opryszczka? pomocy!

1. Data: 2007-10-13 12:05:21

Temat: opryszczka? pomocy!
Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na lewej strone twarzy, kilka centymetrów na lewo od oka mialem
"brzydkie, czerwone coś". Poczatkowo uznalem to za oparzenie
odsloneczne, ktorego moglbym sie nabawic na wyjezdzie na narty, na
lodowcu w Austrii (jezdzilem tam od soboty do wtorku, sroda powrot). W
czwartek zaniepokoil mnie stan zmian na mojej skorze, gdyz "rana" mocno
ropiala, wiec w piatek udalem sie do lekarza rodzinnego. Jego diagnoza
to polpasiec, kazal czekac do wtorku i obserwowac, co to jest, aby sie
upewnic, w miedzyczasie smarowac pudrem plynnym. Jako ze mam coraz
mniejsze zaufanie do polskiej sluzby zdrowia, oraz sadze, ze lepiej
leczyc od razu a nie czekac, postanowilem udac sie (w piatek) do
prywatnego dermatologa. P. dermatolog stwiedzila, ze jest to opryszczka,
zapodala mi kilka lekow na opryszczke i powiedziala, ze do tygodnia sie
zagoji... A teraz siedze w domu, "opryszczka" sie rozprzestrzenia,
zajela juz skore ponizej miejsca, gdzie przedtem wystapily zmiany oraz
wystepuje przy ustach (wszystko po jednej, lewej stronie glowy), a
takze, co martwi mnie najbardziej, lewa czesc twarzy, wokol miejsca
wystapienia pierwszej zmiany skornej baaardzo mi spuchla.... Zdaje mi
sie, ze za kazdym razem, jak podchodze do lustra, jest wieksza... Czy
taka opuchlizna jest normalna dla opryszczki i zniknie razem z choroba?
Nigdzie w internecie nie znalazlem opryszczki w tym miejscu, a takze
informacji o opuchliznie... Co robic?
--
. /|
[*][*][*] . //|

]:-> serdecznie was pozdrawia ]:->

2. Data: 2007-10-13 13:47:59

Temat: Re: opryszczka? pomocy!
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A znalazłeś w internecie półpaśca? to poszukaj...

3. Data: 2007-10-13 16:36:40

Od: "Daga" <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Znajomy miał podobne obiawy i była to róża policzkowa.
http://www.zdrowemiasto.pl/_zm/index.php?art=64

Daga

4. Data: 2007-10-13 17:21:22

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bTMK pisze:
> A znalazłeś w internecie półpaśca? to poszukaj...

no znalazlem znalazlem... ale dalej nie wiem, czy to nie moze byc
opryszczka :/

--
. /|
[*][*][*] . //|

5. Data: 2007-10-13 17:22:54

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A teraz dostalem goraczki... Czy rowniez ona moze byc wynikiem
opryszczki? I zapomnialem napisac - mam powiekszone wezly chlonne (z
jednej strony, lewej czyli tej, gdzie wystapily objawy).
--
. /|
[*][*][*] . //|

6. Data: 2007-10-13 17:26:22

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga pisze:
> Witam,
>
> Znajomy miał podobne obiawy i była to róża policzkowa.
> http://www.zdrowemiasto.pl/_zm/index.php?art=64

w zamieszczonym powyzej opisie widnieje: "Zmiany są (...)dobrze
odgraniczone", co nie zgadza sie z moim stanem.

--
. /|
[*][*][*] . //|

7. Data: 2007-10-13 17:52:05

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rolf <b...@g...pl> napisał(a):

> A teraz dostalem goraczki... Czy rowniez ona moze byc wynikiem
> opryszczki? I zapomnialem napisac - mam powiekszone wezly chlonne (z
> jednej strony, lewej czyli tej, gdzie wystapily objawy).

Za dużo wskazuje na półpaśca, ale ty się uparłeś, że to opryszczka. Trzeba
było zapłacić lekarzowi pierwszego kontaktu - wtedy może byś mu uwierzył...

Ania

8. Data: 2007-10-13 21:06:32

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:
> Za dużo wskazuje na półpaśca, ale ty się uparłeś, że to opryszczka. Trzeba
> było zapłacić lekarzowi pierwszego kontaktu - wtedy może byś mu uwierzył...

nie upieram tylko pytam - czy takie objawy moga wystapic rowniez przy
opryszczce? a lekarz pierwszego kontaktu sam nie byl pewny.

--
. /|
[*][*][*] . //|

9. Data: 2007-10-14 02:29:36

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz do drugiego lekarza lub/i wez sobie Heviran 400 lub 800. Pomoze na obie
podejrzane choroby.

H.

10. Data: 2007-10-16 12:25:04

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rolf"

> postanowilem udac sie (w piatek) do prywatnego dermatologa. P. dermatolog
> stwiedzila, ze jest to opryszczka, zapodala mi kilka lekow na opryszczke i
> powiedziala, ze do tygodnia sie zagoji

"In 1618 a farmer at Epsom in England attempted to give his cows water, but
they refused to drink it to due its sour/bitter taste. However the farmer
noticed that the water seemed to heal scratches and rashes. The fame of
Epsom salts then began to spread."

Czy zapisała Ci siarczan magnezu? Jeżeli nie to sobie kup w aptece, zrób
roztwór wodny. smaruj a się zagoji.
S*

Czym leczyć zgagę ? poza mleczkiem
Cena autoprzeszczepu szpiku kostengo ?
fenicord
Operacja zatok czolowch i szczekowych?
Zróżnicowana temperatura ciała w ciągu dnia?????