ona i ja, a pomiędzy nami 700 km

11. Data: 2005-08-01 00:09:46

Temat: Re: ona i ja, a pomiędzy nami 700 km
Od: Karol <a...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Mariusz ma racje, strasznie jestes infantylny. A to jest wiekszy problem
> niz odleglosci itp.

Subiektywne postrzeganie świata, cecha każdego z nas. Nikt z nas nie widzi
tego samego co druga osoba. Cóż poradzę na swoją naturę, charakter.
Trudnię sie filozofią, psychologią i rozważaniami teoretycznymi, a pracuję
jako admin IT. Cóż poradzę na formę która się posługuję.

Dopóty, dopóki cię Duniu nie obrażam, a zamiaru przecież takiego nie mam,
nie oceniaj mnie tak surowo. Trudno określić człowieka po jednym zdaniu. Po
dwu użytych słowach. Wszystko jest tak różne - ty, ja i twój mariusz. Każdy
to postrzega inaczej. Wyrażam się w sposób stonowany, lekki - tak lubię.
Posługuję się mową i składnią zbliżoną do staropolszczyzny. Z lekka chociaż
do niej śmiem nawiązywać.

Pozdrawiam Serdecznie
Karol Lipnicki

--
[:][taki].[jeden].[na].[końcu].[kabla][:]
[alpin19][@][mandrake].[int].[pl]

12. Data: 2005-08-01 07:56:42

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> Trudnię sie filozofią, psychologią i rozważaniami teoretycznymi, a pracuję
> jako admin IT. Cóż poradzę na formę która się posługuję.

A ja jestem astrofizykiem. Coz poradze na forme, ktora sie posluguje ;-)

> dwu użytych słowach. Wszystko jest tak różne - ty, ja i twój mariusz. Każdy
> to postrzega inaczej.

A znasz powiedzenie: "jak cie widza, tak cie pisza". Tutaj jestes tym,
co napiszesz. Nie moge odpowiadac za to jaki jestes IRL.

> Posługuję się mową i składnią zbliżoną do staropolszczyzny.

Powaznie ?

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

13. Data: 2005-08-01 10:41:47

Od: Karol <a...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Powaznie ?
Chyba nie warto się kłócić - prawda. Najlepiej będzie jeśli zakończymy ten
temat.

Pozdrawiam
Karol Lipnicki

--
[:][taki].[jeden].[na].[końcu].[kabla][:]
[alpin19][@][mandrake].[int].[pl]

14. Data: 2005-08-04 06:47:41

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@m...int.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to postrzega inaczej. Wyrażam się w sposób stonowany, lekki - tak lubię.
> Posługuję się mową i składnią zbliżoną do staropolszczyzny. Z lekka

Nie przejmuj się i nie tłumacz. Wielu osobom może podobać się Twój
styl wypowiedzi, zresztą to nie ma znaczenia. Niejaka Dunia już tak ma,
raczej wszystkich się czepia, jakby wszystkie rozumy pojadła.

15. Data: 2005-08-05 10:54:28

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dcsdmo$9fa$1@atlantis.news.tpi.pl,
anka <a...@w...pl> napisał/a:

> Nie przejmuj się i nie tłumacz. Wielu osobom może podobać się
> Twój styl wypowiedzi, zresztą to nie ma znaczenia. Niejaka Dunia już
> tak ma, raczej wszystkich się czepia, jakby wszystkie rozumy pojadła.

Och, jakże piękna wycieczka nieosobista. Mniodzio.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość: chwilowe obłąkanie,
na które lekarstwem jest małżeństwo

16. Data: 2005-08-08 15:36:01

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:dcvgiv$duu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Och, jakże piękna wycieczka nieosobista. Mniodzio.

Hyhyhy. No ale cóż poradzić...

--
Kaja Szwarc
http://elske.private.pl; http://histeryczka.blog.pl

poradnie rodzinne
Jak reaguje kobieta?
pomozcie
Re: CHRAPANIE
Problem opieki nad niepełnosprawnym członkiem rodziny