okrywowe

1. Data: 2004-05-10 08:24:09

Temat: okrywowe
Od: "Taja" <k...@z...swidnica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam inwazyjnych roślin okrywowych na dużą skarpę. Potrzebuję lubiące
tylko cień i takie które mogą być stale w słońcu.
Karina Laska

2. Data: 2004-05-10 09:47:32

Temat: Re: okrywowe
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taja wrote:
> Szukam inwazyjnych roślin okrywowych na dużą skarpę. Potrzebuję lubiące
> tylko cień i takie które mogą być stale w słońcu.

Na słońce rogownica kutnerowata.

Bea

3. Data: 2004-05-10 10:00:14

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taja" <k...@z...swidnica.pl> napisał

> Szukam inwazyjnych roślin okrywowych na dużą skarpę. Potrzebuję lubiące
> tylko cień i takie które mogą być stale w słońcu.

Cień :
konwalia, dąbrówka, miodunka, jasnota, zawilec gajowy

Słońce:
rozchodniki (szczególnie ostry), wiele traw rozłogowych, lizymachia, tojeść
(różne gatunki)

Majka

4. Data: 2004-05-10 18:27:09

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słońce:
> rozchodniki (szczególnie ostry), wiele traw rozłogowych, lizymachia, tojeść
> (różne gatunki)

Żagwiny płomyki rojniczki macierzanki. Najlepiej w ofercie firmy eKOM wpisz wymagania
(wysokość i stanowsko) to wszystkiego się dowiesz.

http://www.kwietnik.com.pl/

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia

5. Data: 2004-05-10 19:31:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wymagania
> (wysokość i stanowsko) to wszystkiego się dowiesz.

Posadz w cieniu bluszcz ,taki co woli lazic po ziemi niz sie
wspinac i bedziesz miala spokoj na sto lat.Sa takie geste ze zadnych
chwastow nie puszcza.Mirzan

6. Data: 2004-05-10 19:31:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-05-10 19:44:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Taja napisał:
> Szukam inwazyjnych roślin okrywowych na dużą skarpę. Potrzebuję lubiące
> tylko cień i takie które mogą być stale w słońcu.

Na skrapę dobre by były rosliny które mocno i głęboko się korzenią.
Może zamiast bylin okrywowych krzewy?

Jestem na etapie zagospodarowywania słonecznego stoku.
Rośnie już tam kilka krzewów, różnej wysokosci o różnych porach kwitnienia.
Z okrywowych róze i irga dammeri - ładnie wygladają razem.
Zanim krzewy sie rozrosną posadziłam między nimi byliny, ktore łatwo sie
sieją i miarę szybko rozrastają.
Pysznogłówki, różne złocienie, łubiny, przegorzany, chabry...
A między tym mam perz:-)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2004-05-10 19:53:04

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sieją i miarę szybko rozrastają.
> Pysznogłówki, różne złocienie, łubiny, przegorzany, chabry...

Oj, perz też fajna sprawa, psy się tym pożywią na wyczyszczenie żołądka
no i można fajnie "grać" w kciukach na szerszych liściach dmuchając w dłonie
;-)))
Wesoło Miłka

9. Data: 2004-05-10 20:04:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik miłka napisał:

> Oj, perz też fajna sprawa, psy się tym pożywią na wyczyszczenie żołądka
> no i można fajnie "grać" w kciukach na szerszych liściach dmuchając w dłonie
> ;-)))

Ja tam wolę by mój sierciuch pasł się jednak w innym miejscu:-))

Pozdrawiam
Marta i 45 kg szczęścia w futrze

10. Data: 2004-05-10 20:11:56

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik miłka napisał:
> Ja tam wolę by mój sierciuch pasł się jednak w innym miejscu:-))
>
> Pozdrawiam
> Marta i 45 kg szczęścia w futrze

Ha, to moje koty upodobały sobie zwisające liście liliowców za miejsce
do wylegiwania, czasem widzę jak wynurzają się z gęstwiny niczym z groty
zaspane. Miejsce przednie bo na wprost furtki i jak gospodarz mają na oku
wszystkich wy i przychodzących ;-)))
Serdecznie Miłka

[foto] Tegoroczne slimaczki
Fikus lirolistny - POMOCY
choroba jabłoni
philodendron selloum i xandu, gdzie kupic?
Philodenron: selloum i xandu. Gdzie kupic?!