oliwa do chleba

1. Data: 2006-11-05 14:19:22

Temat: oliwa do chleba
Od: "Czarownik" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie jak dorobic oliwe do maczania chleba?

2. Data: 2006-11-05 14:28:23

Temat: Re: oliwa do chleba
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Czarownik schrieb:
> Czy ktos wie jak dorobic oliwe do maczania chleba?

??

Zasadzić drzewo oliwkowe, najlepiej w Grecji, Włoszech lub Hiszpanii.
Poczekać, aż coś wyrośnie. Zebrać oliwki, wyprasować oliwę i już masz.
Alternatywnie takową oliwę można kupić w sklepie.

Waldek

3. Data: 2006-11-05 15:00:26

Od: "Czarownik" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> [...]
> Poczekać, aż coś wyrośnie. Zebrać oliwki, wyprasować oliwę i już masz.
> Alternatywnie takową oliwę można kupić w sklepie.

widac ze sie znasz LOL

4. Data: 2006-11-05 15:13:15

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Czarownik" wrote in message news:eikua1$atr$1@node5.news.atman.pl...

> widac ze sie znasz LOL

Nie. Z Twojej odpowiedzi widac tylko, ze to Ty sie nie znasz.
Sa tylko dwa sposoby pozyskania oliwy z oliwek (a takiej zazwyczaj uzywa sie
do maczania chleba) i Waldek oba wymienil. Jesli chodzilo Ci o inna oliwe i
odpowiedz Waldka nie jest dla Ciebie odpowiednia, to w takim razie zle
zadales pytanie. Najpierw sprecyzuj, o jaka oliwe Ci chodzi, a potem oceniaj
czy ktos sie zna, czy sie nie zna.

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

5. Data: 2006-11-05 15:45:25

Od: "Czarownik" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chodzi mi aby zrobic oliwe ale dorobic/przyprawic/
macza sie w niej goracy chleb i je z ta oliwa

6. Data: 2006-11-05 15:50:26

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarownik napisał(a):
> nie chodzi mi aby zrobic oliwe ale dorobic/przyprawic/
> macza sie w niej goracy chleb i je z ta oliwa

Jak w końcu ją kupisz lub wyprodukujesz to dodaj takich przyprawy
jakie lubisz.

Janusz

7. Data: 2006-11-05 15:56:00

Od: Gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 16:45:25 +0100, Czarownik napisał(a):

> nie chodzi mi aby zrobic oliwe ale dorobic/przyprawic/
> macza sie w niej goracy chleb i je z ta oliwa

Niestety, takie odpowiedzi jak powyżej to norma na tej grupie... jest
kilku użyszkodników uważających się za guru i wszelkie pytania tego typu
sa spuszczane na Berdyczów, lub w najlepszym razie jestes odsyłany do
googli..a przeciez jak sama nazwa wskazuje, grupa jest o kuchni.. pytanie
jest w temacie wiec niby o co chodzi? chyba tylko o to, że takie
przyziemne pytania burza ład i wewnetrzny spokój duszy naszych
Wszystkoumiejących i wszystkowiedzących...

a co do oliwy.. spróbuj dodac czosnku, papryki, ziół..
nigdy co prawda nie robiłem czegos takiego, ale tak mi nos podpowiada..
--
żeby mi sie tak chciało, jak mi się nie chce...

8. Data: 2006-11-05 16:03:22

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-05 16:45:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Czarownik* skreślił te oto słowa:

> nie chodzi mi aby zrobic oliwe ale dorobic/przyprawic/
> macza sie w niej goracy chleb i je z ta oliwa

Dodaj pesto. Dobrze wymieszaj.

Ale takie rzeczy naprawdę są w archiwum.
I rzeczywiscie popracuj nad umiejętnościa formułowania pytań.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

9. Data: 2006-11-05 16:04:03

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-05 16:56:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gruby* skreślił te oto słowa:

Oflaguj się.

10. Data: 2006-11-05 16:05:42

Od: Gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 17:04:03 +0100, Lia napisał(a):

> Dnia 2006-11-05 16:56:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Gruby* skreślił te oto słowa:

> Oflaguj się.

możesz jasniej?
do mnie, jako wiejskiego gupka, trzeba prostym tekstem, bez aluzji..
--
żeby mi sie tak chciało, jak mi się nie chce...

czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje
Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Konkurs na www.Gotowanie24.pl