opryski

1. Data: 2009-04-30 10:44:27

Temat: opryski
Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem raczej początkującym działkowce.
Mam na swojej działce śliwkę która właśnie zaczeła kwitnąć. Dowiedziałem się
też, że warto jest opryskać takie drzewko jakimś środkiem (np miedzian)
przeciw mszycą. Co o tym sądzicie i kiedy najlepiej pryskać. Drzewko jest
kilkuletnie.
Pozatym mam tez śliwkę posadzoną na jesień która też zakwitła (kilka
kwiatków) Czy ją tez pryskać ?

Mam też kilka jabłoń, gruszę które narazie nie kwitną czy je tez warto
pryskać ?

2. Data: 2009-04-30 14:13:20

Temat: Re: opryski
Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatków) Czy ją tez pryskać ?
>
> Mam też kilka jabłoń, gruszę które narazie nie kwitną czy je tez warto

Miedzianem nie zwalcza się mszyc.
Przeciw mszycom możesz opryskać swoje wszystkie drzewka np: Calypso 480 SC.

Pozdrawiam pogodnie

3. Data: 2009-04-30 21:19:36

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miedzianem nie zwalcza się mszyc.
> Przeciw mszycom możesz opryskać swoje wszystkie drzewka np: Calypso 480
> SC.
A jak już zaczniesz pryskać to przyjżyj się albo porozmawiaj z kimś kto ma
sad w twojej okolicy....
średni oprysk co 6 dni żeby coś urosło... to w tych uprawach ekologicznych.

--
PawełJ

4. Data: 2009-05-01 18:26:17

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]

Gorsze niż mszyce są owocnice śliwowe, które powodują spadanie zawiązków.
Zdecydowanie polecam Calypso 480 SC. Pryskać jak spadnie około 70% płatków
kwiatowych

proszę o poradę
proszę o poradę
pszczoły
podlewanie trawnika/ogródka (małopolska)
PROJEKT GRATIS - Oferta automatyczne nawadninie Trawniki Czestochowa ( Śląsk ) PROJEKT GRATIS