!!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??

21. Data: 2003-10-23 20:38:07

Temat: Re: !!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??-A moze Alergia
Od: "Dr Tus" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka <m...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bn5mn2$hkn$2@news.onet.pl...
>
> Zapalenie zatok dopada mnie co roku...:/
>
> magda

Witam widzę że temat na czasie bo też cierpiałem a bul obejmował gardło
dziąsła , górne etc , i co gorsza antybiotyki nie pomagały .tutaj
uwaga bul może być na tle alergicznym
Radzę
a- zrobić zdjęcie zatok jeśli nie wykaże wielkiego stanu zapalnego to
antybiotyk + cet alergin ( bo to może być alergiczne + wapno i do
psikania butazonik
tego co się nazywa sulfanilazol czy jak krople do nosa nie polecam po nim
dostawałem napadu bólu i 2 przypadkach kończyło się podawaniem na pogotowiu
Pyralginy w zastrzykach

I jeszcze jedno pytanko kiedy występuje to zapalenie zatok
U mnie chwyta przeważnie kwiecień ,pije środki przeciwalergiczne i
pomaga

22. Data: 2003-10-23 21:02:09

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dr Tus" napisał:
> [...]

Koniecznie powinieneś zrobić sobie testy alergiczne. W kwietniu pyli brzoza,
jeden z najczęstszych alergenów sezonowych (to tylko przykład).

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

23. Data: 2003-10-23 21:07:40

Temat: Re: !!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrowka" napisał:
>
> A ja proponuje nasmarowac czolo mascia rozgrzewajaca-ja uzywam tygrysiej i
> owinac bandazem.
> Rano ropa schodzi ladniutko i bol stopniowe sie zmniejsza.
> Zapalenie zatok dopada mnie co roku...:/

No proszę jaka sprytna dziewczyna ;-). Podczas zaostrzeń proponuje w domu
(wciągu dnia) nosić wełnianą opaskę, a na noc, na cienki bandaż zakładać ją
również. Chyba nie ma nic lepszego na zatrzymanie ciepła niż wełna?

Pozdrawiam, andrzej

24. Data: 2003-10-24 07:39:11

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr Tus" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze jedno pytanko kiedy występuje to zapalenie zatok
> U mnie chwyta przeważnie kwiecień ,pije środki przeciwalergiczne i
> pomaga

Mnie dopada bardzo roznie ,najszcesciej jesien,zima.
Zaobserowalam ze zazwyczaj po tym jak mnie porzadnie przewieje a nie mam
czapki.

magda

25. Data: 2003-10-24 07:40:23

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn9fvc$k8u$1@news.onet.pl...

> No proszę jaka sprytna dziewczyna ;-). Podczas zaostrzeń proponuje w domu
> (wciągu dnia) nosić wełnianą opaskę, a na noc, na cienki bandaż zakładać

> również. Chyba nie ma nic lepszego na zatrzymanie ciepła niż wełna?

No i oczywsicie nalezy nosic czpke na dworku :-)

Magda

26. Data: 2003-10-24 10:17:55

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrowka" napisał:
>
> Mnie dopada bardzo roznie ,najszcesciej jesien,zima.
> Zaobserowalam ze zazwyczaj po tym jak mnie porzadnie przewieje a nie mam
> czapki.

Najważniejsze jest okrycie nie tyle górnej części głowy co czoła - na
przykład opaską.

Pozdrawia, andrzej

naczynka i stres
grzybica stóp, paznokci
Re: prośba o analizę przypadku
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...