oprysk sylitem

21. Data: 2010-03-03 17:00:28

Temat: Re: oprysk sylitem
Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> jest w błędzie:

> [...]
> ze
> swoim niewyciętym sadem patrzył bezradnie na uginające się pod ciężarem
> owoców gałęzie i zazdrościł sąsiadom, którzy korzystając z unijnych dopłat
> wygrzewali swe tłuste doopska na Hawajach. Bank stanowczo domagał się
> spłaty
> kredytu wziętego na nawadnianie. Na jego spłatę poszły zyski z tłustych
> lat,
> a i tak komornicy zajęli sad i wyrżnęli wszystkie drzewa...
>
> A było przepić - pomyślał Metabasz...

>Marabasz to przecież szwagier Metabasza.

Nie!!! Jak wskazuje przedrostek Mara, to na bank żona ;-(((((((((

Zdroofka Johnny

22. Data: 2010-03-03 17:22:50

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy schrieb:
> Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
>
> Zdrówka zycze Irku i smiechu na maxa, bo przeciez smiech to zdrowie.
>
> Pozdrawiam wesolo
> skryba

Alez ja uwielbiam sie smiac. Tylko, ze teraz nie moge. Jak ryba glosu
nie mam. No... troche mi sie polepszylo po zupce z wlasnych ostrych
papryczek i czosnku.

Irek

23. Data: 2010-03-03 18:31:38

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości
pl...

D.P.

Hejka. Zacytuję: "Męczenie się nie jest niczym złym. Nic dobrego nie
przychodzi bez wysiłku.
Właśnie pot spływający z czoła ogrodnika do ziemi jest tą solą, która zasila
rośliny." Pięknie powiedziane, prawda? :-)
A rzeczywistość? Unikanie minimalnego wysiłku przy redakcji postu. Innym
zalecamy, żeby się męczyli w pokorze a siebie samego nawet nie stać na
usunięcie z cytatów zbędej treści. :-(
Pozdrawiam janusowo Ja...cki

Opryski - co teraz?
Przedwiośnie
Jaka trawa na dobrej ziemi - trawnik
kostka granitowa - bardzo atrakcyjne ceny
Przedwiosenne dylematy