operacja serca i renta

1. Data: 2004-02-20 22:27:35

Temat: operacja serca i renta
Od: ven <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam takie pytanie, ktore niejako wiaze sie z poprzednim postem
(uzdrawianie w zusie). moja mama przeszla operacje na otwartym sercu
(wymieniona zostala zastawka). od 20 lat jest nauczycielka w
przedszkolu. mam nastepujace pytanie: jakie ma szanse na uzyskanie
renty?

--
ven [ mihau at bsk dot vectranet dot pl ]
http://wanna.one.pl/

2. Data: 2004-02-20 23:21:17

Temat: Re: operacja serca i renta
Od: "Rafal" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie fakt przebycia operacji seca decyduje o "rencie" (niezdolnosci do pracy)
ale dysfunkcja serca,czyli:
czy sa zaburzenia rytmu
czy krazenie jest wydolne
inaczej: w bad dod. ( UKG) frakcja wyrzutowa -ile procent?Jakie zazywa
leki-pewnie zmniejszjace krzepliwosc ( Sintrom?)
A ponadto : górnik o operacji serca jest na pewno niezdolny do swojej pracy
ale nauczycielka?
Bye,Orzecznik
Uzytkownik "ven" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2004-02-21 15:22:59

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (wymieniona zostala zastawka). od 20 lat jest nauczycielka w
> przedszkolu. mam nastepujace pytanie: jakie ma szanse na uzyskanie

znam orzecznika zus, ktory sam jest po przeszczepie serca
oj, trudno u niego uzyskac rente
do wyczerpujacej wypowiedzi poprzednika dodam, ze zalozenie jest takie, iz
nie operuje sie w celu produkcji inwalidow lecz aby przywrocic ludziom
zdrowie i, jesli to mozliwe, zdolnosc zarobkowania
jezeli wiec pacjent przed operacja byl czynny zawodowo to po tym bardziej

4. Data: 2004-02-21 19:17:05

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak i nie .Górnik po operacji serca nie będzie zdolny do pracy.Urzędnik -why
not? Pozdr.

5. Data: 2004-02-22 00:37:07

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Tak i nie .Górnik po operacji serca nie będzie zdolny do
pracy.Urzędnik -why
> not? Pozdr.

a dlaczego twoim zdaniem gornik, ktory swidrowal z wada serca (powiedzmy
ASD) po operacji (korekcji-zaszyciu) juz nie moze?

6. Data: 2004-02-22 07:35:07

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Feb 2004, pestifer wrote:

> a dlaczego twoim zdaniem gornik, ktory swidrowal z wada serca (powiedzmy
> ASD) po operacji (korekcji-zaszyciu) juz nie moze?

nikt nie puscilby do pracy gornika z niezaszytm ASD
przypuszczam ze w calej dyskusji chodzilo o nabyte (a nie wrodzone)
wady serca (w domysle). Wrodzone to powinno sie rozpoznawac i operowac
w wieku dzieciecym

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2004-02-22 13:38:57

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.BSO.4.58L0.0402220833560.17317@renata.am.t
orun.pl...

> [...]
> przypuszczam ze w calej dyskusji chodzilo o nabyte (a nie wrodzone)
> wady serca (w domysle). Wrodzone to powinno sie rozpoznawac i operowac

powinno...
duzo by dyskutowac

8. Data: 2004-02-25 12:08:52

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie tak.Miałem na myśli nabyte of koz.Chociaż pracując parę lat w
przychodni górniczej widziałem górników dopuszczonych do pracy z
padaczką,jednoocznością itp.Teraz,kiedy NFOZ narzucił "procedury" bad.
okresowe ograniczy się praktycznie do przyłożenia słuchawki.A szkoda,bo
trochę nowotworów i gruźlicy się na zdjęciach okresowych wyłapywało
...Pozdrawiam.
Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
> [...]

schizofrenia
SPEŁNIJ SWOJE NOWOROCZNE POSTANOWIENIE I POMOŻ INNYM
kto się myli?
Zawężone pole widzenia
oko