opuchnieta gorna warga

1. Data: 2007-11-26 12:38:55

Temat: opuchnieta gorna warga
Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedwczoraj znienacka spuchła mi górna warga, w miejscu pod nosem
(trochę z prawej) Wczesniej na zewnatrz tej wargi czyli w niedogolonym
wąsie pojawily sie jakies male krostki. Chyba juz przechodzi ale
wygladalem naprawde dziwacznie (jak kaczor ;-) Czy ktoś wie moze co to
jest/bylo ? (zaden uraz mechaniczny itp nie wiedze zadnego wyraznego
powodu by mi ta warga spuchla)

js

2. Data: 2007-11-26 12:46:25

Temat: Re: opuchnieta gorna warga
Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wygladalem naprawde dziwacznie (jak kaczor ;-) Czy ktoś wie moze co to
> jest/bylo ? (zaden uraz mechaniczny itp nie wiedze zadnego wyraznego

Może zwykłe zimno Ci wyrzuciło?
Jolka

3. Data: 2007-11-26 13:50:49

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

a co to za choroba "zimno"?

4. Data: 2007-11-26 13:56:25

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to za choroba "zimno"?

zimno to nie choroba a przyczyna - uzyj mózgu

Ale nie, nie bylo mi zimno...

js

5. Data: 2007-11-26 14:17:06

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

js pisze:
> zimno to nie choroba a przyczyna - uzyj mózgu
> Ale nie, nie bylo mi zimno...

Jeśliby JS wiedział, że "zimno" to popularna nazwa opryszczki to może by
na SJ zasłużył...

--
Krzysiek
Koreańczycy wyhodowali nową rasę psów. Teraz o smaku banana!

6. Data: 2007-11-26 14:17:23

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśliby JS wiedział, że "zimno" to popularna nazwa opryszczki to może by
> na SJ zasłużył...

Mowisz? A co to takiego SJ?

js

7. Data: 2007-11-26 14:27:33

Od: "John Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to za choroba "zimno"?

sory za poprzedni komentarz, pomylilem sie, nie wiedzialem
ze zimno to popularna nazwa opryszczki i myslalem ze jestes
typowym hamem (dla zartu napisalem przez samo h) ktory sie
czepia slowa zimno, jeszcze raz sory - widzę swoj błąd
(choć czy do końca? :-( )

Shade, John

8. Data: 2007-11-27 13:55:41

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygladalem naprawde dziwacznie (jak kaczor ;-) Czy ktoś wie moze co to
> jest/bylo ? (zaden uraz mechaniczny itp nie wiedze zadnego wyraznego

Buchne sie jutro do dermatologa, mozliwe ze to ta opryszczka, pewnie
zarazilem sie moze od ktorejs z kolezanek na stancji poprzez wannę :(
Mam kilka (5 lub 6) czerwonych sredniej wielkosci (1mm) krostek w
niedogolonym wąsie... Nalezy zrobic (albo nierobic ? typu draznienie
palcem wskazujacym lewej ręki czy wkladanie pozniej tego palca do lewego
ucha) cos szczegolnego czy tylko buchnac sie do lekarza albo zignorowac ?

dzieki z gory
JS

9. Data: 2007-11-27 14:35:33

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS"

> [...]
> ucha) cos szczegolnego czy tylko buchnac sie do lekarza albo zignorowac ?

Wanną to sie raczej Panie profesorze nie zaraziłeś -))).
Zaraz do lekarza byś z tym chciał lecieć_))
Idź do apteki jest masa maści na opryszczkę które kupisz bez recepty.
Mówi sie, ze każdy z nas lub większość nosi ten wirus w sobie.
U jednych sie uaktywnia w taki sposób jaki poczułeś, a u innych wcale.
Google prawdę Ci powie Panie profesorze.

Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer

10. Data: 2007-11-27 14:48:22

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> U jednych sie uaktywnia w taki sposób jaki poczułeś, a u innych wcale.
> Google prawdę Ci powie Panie profesorze.

Pojde, nie zaszkodzi mi, mam na to troche czasu, odwiedzę swoją spracowaną
dermatolożkę i zobaczę co tam u niej.

> Pozdrawiam i zdrowia życzę
> Cancer

pzdr, dzięki