on nadal się loguje

1. Data: 2006-05-16 19:44:29

Temat: on nadal się loguje
Od: "AM." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałabym zapytać Was o opinię, byc może ja patrze na to inaczej...

poznałam chłopaka....przez internet, na jednej z tych słynnych stron
randkowych. ma piękną stronkę, ciekawy opis, dużo zdjęć. jesteśmy ze soba od
kilku miesięcy, układa nam się bardzo dobrze jest ok.

ale....

on nadal się loguje na tej stronie, zapewne odbiera pocztę i nie wiem co
jeszcze bo nie chcę myśleć nawet:(
dla mnie to przykre, bo widocznie nadal kogoś szuka, ale po co jest ze mną ,
ja nawet już nie zaglądam na swoje konto.
Raz go zapytałam : "widziałam że nadal się logujesz" a on na to , " a tak
wczoraj sprawdzałem wiadomści"

teraz widziałam, był online prawie godzinę :(

czasem loguje się raz na 2 tygodnie czasem raz dziennie, różnie, trochę to
wygląda diwnie ze tak sprawdzam ta jego stronkę ale ja się z tym źle czuję,
nie wiem czy on jest szczery wobec mnie.
Dodam,że nie jest polakiem, mieszka tutaj i pracuje, jest dobry i
sympatyczny ale ten jeden fakt mnie odraża....
może męska część grupy się wypowie ?

dziękuję za wszelkie sugestie

2. Data: 2006-05-16 20:09:50

Temat: Re: on nadal sie loguje
Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No my faceci mamy to do siebie, ze polowe zycia wyrabiamy sobie
jakies chore potrzeby które dopiero raczkuja, a w drugiej polowie
zycia musimy je zaspokajac

3. Data: 2006-05-16 21:48:55

Temat: Re: on nadal się loguje
Od: Arek <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AM. napisał:
> chciałabym zapytać Was o opinię, byc może ja patrze na to inaczej...
[..]
> sympatyczny ale ten jeden fakt mnie odraża....
> może męska część grupy się wypowie ?

Ale na jakie pytanie chciałabyś znać odpowiedź?
Po co się loguje?
A po co faceci oglądają się za laskami na ulicy?
Bo taka jest ludzka natura.
Jest takie powiedzenie:
Jesteś taka Cudna, Cycata i Całuśna , szkoda tylko, że nie... Cudza :)

To, że się loguje na randkach nie znaczy, że nic z Tobą na dłużej nie
planuje. Może nawet planować, ale to w niczym nie przeszkadza odnośnie
nowych znajomości, ekscesom i sekscesom :)

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net

4. Data: 2006-05-17 06:36:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może męska część grupy się wypowie ?

~Delikatnie mowiac: glowy to on dla ciebie nie stracil.
Facet uznal najwyrazniej ze nadajesz sie do bardziej
przyziemnych celow niz milosc.

To teraz ty odpowiedz: poza tym ze "sie loguje", to
nie masz mu nic wielkiego do zarzucenia - zgadza sie?

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2006-05-17 07:39:59

Od: b...@i...pl (Piotr B.) szukaj wiadomości tego autora

AM. w news:e4da3o$m1n$1@atlantis.news.tpi.pl :

> [...]

> Dodam,że nie jest polakiem, mieszka tutaj i pracuje, jest dobry i
> sympatyczny ale ten jeden fakt mnie odraża....

To co napisałaś wydaje mi się że jest oczywiste. Oczywiste to, że szuka
kolejnej laski (ale dlaczego?) Otórz sądzę że być może oczekiwał od Ciebie
czegoś więcej. Nie wiem jaki to serwis randkowy, może koleś szuka laski
bardziej
od Ciebie chętnej na sex, może nie do końca znalazł taką dziewczynę której
szukał (ale to tylko przypuszczenia).
W miarę jedzenia apetyt rośnie, poczuł palec i chwyta za rękę.

Moja rada - spytaj go wprost, odważnie spójż mu w oczy i zadaj mu pytanie
(sama będziesz wiedziała jakie), skoro jesteście ze sobą blisko to
1) powie prawdę
a)nikogo już nie szukam bo przecież mam Ciebie
b)przykro mi, masz rację, miło było cię poznać
2)powie to co byś chciała usłyszeć (kłamie)
i napewno nie wytrzyma ciągłego patrzenia w oczy
tak poważnie Cię okłamując, chyba że jest profesjonalistą. To może
oznaczać
że szuka "skoku w bok" <- tak bym to określił

Znajdź odpowiednią sytuację kiedy spojrzysz mu prosto w oczy (to naprawdę
działa - ODWAGI!!)

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

6. Data: 2006-05-17 08:06:09

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"AM." <A...@i...pl> wrote in message
> [...]

Nie Polak, to kto? Moze to Arab?

Wez pod uwage wariant taki, ze jest z Tobą na jakis czas bo mu tak dobrze.

Dalej - skoro jakby masz trudnosc z zapytaniem go, co on tam robi na tej
sieci,
to znaczy ze Twoja pozycja w tym zwiazku jest slaba - tak mysle.

Powiedz mu wprost ze nie chcesz zeby laczyl sie przez ten serwis randkowy.
Jak myslisz - poslucha Cie? Czy Twoja pozycja jest za slaba na to?

Duch

7. Data: 2006-05-17 11:04:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Moze to Arab?
> ... poslucha Cie? Czy Twoja pozycja jest za slaba na to?

Czy konfrontacja i swoisty "zamordyzm" to jedyne
/najskuteczniejsze/konieczne wyjscie w takiej sytuacji
wg ciebie?

Czy w zwiazku [wg ciebie] chodzi o to aby w imie
dazenia do poczucia osobistego szczescia "naklaniac"
partnera do spelniania wyobrazen o nim?

Twoj zwiazek tak wlasnie funkcjonuje/funkcjonowal?
Jak dlugo?

8. Data: 2006-05-17 13:04:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:06051713044736@polnews.pl...

> Twoj zwiazek tak wlasnie funkcjonuje/funkcjonowal?

Czy uwazasz ze zona nie powinna naklaniac meza zeby NIE chodzil na dziwki?

Duch

9. Data: 2006-05-17 13:25:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

D...:
>Czy uwazasz ze zona nie powinna naklaniac meza zeby NIE chodzil na dziwki?

Tak. :)

10. Data: 2006-05-17 21:53:30

Od: "inseg" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Khalil Gibrana poeta ,filozof libanski pieknie ujal slowami :
" Milujcie sie wzajemnie ,lecz nie czyncie z milosci okowów
Choc napelniacie wzajemnie swoje puchary ,z jednego kielicha nie
pijcie
Spiwajcie i tanczcie razem .lecz pozostancie soba ,jak struny
lutni ,które drgaja oddzielnie ,choc graja te sama melodie(...)
nie badzcie meta dla siebie,bo samo Zycie moze zaspokoic glód
serca
Stójcie obok siebie ,lecz nie zbyt blisko jak dab i cyprys ,które
na siebie cienia nie rzucaja"

Hm.. ja bym go o nic nie pytala ani o logowanie ale przestala
zyc jego zyciem a sprawila by zyl moim :)

puch marny;inseg

"mnie było ciężko, to innym też powinno..."
ksiazki o milosci.
Poszukiwany psychiatra z Wrocławia
szukam ebooka
argumentacja, manipulacja, perswazja... e-booki