on kocha inna, ale mnie tez

Temat: Re: wolność słowa
Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy tak oto pisze:

:: Fakt; przyznam, że z chwilą, kiedy zaczynają się długie dyskusje, w
:: których komentruje się wszystko, co powiedział przedpiszca, przestaję to
:: czytać.

Przepraszam, ale nie bardzo Cię teraz rozumiem. Co to znaczy "komentuje
wszystko, co powiedział przedpiśca"?
Przecież to chyba normalne, że dyskutując odnosi się do odpowiedniej
wypowiedzi (czy jej fragmentu) adwersarza, a nie pisze sobie a muzom bez
związku z tym, co się cytuje.
Poważnie nie wiem, o co Wam chodzi dziewczyny. Przypuszczam jednak, że
zupełnie o nic, a przyczepić się ni z gruszki ni z pietruszki można po prostu
dla zasady.

--
PozdrawiaM.

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w wiadomości

Basiu, o dobre 25 minut jesteś do przodu z czasem - u mnie 15,04 a Twoje
posty mają już 15,25. Zastanawiam się jakby to wykorzystać ... może byś mi
podała wyniki Totka po losowaniu a ja zagram w ostatniej chwili przed
losowaniem i nagrodą się podzielimy ?? Tylko trzeba poczekać na jakąś
nilichą kumulację

Pozdrawiam

Sławek -Slav

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podała wyniki Totka po losowaniu a ja zagram w ostatniej chwili przed
> losowaniem i nagrodą się podzielimy ?? Tylko trzeba poczekać na jakąś

Tylko ze mój post jest z 6.06 ;-PPP
Patrz na dzień a nie tylko na godzinę.

Pozdrowienia.

Basia

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy moglabys mi przyblizyc zagadnienie "dobrodziejstw wiekszego ukladu"?
> moze moja wiedza o zyciu seksualnym czlowieka jest uboga, ale nie potrafie
> sobie wyobrazic, co wiecej mozna zrobic w troje (czworo, piecioro, etc),
> czego nie mozna zrobic we dwoje. wiem oczywiscie jak moga wygladac
> polaczenia pan i panow pod wzgledem zapelnienia roznych otworkow roznymi
> rzeczami, ale nie widze, jak ilosc ma sie przelozyc na jakosc.

a to jest raczej rzecz na inną grupę lub priva, ale ja powtórzę za Asią -
przyjemność bywa (z akcentem na to słowo) wprost proporcjonalna do ilości
uczestników. To że Ty nie widzisz siebie w takiej sytuacji nie oznacza że
ktoś inny - Słoccy czy my - nie czerpie z tego radości. Wyobraźnia człowieka
bywa ograniczona, ja np nie potrafię sobie wyobrazić trajektorii ruchu
naczepy i dlatego nie pcham się na kategorię jazdy C. Przyjmuję to ze
spokojem i nie wytykam kierowcy ciężarówki jego wyobraźni, która pozwala na
inne spojrzenie na ten akurat problem. Spróbuj w ten sposób na to spojrzeć.

> bym powiedzial nawet: wcale nie sa pociagajace. uwazam moja zone za
> najpiekniejsza kobiete, jaka spotkalem w zyciu i - bez obrazy - szkoda mi
> czasu na inne niewiasty.

Zaryzykuję twierdzenie że w każdym obustronnie kochającym się małżeństwie
tak jest niezależnie czy bawi się ono w swing czy nie. To nie ma nic do
rzeczy. Nasza "inność" polega wyłącznie na podejściu do seksu, na braku
potrzeby wyłączności fizycznej. Asia ciebie nie zmusza do próbowania
trójkątów, a Ty jakbyś zaczynał atakować. Zauważ też że wątek jest
sprowokowany odkrytą niewiernością psychiczną a wcale nie fizyczną...

Pa
iwcia

Od: "BART" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego też kajecik jest lepszy. :)

No niby tak.. ale nie jest taki szpanerski:-)

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko ze mój post jest z 6.06 ;-PPP
> Patrz na dzień a nie tylko na godzinę.
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia

Ech... i znowu miliony mi przeszły koło nosa - a już było tak blisko ;-((((

Pozdrowienia

Sławek - Slav

ps. To ciekawe bo do mnie Twój post doszedł 16.06 o godz. 15,04- mimo
bieżącego pobierania wiadomości . Ciekawe co się dzieje ? Może ktoś wie i
wyjaśni niedoświadczonemu.

Od: "Qxa" <r...@...t> szukaj wiadomości tego autora

> :: Chamstwo na grupach dyskusyjnych jest korzystaniem z wolności
słowa.

> Wytłumacz mi, jak coś można nazywać wolnością, jeśli nie można z tej
wolności
> korzystać bez poniesienia konsekwencji?

Wolność polega na możliwości wyboru a nie na braku odpowiedzialności
(nie odpowiadaniu) za dokonany wybór.

Pozdrawiam
Qwax

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qxa tak oto pisze:

:: Wolność polega na możliwości wyboru

Owszem, ale nie jest to wybór spośród nieograniczonych możliwości, tylko
spośród tych, jakie dyktują nam normy prawne (obyczajowe, religijne itp.)

--
PozdrawiaM.

Od: "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qxa" <r...@...t> napisał w wiadomości
> słowa.

Czytam grupe dosyć często, więc dlaczego widzę wątki zaczynające się od
"Re:" ?
pozdr Olek

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słowa.

> wolności
>
> Wolność polega na możliwości wyboru a nie na braku odpowiedzialności

Brawo Qwax za treściwą syntezę!

boniedydy

Re: katolicyzm a prezerwatywy
pegperego atlantico