okulary antyrefleksyjne

1. Data: 2003-05-27 18:10:41

Temat: okulary antyrefleksyjne
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy moze mi ktos powiedziec na jakiej zasadzie dzialaja okulary
antyrefleksyjne i kiedy sie je zadlada?
Bede wdzieczny za odpowiedz,

pozdrowienia,
Michal

2. Data: 2003-05-27 18:45:08

Temat: Re: okulary antyrefleksyjne
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy moze mi ktos powiedziec na jakiej zasadzie dzialaja okulary
> [...]

Likwiduja odbicia niepozadanego swiatla od monitorow i skupiaja rozproszone
swiatlo ( np wyostrzaja nieznacznie widzenie w nocy ). Antyrefleks powinny
uzywac osoby z wada wzroku pracujace przy komputerze, lub majace problemy
podczas jazdy samochodem noca.

casus
spec. ch .oczu

3. Data: 2003-05-27 18:52:53

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzywac osoby z wada wzroku pracujace przy komputerze, lub majace problemy

a sa antyrefleksy zerowki, tzn nie + i nie -?

4. Data: 2003-05-27 20:41:07

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozproszone
>
> a sa antyrefleksy zerowki, tzn nie + i nie -?

sa...ale nie zaleca sie uzywania ich przez zdrowe oczy.

casus

5. Data: 2003-05-27 22:30:12

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC> szukaj wiadomości tego autora

> sa...ale nie zaleca sie uzywania ich przez zdrowe oczy.

dzieki za info,
pozdrawiam,
Michal

6. Data: 2003-05-28 08:17:22

Od: "daw" <daw5000@tegoniema_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Antyrefleks
>powinny
> uzywac osoby z wada wzroku pracujace przy komputerze(...)

a czy zdrowe oczy powinny/moga uzywac jakis okularow do pracy przy
komputerze ?
i czy zmniejszy to zmeczenie owych oczu?

pozdrawiam
daw

7. Data: 2003-05-28 09:02:13

Od: "Tomasz Jedzok" <z...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa...ale nie zaleca sie uzywania ich przez zdrowe oczy.

Dlaczego? jestem informatykiem i na bad. okresowych okulista zalecił mi
kupno zerowych antyrefleksów. Nie skorzystałem bo szkoda mi 250 zł. Czy są
niezbędne przy pracy ok.6 godzin przy monitorze?

pozdro

TJ

8. Data: 2003-05-28 11:16:06

Od: g...@u...pl (Maciek Sniezek) szukaj wiadomości tego autora

In article <bb1u14$sam$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Tomasz Jedzok" <z...@f...pl>
wrote:

> Dlaczego? jestem informatykiem i na bad. okresowych okulista zalecił mi
>kupno zerowych antyrefleksów. Nie skorzystałem bo szkoda mi 250 zł. Czy są
>niezbędne przy pracy ok.6 godzin przy monitorze?

A czy antyrefleksy to inaczej okulary polaryzacyjne? Bo jeśli tak, to można je
znaleźć w o wiele niższej cenie (poniżej 100 zł), choćby na Allegro.

Maciek

9. Data: 2003-05-28 12:33:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy zdrowe oczy powinny/moga uzywac jakis okularow do pracy przy
> komputerze ?
> i czy zmniejszy to zmeczenie owych oczu?
>
> pozdrawiam
> daw

A jak masz zdrowe nogi to uzywasz kul?
To mniej wiecej adekwatnie:-))))

casus

10. Data: 2003-05-28 12:38:07

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupno zerowych antyrefleksów. Nie skorzystałem bo szkoda mi 250 zł. Czy są
> niezbędne przy pracy ok.6 godzin przy monitorze?

Prawdopodobnie lekarz okulista albo nie zna przepisow, albo ma interes z
najblizszym optykiem za wypisanie takich recept okularowych. Wyjatkiem moga
byc przewlekle stany zapalne spojowek.
Kodeks pracy jednoznacznie to okresla, o czym juz pisalem niedawno ( znajdz
w archiwum ). Do pracy przy komputerze naleza sie okulary KOREKCYJNE. Wiec
jesli nie masz wady wzroku zadne okulary nie sa Ci potrzebne ani nie nalezy
sie refundacja z zakladu pracy. Jesli zaklad pracy chce Ci pokryc zerowki
narusza prawo i przy najblizszej kontroli PIP zaplaci kare.

casus
spec. ch. oczu

okulary antyrefleksyjne
Mam wyciek z pracia