Re: operacje wzroku

From: "Krystian Barłożewski" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: operacje wzroku
Date: Fri, 2 Feb 2001 01:01:41 +0100

Użytkownik Krzysztof Szyszkowski <s...@g...univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9527jr$mbh$...@k...task.gda.pl...
> Czy ktoś wie gdzie można usunąć wadę wzroku metodą laserową?
> Czy jest to bezpieczne i ile kosztuje. Mam dalekowzroczność +3.
>
> Pozdrawiam
> Krzysztof Szyszkowski
> s...@g...univ.gda.pl
>
> Witam!
Jakies pare miesiecy temu takze zaproponowano mi taki zabieg w gabinecie
prof. Gierek w Katowicach. cena wynosila jakies 900zł za oko +badania+pobyt
w szpitalu (jakies 2 dni) = okolo 2500zł.
jednakze trzeba przejsc szereg badan zanim sie zakwalifikuje na operacje.
Pomimo jednak tego ze zostalem zakwalifikowany wielu lekarzy odradzalo mi to
ze wzgledu na brak 100% skutecznosci. Po zabiegu juz nic wiecej nie mozna
zrobic. 100% korekcja wystepuje u okolo 60% pacjentow, dalsze 30% ma do +-1
dioptri, a pozostale nie moga obejsc sie bez okularow.
Ja sie na razie wstrzymuje, poczekam moze cos lepszego wymysla i
skuteczniejszego.