opadająca powieka

1. Data: 2010-02-13 21:42:34

Temat: opadająca powieka
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co może byc przyczyną opadającej powieki w lewym oku u 70 letniej kobiety?
Okulista wysłał do neurloga, , neurlog..... bada, może ktos coś zasugeruje?
Co może być przyczyną.? kobieta ma duży dyskomfort.

2. Data: 2010-02-13 21:52:57

Temat: Re: opadająca powieka
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasugeruje?
> Co może być przyczyną.? kobieta ma duży dyskomfort.

Neurolog bada i nie powiedział?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2010-02-13 21:58:31

Temat: Re: opadajšca powieka
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Neurolog bada i nie powiedział?

Zapisał zastrzyki 10 sztuk ( w pośaldek)

4. Data: 2010-02-13 21:59:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapisał zastrzyki 10 sztuk ( w pośaldek)
I drań nie powiedział co jest ?
A te zastszyki to z wit B? To może być szkodliwe.

5. Data: 2010-02-13 22:38:48

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka"

> A te zastszyki to z wit B? To może być szkodliwe.

Nic nie może juz być bardziej szkodliwe, jak "stokrotka" na grupie medycznej
pl.sci.medycyna.

6. Data: 2010-02-13 22:58:10

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie może juz być bardziej szkodliwe, jak "stokrotka" na grupie
> medycznej pl.sci.medycyna.

Witaminę B można łatwo pszedawkować.

7. Data: 2010-02-13 23:46:57

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal"
> [...]
> zasugeruje?
> Co może być przyczyną.? kobieta ma duży dyskomfort.

Poczytaj może tutaj
http://www.jestemchory.pl/chapter.via?id=36

8. Data: 2010-02-14 00:45:01

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-14 00:46, Cancer pisze:
> Użytkownik "Krasnal"
>>

> Poczytaj może tutaj
> http://www.jestemchory.pl/chapter.via?id=36

Tam nie jest napisane za ile ta operacja i gdzie to wykonują w Warszawie.
Taka jedna dziewczyna z pracy ma opadniętą powiekę. Opadła jej przy
nadczynności tarczycy.

--
animka

9. Data: 2010-02-14 12:47:00

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka"

> [...]

Tam nie jest napisane za ile ta operacja i gdzie to wykonują w Warszawie.
Taka jedna dziewczyna z pracy ma opadniętą powiekę. Opadła jej przy

I co z tego, ze nie jest napisane???
Człowiek zapytał sie o jakiekolwiek sugestie
Nie pytał gdzie to może wykonać i za ile.
Wiec wysłałem mu stronę.
Poczytaj na drugiej stronie tam jest napisane o tarczycy.

10. Data: 2010-02-14 21:28:30

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-14 13:47, Cancer pisze:
> [...]
> Nie pytał gdzie to może wykonać i za ile.
> Wiec wysłałem mu stronę.
> Poczytaj na drugiej stronie tam jest napisane o tarczycy.

OK, poczytam, bo temat mnie też interesuje. Jeśli chodzi o operacje to
nigdzie ich nie chcą robić. Chyba tylko za grubą forsę można się na taką
operację załapać.
Mnie się powiększyło jedno oko.

--
animka

Tomografia czy rezonans?
Czy to może być czerniak? Zdjęcia - prośba o opinie.
Wazelina, lanolina, gliceryna:co do czego służy?
Bol prostaty
niedowład ręki u człowieka rozrusznikiem serc