optymalni na tej grupie

81. Data: 2007-08-13 10:10:47

Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca"
> A może ustosunkujesz się wreszcie do chrzanienia optymalnego doradcy,
> Jurka M, który twierdzi, że DO leczy wady wzroku, a okulary nosi twórca
> DO - dr. Kwasniewski? No i co, wyjaśnisz nam to, czy trochę to niewygodne,
> bo musisz się wyżyć na węglowodanach jeszcze? A co ze sławnymi sportowcami,
> którzy mają zamiast węglowodanów, stosować tłuszcz przed wysiłkiem? Czy
> Pani rzekomo ,,Opty'', wreszcie się jakoś ustosunkuje do tych rzeczy z
> minimum obiektywizmu, czy wciąż będzie odwracać kota ogonem?

Nie zapominaj, ze oprócz ślepoty jest jeszcze łysy jak kolano -)))
Przecież ten pan nosi perukę.
Wiec jak widać chyba źle stosuje dietę :)

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

82. Data: 2007-08-13 11:37:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f9optn$5uv$1@news.onet.pl...

> Nie lubisz gadać do ściany? Znaczy jesteś gadem?

? Dobrze się czujesz?

> Oho, cóż za tłusta manipulacja, nie ma to jak wiele postów temu zgodzić
> się, że są różne rodzaje cukrów, a teraz wrzucić wszystko w jeden wór i
> cześć, gitara.

Cukier jaki jest - każdy myślący widzi, organizm TEŻ:
http://portalwiedzy.onet.pl/56146,,,,weglowodany,has
lo.html

> A może ustosunkujesz się wreszcie do chrzanienia optymalnego doradcy,
> Jurka M, który twierdzi, że DO leczy wady wzroku,

Ja nie wiem, czy tak twierdzi Jurek, musiałabym przeczytać tę wypowiedź,
bo Twoje interpretacje bywają dość swobodne...
Ja nigdzie nie spotkałam się z takim twierdzeniem. Natomiast
dr Kwaśniewski spotyka pacjentów, którym na DO wzrok się POPRAWIA.
Rozumiesz? POPRAWIA się zdolność widzenia i zmniejszają się istniejące
wcześniej dolegliwości/objawy ze strony wzroku. POPRAWIA się stan z
gorszego na lepszy, a w jakim stopniu - to już indywidualna zdolność
organizmu każdego z takich pacjentów. Ktoś pisał nawet o poprawie o kilka
dioptrii, różnie to bywa, bo ludzie są różni, są w różnych stanach zdrowia
i różnie wygląda ich dieta i tryb życia.
Natomiast NIGDY nikt nie stwierdził, żeby na DO wzrok mu się pogarszał.
Rozumiesz istotę tej korelacji? U mnie np. wcześniejsze badanie dna oka
stwierdzało miażdżycę naczyń, a badanie następne po kilku latach stosowania
DO - miażdżycy nie stwierdziło. Wcześniej miałam przepisane okulary do
czytania +2 dioptrie, ale na DO jednak wystarczają mi +1,5 więc nie ma
sensu bym używała mocniejsze.
A dlaczego w ogóle używam? Bo bardzo dużo czytam, sporo też gapię się
w monitor. Natura naszych oczu nie jest przystosowana do permanentnego
patrzenia na obrazy z bliska. A jeśli się to robi, to nie można się dziwić,
że czasem wzrok szwankuje. I nawet najlepsza dieta na to nie pomoże.
Podobnie zresztą jest z każdą inną eksploatacją jakiejś części naszego
ciała (Ty np. dajesz popalić swoim stawom). Obecnie mało kto prowadzi
naprawdę higieniczny tryb życia. Jednak warto z paru rzeczy zdawać sobie
sprawę.

> a okulary nosi twórca DO - dr. Kwasniewski?

J.w. Poza tym dr Kwaśniewski (jak i inni lekarze) - nie omawia w
publikacjach stanu swojego zdrowia.

A co ze sławnymi sportowcami,
> którzy mają zamiast węglowodanów, stosować tłuszcz przed wysiłkiem?

Nie jestem sportowcem, ani tym bardziej sportowcem wyczynowym, więc nie mam
podstawy do rozwijania tego tematu. Faktem jest, że wszystkim sportowcom
się spieszy w osiągnięciu sukcesu, bo taka jest natura ścigania się z
konkurencją. A za to trzeba zapłacić jakąś cenę. Coś za coś, niestety...
Ale w mediach obecni są tylko ci najlepsi...
Gdybyś się przyjrzał obecnej sytuacji wszystkich tych, którzy kiedyś byli
tymi najlepszymi, to może byś nawet zrozumiał obie sttrony tego sportowego
"medalu"... Ale cóż, każdy ma swój specyficzny system wartości.

Krystyna
--
Kłopot prasy polega na tym, że nic co normalne, nie jest interesujące.
Saul Bellow

83. Data: 2007-08-13 11:41:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 11 Sie, 18:56, JaMyszka <f...@g...com> wrote:

> Swietny pomysl :) Jesli 'odgrzebie' jakies posty, to podesle. Wiele
> postow jednak zniknelo z psm, lub pewnie niebawem zniknie:(

Maju, jak będziesz mieć trudności z odnalezieniem czegoś, to ja Ci
chętnie pomogę :)

Szkoda tylko, że Myszka wybiera jedynie posty z reakcjami adwersarzy
ad personam z braku kontrargumentów w odpowiedzi na omawiany TEMAT.
No, ale trudno... ;[ To TEŻ ma swoją wymowę... :]

Krystyna
--
Obelgi - to argumenty tych, którzy nie mają argumentów.
Jean Jacques Rousseau

84. Data: 2007-08-13 12:02:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]

No to masz u Jeff przechlapane... ;(

Nic Ci nie pomoże... Niefortunnie przyznałaś się, że lubisz boczek.
Jeff takich tępi z całą swoją mocą... ;P

Nękanie ludzi i zmuszanie do tłumaczenia się, że nie są optymalni, mimo
że na nich nie plują, a na końcu obdarzenie ich stekiem wyzwisk i
oszczerstw
- to klasyczne praktyki Jeff. W Google jest takich przykładów multum...

> Wiesz co, ja jednak zastanowie sie czy Ci te linki podesle.

Już się wycofujesz?? Wal śmiało, czas najwyższy żebyś UDOWODNIŁA wszystkie
swoje sensacyjne pomówienia podyktowane chorą wyobraźnią, Annoklay...
Niektórzy tu cię jeszcze nie znają więc nie wiedzą, że to kolejny twój
wybieg, bo nie masz NIC poza oszczerstwami bez pokrycia. W szkalowaniu
nie ma lepszej w całym Usenecie.

> Zaluje bardzo, ale na tym moze skonczymy juz te anonimow dyskusje w
> sieci.

Masz rację, bo Myszka może za dużo się o tobie dowiedzieć...

> Acha, dokladnie ....:)))
>
> ale ......EOT

No tak. I zdaje się - znowu straciłaś godnego ciebie sprzymierzeńca
do "walki z optymalnymi"... ;[

Krystyna
--
Pracownik naukowy to taki człowiek, do którego zawodowych obowiązków należy
brak posłuszeństwa w myśleniu. Na tym polega jego służba społeczna, aby

85. Data: 2007-08-13 12:04:14

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

[ciach bzdety]

> Krystyna

jakie szczęście że was spotkałem. cały uczony świat nie dostrzegł, co wy
nawiedzeńcy odkryliście. teraz tylko badania kliniczne i pływacie w
forsie. właśnie, kiedy badania kliniczne i racjonalne naukowe dowody?
przecież wasze zamiłowanie do tłuszczu musi być jakoś oznajmione światu?
przecież to wy macie racje, a nie katedry naukowe wszystkich krajów
świata... nie dawajcie czekać ludziom, którzy nie znając prawdy o
tłuszczu, tak bardzo go unikają jedząc obrzydliwe warzywa zagryzając
trującymi owocami...

86. Data: 2007-08-13 12:27:50

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca"
>
> Nie zapominaj, ze oprócz ślepoty jest jeszcze łysy jak kolano -)))
> Przecież ten pan nosi perukę.
> Wiec jak widać chyba źle stosuje dietę :)

A czy gdzieś twierdził, że na DO łysina się cofa???
Nasi gorliwi krytykanci stanowczo DO przereklamowali! :P

Krystyna
--
Najłatwiej rozchodzi się plotka, najtrudniej - wiedza.

87. Data: 2007-08-13 12:31:43

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T. napisala;

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> No to masz u Jeff przechlapane... ;(

Czy mogabys w koncu przestac dorabiac mi zyciorys na grupach?

Juz wielokrotnie cie ostrzegalem, a ty nadal zamieszczasz oszczerstwa personalne
na moj temat, chociaz kazdy normalny czlowiek juz widzi kim ty jestes.

> Nic Ci nie pomoże... Niefortunnie przyznałaś się, że lubisz boczek.
> Jeff takich tępi z całą swoją mocą... ;P

To sa twoje argumenty na temat merytoryczny, tak?

Jak jestes chora psychicznie to sie lecz, a nie wypisuj bredni po grupach
tematycznych.
A moze juz cierpisz na demencje starcza od tego krecenia, oszukiwania ludzi i
nienawisci do innych ludzi, skoro zapominasz co kilka minut temu napisalas?
Wiec przypominam:

===================================
[...]

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.medycyna&aid=58331594

> [...]
> względem nie wolno mu być posłusznym ani synodowi, ani komitetowi, ani
> ministrowi, ani cesarzowi, ani Panu Bogu. Max Weber

Sluchaj, ty jestes albo kompletnie zdemoralizowana, albo psychicznie chora i
dlatego wyjatkowo niebezpieczna. I to nie jest obega, tylko stwierdzenie faktu
na podstawie tego co wyczyniasz w sieci internetowej. Kazdy psychitara lub
prokurator to potwierdzi po przejrzeniu twoich anormalnych postow.

Ciebie trzeba odciac od netu, jak malpe, ktora nie wie do czego ten net sluzy,
wiec pluje gdzie sie da i na kogo sie da.

88. Data: 2007-08-13 13:00:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Aug 2007, tomek wilicki wrote:

> dawno temu znajomy zrobił taką listę, nawet jeszcze mam to na serwerze
>
> http://dami.pl/~wegeczat/opty.txt
>
> stare, nie aktualizowane, ale o tyle prawdziwe, że wzięte bezpośrednio z ich
> wewnętrznej grupy.

teraz mamy ogromną kłótnię flame war pomiędzy optymalnymi a wegetarianami.
Koszmar.
Z punktu widzenia medycyny ani jedna ani druga dieta nie jest właściwa
a cala Wasza kłótnia przeszkadza dyskusji na tej grupie. Proszę więc
opamientajcie się i przestańcie albo bijcie się na prywatne maile

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

89. Data: 2007-08-13 13:39:36

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> A czy gdzieś twierdził, że na DO łysina się cofa???
> Nasi gorliwi krytykanci stanowczo DO przereklamowali! :P

Jeszcze gorsze rzeczy twierdził.
Poczytaj choćby na stronie która założyła JaMyszka.
A jak Ci za malo to wpisz w Google Jurek M.
To juz dowiesz sie o wszystkich chorobach i ułomnościach, które leczy dieta O.
Wiec czepiaj sie raczej zwolenników, nie krytykantów.

90. Data: 2007-08-13 13:51:37

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz"

> [...]
> a cala Wasza kłótnia przeszkadza dyskusji na tej grupie. Proszę więc
> opamientajcie się i przestańcie albo bijcie się na prywatne maile

Jedyne wyjście z tej sytuacji Panie Piotrze to złożenie propozycji moderowania
tej grupy.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

prosze o intrpretację eeg
Przepuklna kolana
Boląca skóra na stopie.
Re: ból zęba przy przeziębieniu
Gdzie najlepiej zagranicą przeszczep wątroby u dziecka - PILNE