oprogramowanie dla sześciolatka

1. Data: 2000-10-11 15:27:05

Temat: oprogramowanie dla sześciolatka
Od: malgorzata boraczynska <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam zdolnego szesciolatka,może ktoś poradzi mi, co powinnam koniecznie
zdobyć dla niego? Oczywiście mam na myśli ciekawe programy .Bardzo się zawiodłam na
firmie Albion.

1. Data: 2000-10-14 21:11:18

Temat: Re: oprogramowanie dla sześciolatka
Od: "Dania" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja taż zawiodłam się na firmie Albion! Polecam firmę AIDEM MEDIA i ich
program: Koziołek Matołek idzie do szkoły.
Ania
Użytkownik malgorzata boraczynska <m...@p...wp.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8s20s9$u7v$...@i...cnt.pl...

1. Data: 2000-10-15 07:19:14

Od: k...@l...pl (Krzysztof Kudlacik) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik malgorzata,
Wednesday, October 11, 2000, 5:27:05 PM, napisał:

mb> Witam! Mam zdolnego szesciolatka,może ktoś poradzi mi, co powinnam koniecznie
mb> zdobyć dla niego? Oczywiście mam na myśli ciekawe programy .Bardzo się zawiodłam
na
mb> firmie Albion.

Ja wczoraj usiłowałem pooglądać i zainstalować program z Albionu "Mój
pierwszy elementarz". Niestety, pod Win2000 pro mie się to nie udało -
instalator się odpalał, ale instalacja wykonywała się źle w tym
sensie, że po niej nie udało się programu uruchomić - instalator
zachował nieprawidłowe ścieżki. Zatem nawet nie udało się przeglądnąć
treści. [oczywiście może to być wina wadliwej kopii programu]. Jeśli
twój sześciolatek nie miał wcześniej kontaktu z kompem, to może zacząć
od dość elementarnego programu "Moje pierwsze ABC" z Optimus-Nexus
http://www.nexus.optimus.com.pl. Program jest sprzed 4 lat i jest
niemy, ale na początek może być. Również jako ogólnorozwojowy polecam
"Czarownicę Agatę" z Optimus-Pascal (1997) http://www.opm.pl z Anną
Dymną jako lektorem [grafika i aranżacje *rewelacyjne*]. Już bardziej
dla sześciolatka nadaje się też z Pascala "Dookoła Polski" (1998) - tu
już akcent położony jest na stronę poznawczą. Jeśli uznasz, że
dzieciak ma odpowiedni poziom potrzeb, to zapuść mu "Encyklopedię
Przyrody" - Pascal, 1995. Bogato ilustrowana, filmy, dźwięki,
klasyfikacje - naprawdę mocno treściowa.

Dania pisze:
> Ja taż zawiodłam się na firmie Albion! Polecam firmę AIDEM MEDIA i ich
> program: Koziołek Matołek idzie do szkoły.

Dobrze, ale gdzie to można kupić? ;-)

--
Krzysztof Kudłacik
http://www.camera.art.pl http://www.psf.org.pl http://www.home.cp.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-edukacja
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-edukacja/

1. Data: 2000-11-09 10:40:49

Od: "Proust" <w...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doskonala jest plyta cd pod nazwa Baba Jaga. Moje dzieciaki za nia
przepadaja. Jest to bajka rosyjska o fantastycznej grafice i mozliwosciach
aktywizujacych dziecko
Użytkownik "malgorzata boraczynska" <m...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:8s20s9$u7v$1@i26.cnt.pl...

1. Data: 2000-11-09 18:03:57

Temat: Re[2]: oprogramowanie dla sześciolatka
Od: k...@l...pl (Krzysztof Kudlacik) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Proust, 09/11/2000, napisał:
P> Doskonala jest plyta cd pod nazwa Baba Jaga. Moje dzieciaki za nia
P> przepadaja. Jest to bajka rosyjska o fantastycznej grafice i mozliwosciach
P> aktywizujacych dziecko
I wszystko jasne - producent, miejsce i sposób zakupu ...
RTFL

--
Krzysztof Kudłacik
http://www.camera.art.pl http://www.psf.org.pl http://www.home.cp.pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.edukacja
http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

polskie Wall Street ?
Jak założyć Klub Europejski ?
awans zawodowy nauczyciela