ok. 25% populacji posiada zaburzenia psychiczne

11. Data: 2008-10-21 18:59:53

Temat: Re: ok. 25% populacji posiada zaburzenia psychiczne
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, oczywiście.
Poza tym, że p*lisz, to wszystko się zgadza. ;)

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:gdl82n$s6c$1@atlantis.news.neostrada.pl:

12. Data: 2008-10-21 19:04:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo chyba rozumiesz... :)

Te 25% zaburzonych to dość ostrożne _oszacowanie_ w stosunku
do całej populacji.

Warto też zauważyć, że wg niektórych badań do lekarza zgłasza się
mniejszy odsetek zaburzonych niż występuje w populacji, czyli,
że częściej szukają pomocy zdrowi psychicznie niż zaburzeni.

Zgadzam się, że w wieku dojrzewania wielka liczba nastolatków
zalicza niewąskie "obsuwy psychiczne".

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:gdl7nc$etf$1@nemesis.news.neostrada.pl:

13. Data: 2008-10-21 19:06:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla jasności: nie zgadzam się, że większość oraz że jest to "normalne".

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gdl3qb$e4f$1@node1.news.atman.pl:

14. Data: 2008-10-21 19:25:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Dla jasności: nie zgadzam się, że większość oraz że jest to "normalne".

To może w takim razie uściślij, co to jest "obsuw psychiczny" albo
"zaburzenie", w twoim pojęciu oczywiście.

Ewa

15. Data: 2008-10-21 19:27:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No tak, oczywiście.
> Poza tym, że p*lisz, to wszystko się zgadza. ;)

Tym razem ty zacząłeś do mnie coś p*lić.
A ja znów zaczynam żałować, że na to p*lenie odpowiedziałam.

Ewa

16. Data: 2008-10-21 19:28:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To może w takim razie uściślij, co to jest "obsuw psychiczny" albo
> "zaburzenie", w twoim pojęciu oczywiście.

I czy łapią się w tę definicję "widzenia" i "objawienia".

Ewa

17. Data: 2008-10-21 19:45:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogłaś nie odpowiadać skoro tak to odebrałaś.

Natępnym razem lepiej tak zrób.
Powaga.

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:gdlahv$42j$2@atlantis.news.neostrada.pl:

18. Data: 2008-10-21 19:47:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Utrata równowagi emocjonalnej.
Trwała.

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:gdlaf0$42j$1@atlantis.news.neostrada.pl:

19. Data: 2008-10-21 19:48:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głupie pytanie.
Typowe dla ciebie.

Wiejski Szerlok. ;)

--
CB

"medea" <e...@p...fm> napisał(-a)
w wiadomości news:gdlaj7$42j$3@atlantis.news.neostrada.pl:

20. Data: 2008-10-21 19:51:28

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> tym zgadzam, że nastolatek, który nie przechodzi okresu "buntu" albo
> jakichkolwiek silnych zmian emocjonalnych, nie jest "normalny".

Musze byc zjebany. Albo moja pamięć skutecznie pozbywa sie negaytwnych
wspomnien - faktem jest, że nie pamietam negatywnych zdarzen ani nie
potrafie ich sobie przypomniec nawet jesli sie postaram. Nieraz jest
tak, że znajomi mi opowiadają o roznych rzeczach z okresu dziecinstwa,
dojrzewania a nawet nieodległej przeszlosci.. a ja mam w zakresie
negatywnych zdarzen czarną dziure.

--
a...@p...onet.pl

"Prosić zawsze można" - premier ujawnia kulisy szczytu
Kryzys finansowy w świecie
Rebus-nie rebus
W SOBOTĘ...
Herbert od innej strony