opryski

1. Data: 2007-04-02 09:07:02

Temat: opryski
Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
I wyroiło mi się paskudztwo jakieś. Lata toto wokoło jabłonek i
szczerzy sobie pewnie zęby na nie. I tu pytanie do sadowników. Czy już
zacząć opryski? Jeżeli tak, to czym? Do dyspozycji mam karate i
Calypso. Tylko jeden sąsiad - działkowiec opryskał już miedzianem, ale
to na co innego.
Pozdrawiam, Marek Wiśniowiecki

2. Data: 2007-04-02 13:56:40

Temat: Re: opryski
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:pan.2007.04.02.09.07.00.992068@gazeta.pl Marek
<m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> już zacząć opryski? Jeżeli tak, to czym? Do dyspozycji mam karate i
> Calypso. Tylko jeden sąsiad - działkowiec opryskał już miedzianem,

Hejka. Zacznij od początku: http://www.aventiscs.pl/att/1/OE2007.pdf
Pozdrawiam elementarnie Ja...cki

3. Data: 2007-04-02 19:01:23

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Można śledzić komunikaty służb
pod adresem www.piorin.gov.pl/sygn/php/woj.php?woj=mazowieckie
ten dotyczy mazowieckiego. Podają terminy i preparaty w zależności od
zagrożenia.

Pozdrawiam Krzysztof

trawa cytrynowa?
smutnawa grupka :-(