi, moich
kolezanek, a takze matka i ciotka, ktore sa wyksztalcone w tym kierunku tak
twierdza, to co ja moge? tylko sie z nimi zgodzic.

pozdrowionka
Altheea

12. Data: 2001-01-05 13:29:23

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Altheea" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
> [...]
tak
> twierdza, to co ja moge? tylko sie z nimi zgodzic.

Zmień matkę :-)))))

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Powiedz mi, co jesz,

13. Data: 2001-01-05 22:43:12

Od: "W.G." <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Altheea wrote:
> ciach
Z pełnym szacunkiem dla Twojej rodziny oraz kolegow , ktorych jestes
pacjentka ale jest to przyklad "medycyny opartej na niezachwianej
pewnosci siebie oraz wlasnym wieloletnim doswiadczeniu ".
Jesli trafisz do jakiejs ksiegarni medycznej wez do reki ksiazke
"Antykoncepcja-pytania i odpowiedzi" Johm Giullebaud wyd Medycyna
Praktyczna str. 182-183. Nie chce mi sie tego przepisywac, jesli chcesz
to zeskanuje to i przesle na priv.
W.Gawel
P.S.
Aby uczyc sie na bledach trzeba najpierw wiedziec, ze robi sie bledy.

14. Data: 2001-01-06 20:19:30

Od: "Ewa Zabierowska" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w porzadku, ale ja tam wole byc ostrozna.
wobec tego mam pytanie - od paru lat (oczywiscie z przerwami zazywam
"trinovum" ale po ostatnim razie (rok) czuje sie troche gorzej, tj. mam bole
brzucha, ktorych nigdy przedtem w czasie zazywania tego leku nie mialam, a
przez pierwsze dwa miesiace mialam okres co tydzien przez dwa tygodnie. moj
ginekolog powiedzial, ze jest to normalne, ale nigdy wczesniej takie objawy
nie wystapily. teraz jest ok, ale nadal mnie boli brzuch co miesiac. czy
powinnam zmienic lek? dodam, ze obecnie mam 26 lat

pozdrawiam,
Altheea

test
test
Test
Test
implanty stomatologiczne-czy moze ktos juz to zrobil,jakie rady?