oprysk sylitem

1. Data: 2010-02-28 12:58:33

Temat: oprysk sylitem
Od: "Zenon Michałowski" <z...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
, mam pytanie czy opryskiwać już brzoskwinie silitem czy jeszcze poczekach ?
Pozdrawiam

Zenek

2. Data: 2010-02-28 14:26:01

Temat: Re: oprysk sylitem
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon Michałowski" <z...@l...pl> napisał w
wiadomości news:hmdpti$1vm6$1@news.mm.pl...
> Witam Wszystkich
> , mam pytanie czy opryskiwać już brzoskwinie silitem czy jeszcze poczekach
> ?

Już, jeśli tylko temp powyżej 7 stopni C. Wiatr nie więcej niż 2m/sek i
słonecznie.
Powtórka po 10 - 14 dniach.

Pozdrawiam po oprysku
skryba

3. Data: 2010-03-01 19:02:46

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtórka po 10 - 14 dniach.

Ja pryskałem kilka razy brzoskwinię, aż w końcu uznałem, że brakuje jej
żelaza.

Siekiera pójdzie w ruch.

Kilka lat bez owocu.

Pozdrawiam

Jacek

4. Data: 2010-03-01 19:33:42

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 pisze:

> Ja pryskałem kilka razy brzoskwinię, aż w końcu uznałem, że brakuje jej
> żelaza.
>
> Siekiera pójdzie w ruch.

Podłożysz siekierę pod brzoskwinię ?

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2010-03-01 19:56:57

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja pryskałem kilka razy brzoskwinię, aż w końcu uznałem, że brakuje jej
> żelaza.
>
> Siekiera pójdzie w ruch.
>
> Kilka lat bez owocu.

Nie ważne ile razy pryskałeś. Ważne czy w odpowiednim terminie.
Czy ciąłeś prawidłowo? Na owoc? W optymalnym terminie?
Daj jej jeszcze szanse. Sprawdź czy ma pąki kwiatowe. Czy nie przemazła.

Pozdrawiam optymistycznie
skryba

6. Data: 2010-03-02 07:28:49

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Mar 2010, Agent 0700 wrote:

> Ja pryskałem kilka razy brzoskwinię, aż w końcu uznałem, że brakuje jej
> [...]

Nie strasz.
Jak Cię znam to serce Ci zmięknie i nici z wycinki.
Pryskaj silitem nawet kilka razy i owoce muszą się pojawić.
Pomóc może też nawożenie kompostem i voodoo, nabijanie miedzianymi
gwoździami.

D.P.

7. Data: 2010-03-02 09:08:03

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Pryskaj silitem nawet kilka razy i owoce muszą się pojawić.

Hejka. Ciekawa teoria. ;-)
Pozdrawiam odkrywczo Ja...cki

8. Data: 2010-03-03 07:20:59

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ważne ile razy pryskałeś. Ważne czy w odpowiednim terminie.

Pryskałem przed terminem, w terminie i po terminie.

Pojawiają się zawiązki owoców - małe brzoskwinki, które opadają i jak uda
się zachować 2 sztuki to sukces.

> Czy ciąłeś prawidłowo? Na owoc? W optymalnym terminie?
> Daj jej jeszcze szanse. Sprawdź czy ma pąki kwiatowe. Czy nie przemazła.

Ile lat mam jej dawać szansę? Do śmierci mojej?

9. Data: 2010-03-03 07:22:39

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ciekawa teoria. ;-)

I jaka prawdziwa, bo owoce się pojawiają :-)

Potem i tak szlag to trafia. nawet mimo pryskania.

A pryskałem już różnymi środkami.

Już mam dość.

Po co się męczyć jak mogę mieć inne owoce bez problemu?

10. Data: 2010-03-03 07:56:19

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Mar 2010, Agent 0700 wrote:

> Po co się męczyć jak mogę mieć inne owoce bez problemu?

Musimy rozmawiać, rozmawiać.
Męczenie się nie jest niczym złym. Nic dobrego nie przychodzi bez wysiłku.
Właśnie pot spływający z czoła ogrodnika do ziemi jest tą solą, która
zasila rośliny.
Czyż w naturze ludzkiej nie leży dawanie szansy?
Powiem, że wszystko istnieje dla tego, że kiedyś dostało szansę.
Tak i Twoja brzoskwinia powinna dostać tę szansę, a Ty jako ten ogrodnik
dzięki swojej pracy i się męczeniu uczynisz swój ogród piękny i plenny.

D.P.

Opryski - co teraz?
Przedwiośnie
Jaka trawa na dobrej ziemi - trawnik
kostka granitowa - bardzo atrakcyjne ceny
Przedwiosenne dylematy