operacja plastyczna

1. Data: 2003-05-27 21:49:01

Temat: operacja plastyczna
Od: "Pechowiec" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie: czy zmiana kształtu nosa wiąże się z jakąś poważną operacją czy
można ją traktować jako zupełnie niegroźny zabieg kosmetyczny poprawiający
samopoczucie?

Chciałbym się dowiedzieć jak długo trwa cała ta operacja (zabieg), czy wiąże
się to z dłuższym odizolowaniem np. pobyt w szpitalu etc., i ile kosztuje?

2. Data: 2003-05-28 09:08:07

Temat: Re: operacja plastyczna
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> można ją traktować jako zupełnie niegroźny zabieg kosmetyczny poprawiający

To zależy, czy jest tylko na częściach chrzęstnych, czy też kostnych. Jeśli
to pierwsze - jest to dość drobny zabieg.
A samopoczucie się poprawia, jeśli nie tłumaczysz wszystkich porażek i
niepowodzeń życiowo-secowych kształtem nosa i nie oczekujesz po tym zabiegu
Bóg wie czego.

> Chciałbym się dowiedzieć jak długo trwa cała ta >operacja (zabieg),

U mnie ok. 40 min (na chrząstkach i kościach). Znieczulenie miejscowe.

>czy wiąże
> się to z dłuższym odizolowaniem np. pobyt w szpitalu etc.,

Ja nie leżałam w szpitalu, tylko 3 dni w domu z szyną na nosie, ale
zapewniam - doznania były bardzo nieprzyjemne.

> i ile kosztuje?

Dawno, dawno temu kosztowało to około (w przeliczeniu) 1000 złotych.
Ostatnio zerknęłam na cennik jedenej z "klinik" i podobny do mojego zabieg
kosztował 5-6 tysięcy!

Ola

3. Data: 2003-05-28 21:45:10

Od: "Pechowiec" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie ok. 40 min (na chrząstkach i kościach). Znieczulenie miejscowe.

Znaczy się mam być zupełnie przytomny?!

> Ja nie leżałam w szpitalu, tylko 3 dni w domu z szyną na nosie, ale
> zapewniam - doznania były bardzo nieprzyjemne.

W jakim sensie?

> Dawno, dawno temu kosztowało to około (w przeliczeniu) 1000 złotych.
> Ostatnio zerknęłam na cennik jedenej z "klinik" i podobny do mojego zabieg
> kosztował 5-6 tysięcy!

A kiedy ja pytałem przed kilkoma miesiącami w prywatnej klinice to
odpowiedzieli, żę mając skierowanie z Kasy Chorych wszystko będzie gratis,
możliwe to?

akupunktura
Terapia magnetyczna
medycyna / alternatywy...
Zalakaros-Wegry
gdzie w Gdańsku tomografia komputerowa płuc?