opady

1. Data: 2006-10-17 07:42:42

Temat: opady
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

przeanalizowalem sobie sytuacje opadowa tego roku... od czerwca do
sierpnia praktycznie nic, w drugiej polowie troche deszczu spadlo, ale tez
niewiele, we wrzesniu zaledwie kilka dni i... dalej sucho. czy to juz tak
bedzie? kaktusy i inne sukulenty bedziemy sadzic na dzialkach?

martwi mnie to chociazby w kontekscie posadzonych ok. miesiaca temu
swierkow. pewnie nie tylko ja mam takie dylematy. ostatnio moze i sa mgly
i rosa, ale prawdziwego deszczu to nie zastapi. wody w stawie ciagle
ubywa, strumien drastycznie zmniejszyl przeplywnosc. dziwnie tak jakos.

opera for MAC OSX

2. Data: 2006-10-17 12:59:39

Temat: Re: opady
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
> [...]
> i rosa, ale prawdziwego deszczu to nie zastapi. wody w stawie ciagle
> ubywa, strumien drastycznie zmniejszyl przeplywnosc. dziwnie tak jakos.

Jeżeli tych świerków jest parę, to możnaby podlewać...

3. Data: 2006-10-17 18:38:45

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Oct 2006 14:59:39 +0200, MM <m...@o...pl> wrote:

> Je?eli tych ?wierków jest par?, to mo?naby podlewaae...

jest ich kilkanaście a podlewane są co kilka dni. ale coz tam moje
podlewanie przy prawdziwym deszczu...

opera for MAC OSX

Borówka
Begonie bulwiaste.