okulista

1. Data: 2004-10-29 12:57:49

Temat: okulista
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o pomoc :

jakie kliniki okulistyczne w Polsce zajmują się leczeniem tzw "żółtej plamki"

kto wykonuje zabieg "augiografia" (jeśli nie przekręciłam nazwy)

Czy ktoś mógłby polecić nazwiska specjalistów

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Anna

2. Data: 2004-10-29 13:48:16

Temat: Re: okulista
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Użytkownik a...@o...pl:

> kto wykonuje zabieg "augiografia" (jeśli nie przekręciłam nazwy)

angiografia

http://www.google.pl/search?num=50&hl=en&q=angiograf
ia+fluoresceinowa+%28klinika%7Ckliniki%29

sporo osrodkow, na pewno nie wszystkie sie "reklamuja" na WWW

--
Robert

3. Data: 2004-10-29 14:06:18

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję pięknie

dlatego, ze przekręciłam nazwę (lub przekręciła osoba chora), nie mogłam
znaleźć w wyszukiwarce

Pozdrowienia
Anna

4. Data: 2004-10-29 14:24:29

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Użytkownik <a...@o...pl>:

> Dziękuję pięknie

bardzo prosze!

> dlatego, ze przekręciłam nazwę (lub przekręciła osoba chora), nie
> mogłam znaleźć w wyszukiwarce

zdarza sie :)

Napisze, jaki region Cie interesuje; bywa na grupie dobrze zorientowany
okulista, to pewnie Ci poleci jakis osrodek w poblizu.

--
Robert

5. Data: 2004-10-29 14:25:51

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Użytkownik <a...@o...pl>:

> Dziękuję pięknie

bardzo prosze!

> dlatego, ze przekręciłam nazwę (lub przekręciła osoba chora), nie
> mogłam znaleźć w wyszukiwarce

zdarza sie :)

Napisz, jaki region Cie interesuje; bywa na grupie dobrze zorientowany

6. Data: 2004-10-30 07:01:50

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> kto wykonuje zabieg "augiografia" (jeśli nie przekręciłam nazwy)
>
> Czy ktoś mógłby polecić nazwiska specjalistów

angiografie wykonuje wiekszosc oddzialow okulistycznych w Polsce.
Najnowszymi metodami leczenia plamki zajmuja sie kliniki: II w Warszawie (
na Pradze ), Katowice, Lublin.

casus

Cital
zmienne decyzje lekarza
Prosze o przetlumaczenie Laciny?
Antybiotyki dopochwowe a spóźniony okres.
choroby kobiece + leczenie