orzech włoski

1. Data: 2010-11-08 16:38:34

Temat: orzech włoski
Od: "MUA" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku sierpnia malzonka posadziła owoce orzecha włoskiego w doniczce.
Owoców było chyba z sześć. Nie liczyłem, że coś z tego będzie ponieważ właściciel
twierdził, że owoce są b. stare. Ku naszemu zdziwieniu wyrósł, jak na razie,
jeden. I teraz pytanie. Co dalej? Jak go w miarę bezpiecznie przezimować?
Pozostawić niech dalej rośnie i na wiosnę przesadzić do ogrodu? Jeśli tak to jak
go podlewać bo do tej pory było to mocno przypadkowe ;)
Czy już teraz jakoś nim się zająć? Tylko jak?

2. Data: 2010-11-09 11:13:07

Temat: Re: orzech włoski
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 08.11.2010 17:38, MUA wrote:
> [...]
> go podlewać bo do tej pory było to mocno przypadkowe ;)
> Czy już teraz jakoś nim się zająć? Tylko jak?

Wyrzuc to do smietnika i przejdz sie po okolicznych polach a znajdziesz
wiele sadzonek orzecha (zdrewnialych i przygotowanych do zimowego snu)
zasianych przez wrony. Jak nie potrafisz rozpoznac siewki sam to zapytaj
okolicznych mieszkancow.

3. Data: 2010-11-09 13:15:48

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomekp" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Proste jak budowa cepa.

Znaczy - silna bestia i należy go właśnie tak traktować. Natura wodę da i
przetrwa, to ok. Nie przetwa, to też dobrze bo grymaśnego nie będziesz
pieścił w ogrodzie.

Wysadź w doniczce do ogrodu, lekko osłoń kompostem lub torfem (kopczyk) i
tyle.

Pozdrawiam zwyczajnie
skryba

Jaka winorośl?