orzech

1. Data: 2008-04-02 20:51:59

Temat: orzech
Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie? jak zasadzic orzecha,czy obcina się korzeń?

2. Data: 2008-04-02 21:01:53

Temat: Re: orzech
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie? jak zasadzic orzecha,czy obcina się korzeń?

Nie jest to konieczne. Drzewo bedzie lepiej roslo jesli nie przytniesz
korzenia.
Niektorzy polecaja skrocic palowy dla pozniejszego lepszego owocowania.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2008-04-02 23:09:54

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest to konieczne. Drzewo bedzie lepiej roslo jesli nie przytniesz
> korzenia.
> Niektorzy polecaja skrocic palowy dla pozniejszego lepszego owocowania.

A jeszcze inni wsadzają grubą płytę metalową.

4. Data: 2008-04-03 13:29:51

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jeszcze inni wsadzają grubą płytę metalową.

Na terenach z wysokim poziomem wody gruntowej dobrze jest wykopać spory dół
i wysypać na dno warstwę kamieni. Mogą być jakieś odmiany wapiennych np.
odpady marmuru. Podobno Niemcy na Żuławach tak orzechy włoskie sadzili, ale
nie sprawdzałem :)

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

5. Data: 2008-04-03 19:17:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński pisze:
> [...]
> odpady marmuru. Podobno Niemcy na Żuławach tak orzechy włoskie sadzili, ale

A co tu sprawdzać skoro metoda sprawdzona od wieków.
--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2008-04-03 22:03:37

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A co tu sprawdzać skoro metoda sprawdzona od wieków.

To znaczy nie kopałem pod orzechami, żeby sprawdzić, czy to prawda i co oni
tam umieszczali :)

Pozdrawiam
Leszek

Buffalo berry
Gdzie kupic kosisko?
Sposób na chwasty?
Brzoza cieknie po cieciu - jak to zatamowac?
Agrowloknina