okres, miesiaczka,seks a ciąża.

1. Data: 2003-01-24 16:56:36

Temat: okres, miesiaczka,seks a ciąża.
Od: "Tatanka" <a...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest podczas okresu. Mozna czy nie. Biore tabletki antykoncepcyjne.
Czy seks w tym czasie mi szkodzi ewentualnie czy sa jakies skutki uboczne?
Czy grozi to jakimis konsekwencjami.? Krwawienie itp.

Ala.

2. Data: 2003-01-24 19:28:47

Temat: Re: okres, miesiaczka,seks a ciąża.
Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Tatanka" <a...@m...mil.pl> wrote in message
> [...]
> Czy seks w tym czasie mi szkodzi ewentualnie czy sa jakies skutki uboczne?
> Czy grozi to jakimis konsekwencjami.? Krwawienie itp.

A czy to jest dla Ciebie przyjemne w czasie okresu? To tak z ciekawosci. Bo
ja pare razy probowalem i obojgu nam nie za bardzo sie podobaly 'dodatkowe
atrakcje'

3. Data: 2003-01-24 22:39:19

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z gumeczką i delikatnie, nawet pomaga na ból

4. Data: 2003-01-25 17:19:39

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Jan 2003 20:28:47 +0100, V.A. <b0s457$5q8$1@news.gazeta.pl>
napisał/a:

> A czy to jest dla Ciebie przyjemne w czasie okresu? To tak z ciekawosci.

Niektóre kobiety mają w tym czasie największą ochotę.

> Bo
> ja pare razy probowalem i obojgu nam nie za bardzo sie podobaly 'dodatkowe
> atrakcje'

To się nazywa na indianina :-)

--
Pozdrawiam;
Kaja

5. Data: 2003-01-25 17:34:35

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Jan 2003 23:39:19 +0100, magda
<b0sfa3$aso$1@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:

> z gumeczką i delikatnie, nawet pomaga na ból

Hmmm...Jak mąż/przyjaciel jest zdrowy i czysty,to po co ta gumeczka?

--
Pozdrawiam;
Kaja

6. Data: 2003-01-25 22:37:02

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm...Jak mąż/przyjaciel jest zdrowy i czysty,to po co ta gumeczka?

zeby sie nie wybrudzil ?:P poza tym zawsze lepiej miec pewnosc niz pisac
pozniej posty tak jak to niektorzy robia :P:)

7. Data: 2003-01-26 01:47:53

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wystukał
(news:b0uki1$gce$1@news.tpi.pl):

> Hmmm...Jak mąż/przyjaciel jest zdrowy i czysty,to po co ta gumeczka?

Nie jest to glupie - ze wzgledu na uchylone wrota infekcji.
Niektorzy mowia tez o wzgledach estetycznych, ale przesadzaja ;-)
Pozdrawiam
Egghead

Strajk - proszę bez flame`ów.
powiekszona wątroba
Migrena i bole napieciowe
Torbiel na płacie czołowym-czy operować?
włókniste płuca