Ona to przewidziała, więc ją wykoszono.

1. Data: 2021-11-20 21:11:43

Temat: Ona to przewidziała, więc ją wykoszono.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,(...) Wprowadzony do komórek wirusowy RNA może zaburzać ekspresję wielu
genów, a więc i funkcje komórek. Jeśli te szczepionki zawierają też, jako
ukryty składnik, enzym odwrotną transkryptazę, wówczas wirusowe geny mogą
się wbudować do DNA komórek, wywołując chorobotwórcze mutacje. Możliwe
też, że produkowane w nadmiarze białko kolcowe wirusa przyczepi się do
powierzchni komórek i wtedy będą one atakowane przez układ odpornościowy,
powodując choroby autoimmunologiczne. Istnieje też prawdopodobieństwo, że
produkowane w nadmiarze białka S, po zarażeniu koronawirusem wzmocnią jego
wirulencję, wywołując bardzo ciężką chorobę. Szczepienia te mogą zwiększać
ryzyko zachorowania na covid i inne choroby zakaźne układu oddechowego,
analogicznie jak działają szczepienia grypowe.
(https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC712667
6/). Można oczekiwać,
że zaszczepieni przez wiele miesięcy będą roznosicielami koronawirusów.
Zjawisko wzmocnienia wirulencji koronawirusów już zaobserwowano w UK po
rozpoczęciu szczepień covidowych.
W badaniach klinicznych, w których szczepionkę Pfizera otrzymało ok. 20
tysięcy osób, wkrótce po szczepieniu ujawniły się następujące efekty
niepożądane: silny ból w miejscu iniekcji (u 84%), omdlenie (63%), bóle
głowy (55%), mięśni (38%), i stawów (22%), dreszcze (32%), gorączka powyżej
38oC (16%) (to typowe objawy grypy), opuchlizna (10.5%) i zaczerwienienie w
miejscu iniekcji (9.5%), mdłości (1.1%), złe samopoczucie (0.5%),
limfadenopatia (0.3%). Zanotowano też zagrażające życiu reakcje alergiczne,
szoki anafilaktyczne, i zgony. Zaszczepionych monitorowano maksymalnie
przez 2 miesiące - zdecydowanie za krótko, bowiem powikłania
autoimmunologiczne, neurologiczne, czy nowotworowe mogą się ujawniać po
wielu miesiącach lub latach. Po rozpoczęciu masowych szczepień w USA i UK
tysiące ludzi się rozchorowały. Wg. amerykańskiej Agencji ds. Żywności i
Leków (FDA) efekty uboczne szczepionek covidowych mogą włączać m.in.
zapalenie mózgu i opon mózgowych, zapalenie mięśnia sercowego i rdzenia
kręgowego, udar. U niektórych zaszczepionych osób pojawiło się porażenie
Bella (nerwu twarzowego). Nie wiadomo jak te szczepionki wpływają na
płodność, jak reagują z innymi lekami i szczepionkami. Nie wolno ich
podawać osobom poniżej 16 r. życia ani tym z osłabioną odpornością,
chorobami alergicznymi, zakrzepowymi, kobietom w ciąży oraz ją planującym.
Sam proces zatwierdzenia przez FDA szczepionki Pfizera był sterowany
przez osoby obciążone konfliktami interesów (
https://childrenshealthdefense.org/defender/how-fda-
approved-pfizer-covid-vaccine-warp-speed/
). Fakt, że ani producenci, ani agencje zatwierdzające leki, ani MZ zdrowia
nie biorą odpowiedzialności za bezpieczeństwo i skuteczność tych
szczepionek stanowi czerwoną flagę. Producenci wiedzą, jak są groźne, bo
na całym świecie kupili sobie immunitet prawny, który zdejmuje z nich
wszelką odpowiedzialność za okaleczenia i zgony spowodowane ich produktami.
Politycy, którzy wymuszają przyjmowanie tych szczepień, też umywają ręce
od odpowiedzialności za wyrządzone szkody. (...)

https://stopnop.com.pl/majewska/

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-20 21:33:37

Temat: Re: Ona to przewidziała, więc ją wykoszono.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2021 o 21:11, XL pisze:
> ,,(...) Wprowadzony do komórek wirusowy RNA może zaburzać ekspresję wielu
> genów,

A zaburza?

> Jeśli te szczepionki zawierają też, jako
> ukryty składnik,

A zawierają?

Skoro jest to ukryty składnik, to coś słabo ukryty, skoro szury
antyszczepionkowe znalazły...
Muszą widać dysponować jakąś ukrytą technologią niedostępną dla nauki,
skoro nikt inny nie znalazł. Ale skoro znaleźli, to dlaczego piszą "jeśli"?
Ciekawe jak się znajduje coś, co nie istnieje...

>Możliwe też,

że odwiedzają nas obcy.
Tak, to jest możliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-21 18:22:15

Temat: Re: ono=2e
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> A zaburza?

A NIE zaburza?

> A zawierają?

A NIE zawierają?

4. Data: 2021-11-21 19:05:19

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.11.2021 o 18:22, XL pisze:

> A NIE zaburza?

Nie zaburza.

> A NIE zawierają?

Nie zawierają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

ps.
Jak tam ci idzie odstawianie?

5. Data: 2021-11-21 19:53:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie zaburza.

Znasz wyniki ,,badań" grubo przed ich zakończeniem, jak widzę.
Jestem pewna, że te wyniki były znane ,,badaczom" przed rozpoczęciem tych
,,badań". Jak śmieli tak późno ci je udostępnić ?

> Nie zawierają.

Znasz wyniki ,,badań" grubo przed ich zakończeniem, jak widzę.
Jestem pewna, że te wyniki były znane ,,badaczom" przed rozpoczęciem tych
,,badań". Jak mogli tak późno ci je udostępnić ?

> ps.
> Jak tam ci idzie odstawianie?

Fajna sygnaturka. Lubię popcorn.

6. Data: 2021-11-22 18:28:54

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.11.2021 o 19:53, XL pisze:

> Znasz wyniki ,,badań" grubo przed ich zakończeniem,

Przecież są wyniki badań, że nie zaburza.

> Jestem pewna, że te wyniki były znane ,,badaczom" przed rozpoczęciem tych
> ,,badań". Jak śmieli tak późno ci je udostępnić ?

Przecież udostępnili po badaniach...
Ty bez żadnych badań, że zaburza, twierdzisz, że zaburza. Na jakiej
podstawie tak twierdzisz?
Znasz wyniki takich badań?
Daj linka, douczę się.

> Znasz wyniki ,,badań" grubo przed ich zakończeniem, jak widzę.

Zakończeniem czego? Przecież skład jest znany.

> Jestem pewna, że te wyniki były znane ,,badaczom" przed rozpoczęciem tych
> ,,badań". Jak mogli tak późno ci je udostępnić ?

Ty bez żadnych badań twierdzisz, że zawierają. Na jakiej podstawie tak
twierdzisz? Znasz wyniki takich badań?
Dal linka, douczę się.

Ale nie do szurskich portali "może zawierają", albo "nie wiadomo, czy
nie zawierają", tylko do prawdziwych, że zawierają.

> Fajna sygnaturka. Lubię popcorn.

Jak tam ci idzie odstawianie?
Może przynajmniej z fejsem ci się udało? Pochwal się jakimś sukcesem, bo
coś ci słabo idzie, a bardzo ci kibicuję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-22 19:58:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> Zakończeniem czego? Przecież skład jest znany.

> Ty bez żadnych badań twierdzisz, że zawierają. Na jakiej podstawie tak

Ja????????????????!
Już ci się wszystko p...i ?

> Znasz wyniki takich badań?
> Dal linka, douczę się.

Nie znam, bo jeszcze nie zakończono badań - zakończą się dopiero w 2023 czy
cóś koło tego. Pomijam na razie, że są to badania SKUTKÓW, prowadzone przez
SAMEGO PRODUCENTA, więc z gory nieuczciwe (kariera Pfizer w tej dziedzinie
jest przebogata).
Składu natomiast NIKT POSTRONNY NUE ZNA i nie bada.
Ale zacytuj, gdzie coś w kwestii składu ,,twierdzę".

> Ale nie do szurskich portali "może zawierają", albo "nie wiadomo, czy
> nie zawierają", tylko do prawdziwych, że zawierają.

Zacytuj, CO ZAWIERAJĄ - z ,,nieszurskich". Tylko bez takich chwytów jak
,,zastrzeżony składnik, tajemnica firmy" czy coś w tym stylu. Dawaj skład w
punktach, konkretne składniki i koniec.

> Jak tam ci idzie odstawianie?
> Może przynajmniej z fejsem ci się udało?
> Pochwal się jakimś sukcesem, bo
> coś ci słabo idzie, a bardzo ci kibicuję.

No widzę - BARDZO BARDZO BARDZO ???
PS. Odstaw mnie. Uratuj. Pomóż. Ulituj się. Wybaw.

????????????????

8. Data: 2021-11-23 11:54:21

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 19:58, XL pisze:
> Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie znam, bo jeszcze nie zakończono badań

To na jakiej podstawie twierdzisz, że zawierają?

> - zakończą się dopiero w 2023 czy
> cóś koło tego. Pomijam na razie, że są to badania SKUTKÓW,

Dziwne. Pisałaś, że szukają tajemnego składnika.

> Składu natomiast NIKT POSTRONNY NUE ZNA i nie bada.

Nie bada, bo jest znany.

> Zacytuj, CO ZAWIERAJĄ - z ,,nieszurskich". Tylko bez takich chwytów jak
> ,,zastrzeżony składnik, tajemnica firmy" czy coś w tym stylu. Dawaj skład w
> punktach, konkretne składniki i koniec.

Proszę:
https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,mik
rochipow-nie-ma-w-skladzie-szczepionek-na-koronawiru
sa,artykul,84648903.html

> No widzę - BARDZO BARDZO BARDZO ???
> PS. Odstaw mnie. Uratuj. Pomóż. Ulituj się. Wybaw.

Ej, to ty obiecywałaś odstawianie, a nie ja.
Ja się świetnie bawię i nie zamierzam litować się nad tobą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Koszenie szczepów trwa.
Myszka-agresorka vs. Duce?! ??