!!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??

11. Data: 2003-10-22 12:52:45

Temat: Re: !!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "iwona" napisał:
> [...]
> co do zatok- to prawda ze czop ktory tam sobie jest w glowie sie
> przemieszcza co jakis czas i wtedy uciska albo sama zmiana polozenia moze
> powodowac bol glowy?

Istnienie czopa w zatoce sugeruje istnienie stanu zapalnego w przeszłości.
Prawdopodobnie nawroty stanu zapalnego wywoływały u Ciebie dolegliwości
bólowe. Taka jest moja prywatna teoria ;-).

> czy oprocz wymienionych przeze mnie sposobow na zciagniecie z zatok calego
> swinstwa sa jeszcze jakies metody "domowe"?

Na pewno są, poszukaj w archiwum ;-).

Normalny stan zapalny trwa jakiś czas i niestety nie da się tego w jakiś
spektakularny sposób skrócić. Antybiotyki stosowane są stosunkowo niedawno.
Co do celowości ich użycia w przypadkach podobnych do Twojego, opinie w
świecie medycznym są różne. Póki trwa dyskusja, oficjalnie zaleca się ich
używanie. To takie dmuchanie na zimno. Jednak z drugiej strony, coraz
częściej mówi się o ogromnym nadużywaniu antybiotyków. Generalnie, w bardzo
poważnych przypadkach należy je bezwzględnie, ale dalej z rozwagą stosować.
W lżejszych, zdrowy organizm, jeśli tylko zapewnimy mu odpowiednie warunki,
powinien poradzić sobie sam. To jest zdecydowanie lepsze rozwiązanie - jeśli
jest skuteczne ;-). Więc gdzie leży granica konieczności użycia antybiotyku?
Jest ona delikatna i na to pytanie każdy pacjent musi odpowiedzieć sobie
sam, po ewentualnej konsultacji ze swoim lekarzem. Jeśli nie czujemy się na
siłach w ocenie sytuacji, nie mamy wyjścia i musimy zaufać lekarzowi.
Któremu lekarzowi ufamy, to znowu jest nasz osobisty wybór. Jak widzimy
nasze zdrowie, w dużej mierze zależy od świadomości nas samych ;-).
Oczywiście kompetentny lekarz, który w dodatku chce nam pomóc, to wielki
skarb ;-).

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

12. Data: 2003-10-22 13:49:13

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> dzięki serdeczne, już nastawiam zioła a sulfarinol przypadkiem mam w domu!
> agata

tylko z sulfarinolem nie przesadz- dwa razy dziennie, rano i wieczorem, ok
3-4 krople.
nie dluzej niz 5-7 dni(nie pamietam dokladnie) bo zdaje sie ze mozna sie
uzaleznic.
powodzenia w walce!:)

13. Data: 2003-10-22 13:53:53

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja mam ciagle podobny problem z zatokami i musze powiedziec ze bardzo wiele
zalecy od dotarcia do dobrego lekarza, z moich doswiadczen wynika ze jest to
bardzo trudne, na poczatku tego roku bylam u czterech i oprocz kosztow nic z
tego nie mialam, mozesz mi powiedziec z jakiego miasta jestes? Moze to
Wroclaw wiec bede wdzieczna za adres tego doktora:)
Pozdrawiam

mila

14. Data: 2003-10-22 14:13:38

Od: "Anita" <v...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"agatka" <A...@i...com> wrote in message
> Niestety nie odpowiem Ci na Twoje pytania, ale chcaiłam prosić o radę. Od
> dwóch tygodni też się męczę z zatokami (przeziębiłam po basenie). Boli
mnie
> głowa, naokaoło nosa i nawet zęby w górnej szczęce (koszmarnie).

Ja dodatkowo mam spuchnieta twarz. Cy mozna na opuchlizne stosowac cieple
oklady, czy nie ?
Anita

15. Data: 2003-10-22 14:35:52

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djemila" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego nie mialam, mozesz mi powiedziec z jakiego miasta jestes? Moze to
> Wroclaw wiec bede wdzieczna za adres tego doktora:)

niestety jestem z gdanska, a leczylam sie u mojego lekarza piewrszego
kontaktu. Bardzo sympatyczna mloda osoba ktora zapisuje antybiotyk gdy juz
na prawde nie widzi innej mozliwosci.
jakby co to jest to doktor Bielecka.

16. Data: 2003-10-22 14:39:04

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anita" <v...@s...ca> napisał w wiadomości

> [...]
> mnie
>
> Ja dodatkowo mam spuchnieta twarz. Cy mozna na opuchlizne stosowac cieple

tego nie wiem, skontaktuj sie z lekarzem!:)
pozdrawiam!

17. Data: 2003-10-22 14:39:28

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> dzięki serdeczne, już nastawiam zioła a sulfarinol przypadkiem mam w domu!

i jak po inhalacji?:)

18. Data: 2003-10-23 10:26:34

Od: "maciek_waw" <m...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może ktoś zna dobrego lekarza w Warszawie???

Pozdrawiam
Maciek

19. Data: 2003-10-23 20:20:13

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn5mn2$hkn$2@news.onet.pl...

> Warto również zakładać na czoło i oczy - na noc, coś w stylu opaski. To
może
> być nawet wełniana skarpeta ;-) przewiązana sznureczkiem.

A ja proponuje nasmarowac czolo mascia rozgrzewajaca-ja uzywam tygrysiej i
owinac bandazem.
Rano ropa schodzi ladniutko i bol stopniowe sie zmniejsza.
Zapalenie zatok dopada mnie co roku...:/

magda

20. Data: 2003-10-23 20:20:42

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja na noc - po inhalacji smaruje czolo masicami rozgrzewajacymi i tak sie
> klade spac:)
> pomaga bo caly czas sie wszystko oczyszcza:) i nie boli!! nawet nie wiesz
> jakie to cudowne uczucie!:)))))

Chyba sie spoznilam z moja rada .

Magda

naczynka i stres
grzybica stóp, paznokci
Re: prośba o analizę przypadku
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...