oreksyna - praca dyplomowa

1. Data: 2005-05-17 10:24:02

Temat: oreksyna - praca dyplomowa
Od: newerror <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Moja dziewczyna pisze prace dyplomowa na temat: "Wplyw oreksyny A na
nerki". Potrzebuje rowniez cos na temat "Na,K-ATPaza w nerkach". Jest na
farmacji na lubelskiej AM. Czy mozemy prosic o informacje gdzie mozna
znalezc jakies publikacje (najlepiej w jezyku ojczystym, w ostatecznosci
po Angielsku), ktore moga byc pomocne w pisaniu pracy dyplomowej.

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-05-17 11:39:34

Temat: Re: oreksyna - praca dyplomowa
Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

newerror napisał(a):
> [...]
> znalezc jakies publikacje (najlepiej w jezyku ojczystym, w ostatecznosci
> po Angielsku), ktore moga byc pomocne w pisaniu pracy dyplomowej.

jako ze google.com moglyby byc zbyt duzym wyzwaniem dla Twojej
polskojezycznej (w ostatecznosci abngielskojezycznej) dziewczyny to
proponuje www.medline.com - a gdyby to tez bylo dla przyszlej pani
magister za trudne to zacznijcie od tego: http://www.mp.pl/medline/
powodzenia.

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

3. Data: 2005-05-17 12:48:44

Od: newerror <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał:

> jako ze google.com moglyby byc zbyt duzym wyzwaniem dla Twojej
> polskojezycznej (w ostatecznosci abngielskojezycznej) dziewczyny to
> [...]

Dziekuje BARDZO za pomoc. Ale nie trzeba byc uszczepliwym. Nie kazdy jest
geniuszem w kazdej dziedzinie. Wystarczy byc chodz troszeczke
wyrozumialym, to chyba nic nie kosztuje, a ulatwia kontakty miedzy
ludzkie, nieprawda? ;-)

Jesli ktos moze jeszcze pomoc, bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam serdecznie.

4. Data: 2005-05-17 18:03:26

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?DB=pub
med

wpisujesz w search for orexin a +kidney i patrzysz, a potem zamawiasz w
bibliotece ew. piszesz do autorów o kopie w pdf ...

Pozdrawiam
Wall

5. Data: 2005-05-20 12:03:36

Od: "Wojtek G. ((Wojtex)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik newerror <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd2e2b04e423ec8a52a096b9bdf1ae5b$...@w...medyc
yna.sky.pl...
> [...]
> znalezc jakies publikacje (najlepiej w jezyku ojczystym, w ostatecznosci
> po Angielsku), ktore moga byc pomocne w pisaniu pracy dyplomowej.

WItam
Moja koleżanka miała coś o oreksynie. Z polskich czasopism
przeglądówka J. Bełtowskiego w Endokrynologii Polskiej 2000;51;
423-428
Z angielskich Hypocretin/Orexin Story (niezły tytuł ;) Willis K. Samson
TEM Vol. 11, No 7, 2000 mail do autora: s...@s...edu

Może się przyda,
Pozdrawiam
Wojtex

6. Data: 2005-05-20 14:18:01

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

newerror napisał(a):

> Dziekuje BARDZO za pomoc. Ale nie trzeba byc uszczepliwym.

ok, jesli to bylo uszczypliwe i tak to odczules to przepraszam Ciebie i
Twoja dziewczyne.

--

libido a pigułki antykoncepcyjne
Zwyciężyć stres