operacje oczu

1. Data: 2002-04-28 18:03:57

Temat: operacje oczu
Od: "Pex" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam informacji na temat laserowych operacji oczu - redukcji
krotkowzrocznosci. gdzie najlepiej, jakie ceny. szczegolnie cenne opinie
osob, ktore przeszly podobne zabiegi.

pex

2. Data: 2002-04-30 13:13:09

Temat: Re: operacje oczu
Od: Kris <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabieg taki można wykonać np. w Katowicach w klinice okulistycznej na
Ceglanej i co najlepsze kasa chorych refunduje koszta (czyli zupełnie za
darmo). Nie wiem, czy tylko śląska kasa jest taka dobra ;-), czy inne też.
Jeżeli chodzi o sam zabieg, to najlepsze efekty są przy leczeniu
krótkowzroczności, troszkę gorzej z astygmatyzmem, ale podobno też się
da. Podstawowym warunkiem jest zakończenie rozwoju gałki ocznej i brak
pogłębiania się wady (gałka przestaje rosnąć ok. 21-22 roku życia).
Kiedy trzeba "naprawić" oboje oczu, nie robi się tego na raz, ale po
kolei. Po zabiegu przez 1-2 miesiące oko nie będzie w pełni sprawne -
możliwe jest niewyraźne widzenie, mgiełka itp., dlatego najlepiej chyba
zoperować się w wakacje.
A potem żegnajcie okulary, żegnajcie soczewki kontaktowe, witaj świecie ;-)

Kris

3. Data: 2002-05-06 15:37:58

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> darmo). Nie wiem, czy tylko śląska kasa jest taka dobra ;-), czy inne też. [...]

reszta tez mniej wiecej zgodna z moimi odczuciami... :-)

polecam jeszcze
http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php - tam umiescilem
odnosniki do ogromnej ilosci informacji o operacjach...

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel